Vanden Borre Beoordelingen & Ervaringen

Vanden Borre is één van de bekendere Belgische speciaalzaken in TV, video, hifi, elektro, multimedia en GSM. De elektronicaketen beschikt over filialen in vrijwel alle Belgische steden. Maar wist je dat Vanden Borre ook online producten verdeelt? De website van Vanden Borre oogt misschien op het eerste zich chaotisch, maar is in feite overzichtelijk ingedeeld. Via de navigatiebalk bovenaan de website spring je eenvoudig doorheen de verschillende producttypes.

Zo kunnen klanten hun keuze maken uit TV & Audio, Groot elektro, Inbouw, Klein elektro, Multimedia, Telefonie en Accessoires. Elke productcategorie bestaat uit een 25 à 30tal subcategorieën. Via Vanden Borre valt er dus een enorm aanbod aan producten te ontdekken.

Benieuwd naar de voordeligste Vanden Borre acties en promo’s? bekijk dan zeker eens het laatste nieuws op de homepage. Zo kan je bijvoorbeeld bij de start van het nieuwe schooljaar genieten van grote kortingen op school gerelateerde producten en tijdens de soldenperiode van bijkomende afprijzingen.

Via Vanden Borre wordt je op de hoogte gehouden van productomschrijvingen, foto’s, recensies van andere klanten en de bijhorende handleidingen van elk toestel. Binnen Vanden Borre heb je keuze uit tientallen verschillende betalingsmogelijkheden.

Reken je graag je bestelling af per Visa, Mastercard, American Express, KBC, ING, Belfius, Maestro, Bancontact, Overschrijving of Paypal? De keuze is geheel aan jou. Dat Vanden Borre mee gaat met zijn tijd, bewijst de doorkoppeling naar Facebook. Vragen over een welbepaald product? Stel dan je vraag rechtstreeks via Facebook en neem deel aan de Vanden Borre community. Een laagste prijsgarantie, gratis levering aan huis en aansluiting, een gratis klantendienst: voldoende redenen om Vanden Borre eens te bekijken.


26 Vanden Borre Reviews

  • Vanden Borre ervaring van Louise

    TOP SERVICE ! Altijd vriendelijk onthaald in de winkels. Goeie tips en een uitstekende dienst na verkoop. Zo is gebleken na het inruilen van mijn kapotte haardroger. Viel nog onder garantie en ik kreeg meteen een nieuwe. Dank u Vanden Borre, jullie soigneren jullie klanten heel goed. See you bij mijn volgende aankoop!

  • Vanden Borre ervaring van Fabian

    Ik wil een groep aanmaken op facebook met allemaal gedupeerd en /of mensen die bedrogen zijn geweest door Van den Borre.
    Sturen naar fabe@hotmail.be

  • Vanden Borre ervaring van mestdagh ann

    3 X SUPERSLECHTE ERVARING BIJ VAN DEN BORRE, nu koop ik er nooit meer.

  • Vanden Borre ervaring van Geens

    Eind november kocht ik een combi microgolf oven van whirpool in diest na eerste gebruik kwam er condensatie tussen deur en raam kwam terug op 27december nog steeds vocht tussen raam niet meegenomen en direkt teruggestuurd na herstellingsdienst ,kwam terug op 9januari met nog steeds hetzelfde probleem hun uitleg was om condensatie te vermijden het vermogen verlagen en langere baktijdik snap echt niet waarom die 2jaar garantie geven ze kunne beter zeggen na aankoop geen garantie en als hij stuk ga koop ma ne nieuwe in plaats van vandenborre in vertrouwen denk dat beter slogan is in wantrouwen

  • Vanden Borre ervaring van Johan Remels

    Mij zien ze daar nooit meer !! Zeer slechte service en onbeleefd personeel (Van den borre Tongeren)
    Slechte garantieservice en onbeleefd personeel;
    Bij het minste krasje op je gsm toestel kan je fluiten naar je garantie ook wanneer het een ander defect betreft. Ze proberen je dan nog 40 euro aan te smeren voor het opsturen van je toestel. Wegblijven als je goede service wil ! Hun akte van vertrouwen kan je eerder beschouwen als een akte van wantrouwen.

  • Vanden Borre ervaring van Barbara

    Ik kan u alvast vertellen dat ik NOOIT nog iets bij Vandenborre koop.

    relaas van het verhaal:

    wasdroogmachine: droogfunctie kapot, hersteldienst komt, niet te kiezen op welk uur, enkel vm of nm.

