Compleet inspiratieloos waarmee je een jarige kan verrassen? Yoursurprise helpt je graag een handje. Via de website van Yoursurprise bestel je in enkele muiskliks een origineel en gepersonaliseerd cadeau. Op die manier hoef je nooit te vrezen om net hetzelfde cadeau te geven als de andere feestvierders. Op zoek naar het ideale cadeau? Selecteer dan op de homepage de persoon voor wie je een cadeau zoekt, de gelegenheid, het type cadeau, de geschatte levertijd en prijscategorie. Je kan je immers inbeelden dat het ene cadeau net iets prijziger is dan het andere.
Liever zoeken per gelegenheid? Maak dan je keuze uit Verjaardagscadeau, Romantisch cadeau, Back to school, Huwelijkscadeau, Zomercadeau of Cadeau voor haar. Een welbepaald cadeau uitgekozen? Dan kun je aan de slag gaan met ontwerpen en designen. Via de button ‘Start hier met personaliseren’ kom je automatisch binnen de ontwerppagina terecht.
Onder andere kan je hier foto’s invoegen, foto’s bewerken en tekst toevoegen zodat je cadeau helemaal uniek is. Handig is dat bij elk product ook de geschatte levertijd vermeld staat.
Troeven van Yoursurprise? Je kan kiezen uit verschillende veilige betalingsmethoden (iDeal, Maestro, KBC online of Paypal), hebt keuze uit meer dan 1.000 unieke cadeaus, kan gratis bij elke bestelling een cadeaukaartje toevoegen en geniet steeds van een niet goed geld terug garantie. Online cadeaus winkelen? Dat doe ik via Yoursurprise.be.
Wat een GRAF TAKKE bedrijf, oprecht.
Jezus wat een K*t bedrijf. Tot nu toe hebben ze 3 orders ALLEMAAL verpest! En dat nog wel voor mensen hun verjaardag en bestellingen t.w.v. €50,- per stuk.
-》Het begon allemaal met een pakket voor mijn zus, omdat het een bloemenboeket plus een custom made presentje ging (en je bij het bestellen van bloemen de datum niet vooruit kunt plaatsen zelf.. #Vaag) heb ik de klantenservice van te voren benaderd waarom ik zelf de datum niet aan kon passen. Ik legde uit wanneer zij jarig was (op welke dag) en de klantenservice garandeerde mij dat zij de datum, na het plaatsen van de bestelling, aan konden passen zodat het op haar verjaardagsdag afgeleverd zou worden..
De bestelling voor haar geplaats, vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice.. Bleek het dat alles NIET op haar verjaardag afgeleverd kon worden, de cadeaus konden enkel over 2 dagen verspreid worden een paar dagen voor of na haar verjaardag #WTF.
Efin, ver voordat haar verjaardag plaatsvond liet ik de bestelling inplannen..
EINDRESULTAAT: Een van de artikelen werd alsnog verkeerd afgeleverd.
-》 Vervolg bestelling, een super groot pakket voor mijn moeder, dit pakket is bijna een maand voor jaar verjaardag besteld (je zou toch denken dat je als bedrijf dat ruim genoeg tijd hebt om deze goed in te plannen)..
Hierbij hetzelfde verhaal aangaande de datum.. Haar boeket + costum made product kon enkel 3 dagen voor haar verjaardag OF 1 dag na haar verjaardag afgeleverd worden.
Contact met de klantenservice opgenomen en alles op 1 dag na haar verjaardag in laten plannen.
EINDRESULTAAT: De bloemen werden op tijd geleverd, het costum made pakket weer een fucking dag te laat.
Meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice, daar kwam totaal niets uit. Een echte klantenservice zou ik het niet eens willen noemen.. ze pakken TOTAAL geen verantwoordelijkheid voor deze fouten, dit terwijl zij onaangekondigd gemaakte afspraken breken met hun klant.
Even serieus jongens..
Als bezorgbedrijf voor speciale gelegenheden/dagen lijkt het me toch dat je in ieder geval je aflevering onder controle hebt als bedrijf.
Ik ben er klaar mee, ik adviseer andere om hier absoluut NIET BIJ TE BESTELLEN.