    Hersteller komt, haalt het kapot onderdeel uit de machine, mét de boodschap aan de buurman ( die zo vriendelijk is hier te willen zitten, aangezien er mensen zijn die moeten werken), “machine NIET gebruiken”. Dus nu géén wasmachine meer én geen droogmachine meer. Dit zonder de vraag of het effectief hersteld moet worden? Nee. Wel de boodschap : ze bellen u met de vraag wanneer het past dat ik het volgende week kan komen maken. En oh ja, het zal 172€ kosten.

    Niet laten maken is geen optie, meneer heeft het onderdeel eruit gehaald zodat ik ook niet meer kan wassen!

    Terug telefoon: kan het di 13/11 voor u? Ja in de vm, maar het liefst na 9u, aangezien er kinderen naar school gebracht moeten worden. “Dat is niet mogelijk mevrouw”. Ik: Ok, we zullen dan weer naar een oplossing zoeken..Maandag 12/11 telefoon: “Mevrouw, ze komen in de nm tussen 13.30 en 15.30u” . Had ik nu net niet in de voormiddag gevraagd?????????????! Wat een service!

    Wederom uitstel tot 20/11! Wie betaalt de kosten van het wassalon? De tijd die ik erin steek?

    Waanzinnig vind ik dit, en dat voor een grote zaak zoals Vandenborre. En dan nog niet te spreken over de startprijs van 45€ en de kost per gestarte 20min????

    U moest zich schamen “meneer Vandenborre”.

  • Vanden Borre ervaring van Pia

    Nog maar eens een poging gedaan om bij VDB Aalst te kopen. 1 verkoper voor gans de winkel, de andere medewerkster kon ons niet helpen want ze mocht niet verkopen! Begrijpe wie begrijpen kan! We zijn het maar afgebolt en terug bij Krëfel gereden, iets verder. Daar vriendelijk ontvangen en direct geholpen! Dat ze daar maar eens te leer gaan. Nooit gaan we nog bij VDB in Aalst nog binnen! Veel show maar weinig inhoud!

  • Vanden Borre ervaring van Casteleyn

    Van den borre

    Hoe schandaliger kan het nog met jullie , een ijskast laten leveren bij mijn grootmoeder 86 jaar oud en beginend dementerend , ijskast geleverd en zouden de oude meenemen , Nu laten die 2 mensen van van den borre een mens van 86 jaar proberen de ijskast naar de voordeur te brengen want ze nemen deze enkel mee als hij vooraan staat , mijn grootmoeder wil proberen en die mannen staan die gewoon uit te lachen , hoe laag kan je vallen , Reactie van die onozelaars “als ze vanvoorstaat bel je maar terug dan komen we die halen ” Nu ik kreeg direct telefoon en ik rij naar daar , natuurlijk zijn die al wel .En nu komt het beste : ik bel met de klantendienst van van den borre en die zeggen doodleuk ik zal die komen ophalen 10 dagen wachten . Ik zeg dat dit niet normaal is en vertel het verhaal aan de telefoon , die persoon schiet in een lach en verbreekt de verbinding , nu 41 minuten verder nog niet geholpen en ijskast staat er nog , Ik ben hier klant van in 1999 maar nu koop ik er NOOIT nog iets , een schande is dit ik wens ze het slechtste toe , zo met een mens van 86 jaar lachen .

  • Vanden Borre ervaring van Tim Busselen

    Ik kocht iets meer dan een week geleden en nespresso machine bij vandenborre in city 2 te Brussel.
    Ik was iets te vroeg dus wachte ik en door de gelazern deur merkte ik op dat ze mij aan het uitlachen waren.Toen de deur openging zei ik er niks van rwas warm en wilde geen ruzie.
    Vroeg voor het gewenste apparaat en kreeh als als antwoord dat het minimum 2dagen kon duren eer het er was of zelfs langer.WTF???.
    Ik zei sarcastisch,dat word mediarkt.Waarop de verkoopster zei,doe dat.
    Wat een houding zeg,nooit zet ik daar nog een voet binnen.Rotwinkel,uw akte van wantrouwen.

  • Vanden Borre ervaring van roden gert

    Ongeveer 3 a 4 jaar geleden kochten we een vaatwasmachine bij vdb , hierbij namen we de extra 5 jaar garantie . gedurende die jaren is er meermaals een tech. langs gekomen . Maar ze kregen het niet gemaakt , ook al omdat de tech. niet de tijd krijgen.
    na enkele reparaties kregen we iemand van de technische dienst aan de lijn met een voorstel van een afkoopsom die nergens op trok .
    dus hun zogezegde 5 jaren garantie is bedrog . misschien moeten ze is beginnen met de mensen de waarheid te zeggen ipv hun die extra garanties aan te willen smeren.

  • Vanden Borre ervaring van John

    Gsm gekocht bij VDB die na 5 maanden plots niet meer werkte.
    VDB: ‘U kunt hier als klant niets aan doen, maar dergelijke schade valt jammer genoeg onder gebruikersschade.’
    Ik: ‘Dus ik kan er wel aan doen?’
    VDB: ‘Nee, zeker niet, maar toch is garantie hier niet van toepassing.’
    Ik: ‘Wanneer is garantie dan wel van toepassing?’
    VDB: ‘Ja, als we eerlijk zijn, bestaat garantie bij smartphones niet echt. U heeft eigenlijk gewoon een beetje pech gehad.’
    Ik: ?????
    Nadien telefonisch contact gehad met dienst na verkoop, waar ik zo ongeveer hetzelfde te horen kreeg.
    Was een zeer trouwe klant bij Vandenborre, sta op het punt om bijna al mijn huishoudtoestellen te vernieuwen, maar zal niet meer bij Vandenborre zijn. Ik ben gedegouteerd door dergelijk bedrog en zet er geen voet meer binnen.

  • Vanden Borre ervaring van Kenn

    Dag Allen.

    Op 15/03/2018 kocht ik een fitbit charge 2 voor mijn vriendin als verjaardagscadeau. Met de kans dat deze te groot of te klein kon zijn. De verkoopster heeft mij niet ingelicht dat zei deze niet terugnemen nadat de verpakking geopend is.

    Dus bij het openen van het mooie pakje bleek dat deze veel te groot was. Meteen hebben wij uiterst zorgvuldig deze na het passen terug in de originele verpakking gestopt. En ben ik vandaag (19/03/2018)terug naar een vdb filiaal gegaan voor een kleinere maat. Waarbij de filiaalhouder mij vertelde dat zei dit niet konden omruilen en dat ik mij moest wenden tot de consumentendienst. (en niet bij de dienst na verkoop?!?).

    Dan na rustig en duidelijk mijn geval uitgelegd te hebben (consumentendienst), hebben zei mij ook kort samengevat hetzelfde slechte nieuws gemeld. Ik heb nog expliciet naar een commerciele geste gevraagd of een ander alternatief. Waarop men mij herhaaldelijk antwoorde (” dat ik al een antwoord op mijn vraag had gekregen, en of dit niet duidelijk genoeg was”)

    Ik ben enorm teleurgesteld in de onkunde van al deze mensen die mij (NIET) geholpen hebben. En raad dan ook vdb af aan iedereen.

    Ik ben namelijk geen verkoper of electromedia specialist. Maar ik kan zelf wel op het idee komen om een ander origineel bandje te kopen. Om alsnog mijn vriendin niet te moeten teleurstellen. En zo kan de fitbit ook echt gebruikt worden omdat voor de hartslagmeter deze nauw rond te pols moet zitten.

    Dit terwijl een werknemer van vdb zei dat zei hem niet terug konden verkopen en ze hem moesten weggooien… Hebben bedotte klanten dan baat bij zulke geniale ideeën?

    Vdb nooit meer van mijn leven, en mijn familie en vrienden volgen mij hierin.

    Aan andere gelijkaardige mensen die ontzet zijn van de waardeloze service raad ik aan dit te communiceren aan zei die hen begaan zijn.

    Nu ga ik dit proberen uit te leggen aan mijn vriendin xs (welke hoopte dat ik vandaag een andere fitbit met juiste maat zou meebrengen)

  • Vanden Borre ervaring van Didier Latkowski

    Onlangs viel onze Amerikaans koelkast stil, deze was nog geen jaar oud en viel dus gelukkig nog onder garantie. We hebben meteen VDB in Brugge gebeld en het kon wel een week duren voor er iemand langs kwam. Op de vraag wat we dan met al onze diepgevroren producten moesten aanvangen en of we ondertussen beroep konden doen op een vervangtoestel was het antwoord negatief.

    Na een boze mail naar het hoofdkantoor in Brussel was een vervangtoestel opeens wél mogelijk maar die konden we pas 2 à 3 dagen later verkrijgen, dus met andere woorden zouden onze diepgevroren producten toch naar de vaantjes zijn. Van de service waar ze zo hoog mee oplopen komt dus niets van in huis.

    Voor ons in elk geval nooit meer Vanden Borre!!!

    Ook jammer dat je geen 0 sterren kunt geven…

  • Vanden Borre ervaring van STEFAN

    Ik kocht daar een stijltang ter waarde van 250 € en vroeg hen of dit een correcte prijs was en ze zeiden dat dit zo was….ik had het dringend nodig voor een kerstcadeautje. In de doos zaten geen serums…. 2 dagen later zie ik hetzelfde online 60 € goedkoper. Er wordt door hen niets gedaan. Wat een geldwolven !

  • Vanden Borre ervaring van Glenn Claes

    Vorige week heb ik m’n smartphone binnen gedaan voor herstelling aangezien ik deze nog maar een tiental maanden had. De camerafunctie werkte namelijk niet meer.

    Vandaag kreeg ik telefoon met de melding dat dit onherstelbaar is en er “waterschade” was vastgesteld. Mijn gsm is nooit in aanraking gekomen met water of één of andere vloeistof. Ik vind dit ronduit schandalig. Als mijn smartphone werkelijk in water zou gevallen zijn, zou ik dit gerust kunnen accepteren, maar ik heb mijn gsm 10 maanden lang met heel veel zorg behandeld. Dit getuigt van een service beneden alle peil en een respectloze behandeling van en nota bene uitstekende klant, die tot nog toe heel wat spullen heeft aangekocht bij Vandenborre.

    Gisteren werd er nog in de media geopperd om meer aankopen bij Belgische firma’s te doen, zodat het “Belgische geld” niet zomaar naar het buitenland vloeit via bedrijven als Coolblue en bol.com. Misschien moeten jullie hiervoor ook eens in eigen boezem kijken.

    Mijn klacht en ongenoegen zal waarschijnlijk geen gevolg krijgen binnen jullie keten, maar ik koop in ieder geval niets meer bij Vandenborre. Dan betaal ik zelfs nog liever wat meer bij een firma met wel een degelijk service na verkoop, wat volgend jullie reclame nochtans één van jullie paradepaardjes zou zijn. Gelogen dus…

    Aangezien het slechts om een stomme smartphone gaat en ik dit best kan relativeren eindig ik deze brief met vriendelijke groeten en hou ik me eraan jullie toch een fijn eindejaar toe te wensen.

    Glenn Claes

  • Vanden Borre ervaring van naciri

    We hebben 5 minikoelkasten aangekocht waarvan 1 beschadigd was !!! eenmaal gebeld met de klantendienst beweren ze dat het toestel niet omruilbaar is !! Nu hebben we betaald voor een toestel waar we niets aan hebben !!

  • Vanden Borre ervaring van Bram

    Hun klantendienst is beneden alles!!!
    Een nieuwe LG TV gekocht in een winkel van Vanden Borre (geen toonzaalmodel), die na plaatsing veel afwijkingen in het beeld vertoont.
    Mails naar de klantendienst blijven meestal onbeantwoord en hun technieker verklaart na een bezoek dat er weliswaar sprake is van slechte beeldkwaliteit maar dat een vervanging van het scherm een nog slechtere beeldkwaliteit kan opleveren! De klantendienst blijft nog steeds achter deze verklaring staan.

    Alle vragen om tot een definitieve oplossing te komen worden genereerd.

    De bewijzen hiervan staan op Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=qsE0___FVGo

  • Vanden Borre ervaring van V. Dany

    Wij zijn niet tevreden over de dienstnaverkoop. Ik kocht een maand geleden een foto toestel en plots werkte ze niet meer. Ik begreep niet goed wat er aan de hand was met het toestel en ging maar naar de winkel. Daar na een paar keer prutsen en mij beschuldigen dat ik het toestel kapot heb gemaakt door het te laten vallen. Belachelijk voor woorden !!! Toestel vertoont geen schram nog een deukje. Ik prober hen dat duidelijk te maken en waarop zij hun stem verhogen en maar 1 verhaal van maken. GEEN GARANTIE. Ik beslis daar niets meer aan te kopen. Nogtans als ze eens kijken op mijn klantennummer zullen ze versteld staan hoeveel aankopen ik doe in een maand bij hen.

  • Vanden Borre ervaring van Erwin

    laagste prijs garantie is bullshit ! Had diepvriezer gezien van Whirlpool. 649 euro bij Vanden Borre, 474 euro bij Elektro Loeters…een verschil van 175 euro. Hun verteld in de winkel, manager erbij gehaald. Kreeg verhaal dat het niet telde bij Elektro Loeters want hun winkel was verder dan 20 Km bij mij vandaan en dan telde de laagtse prijs garantie niet ??? Staat nergens op hun website, heb hun dat ook verteld maar dat kon niet baten. Men was wel bereid een commerciële geste te doen en het verschil in 2 te delen (ik kreeg dan 87,5 euro korting maar dan was VDB nog wel altijd 87,5 euro duurder). Onwaarschijnlijk en nog nooit gehoord….Laagste prijs garantie is je reinste bullshit !!

  • Vanden Borre ervaring van Paso

    ZEER SLECHTE SERVICE.
    We hebben op 28/07 een bestelling voor een afwasmachine geplaatst. Deze zou op 7-9 dagen geleverd worden. Levering vond plaats op 16/08.
    ZEER onprofessionele en onvriendelijke B2B klantenservice.
    Laaste keer dat ik daar iets heb besteld.

  • Vanden Borre ervaring van Maarten

    Zeer slechte ervaring , ongezien, en dit ging maar over een op.ader van een kruimeldief maar hoe je daar aangesproken wordt en geholpen kan je niet vatten..er loopt daar veel personeel ..allemaal niets te doen en als je iets vraagt weten ze het allemaal niet..bestelde iets ..wisten ze niet wat het was , hoe het werkte …En als ik met een andere klant een babbel deed begon die verkoper zich in dat gesprek effe te bemoeien …….Vandenborre winkel in Merksem / Schoten …Juli 2017

  • Vanden Borre ervaring van Jana

    Eigenlijk zou ik 0 sterren willen geven. Op een zaterdag werd onze koelkast geplaatst. Die heeft nooit gewerkt, het licht brandde wel binnenin, dus ging de technieker er vanuit dat we alles in de koelkast konden steken binnen 2u. 24u later nog steeds geen koelfunctie en diepvriesfunctie. Het heeft nooit gewerkt.

    Ik contacteerde de winkel op maandag, die verschuilt zich achter het hoofdkantoor in Brussel en ik moest zelf bellen, zij mogen zelf zogezegd niks beslissen. (=Service!) In het callcenter werd totaal niet meegedacht of ook maar wat oprecht begrip getoond voor hun fout, het enige wat ze bleven zeggen is dat er eerst een technieker moest langskomen om te kijken of de koelkast echt niet werkt. Dat kon enkel op een weekdag tijdens de kantooruren. (Ik moet dus congé nemen om een hele dag thuis te wachten op de technieker! Ze kunnen niet eens specifiëren wanneer ongeveer die persoon kan komen!) Ondertussen zijn we een week verder en kan en wil niemand een tussenoplossing bedenken, ik zou al blij zijn met een minikoelkastje om mijn gezin toch even te helpen totdat de koelkast vervangen wordt (temperaturen nu van 30 graden deze week) We hebben trouwens 2 baby’s (dus melk en medicatie moet in de koelkast!). Ik heb 6 personen gebeld, gecontacteerd, gesmeekt op een verbindende manier gecommuniceerd, en Iedereen blijft zich achter hun procedure verschuilen. Een beetje menselijkheid en goodwill zou hier niet misstaan! Het is hun fout, de koelkast heeft nooit gewerkt en werkt tot op heden nog steeds niet. Ze komen dan enkel maar ‘vaststellen’ en dan zijn we weer een paar weken later tegen dat ze wisselstukken of een andere koelkast plaatsen.

    Daarbovenop komt nog dat de verkoper me in de winkel face-to-face beloofd had dat daar geen extra kosten aan verbonden waren, aan de plaatsing ervan. Bij de plaatsing moesten we toch 40€ betalen aan die technieker! En wanneer ik de verkoper hiermee vriendelijk confronteer, zegt hij “dat is normaal mevrouw!” Dat is liegen, ON-GE-LOFELIJK…

    Voor een firma die “garantie & vertrouwen” predikt in hun baseline, ze zouden er beter “leugens & slechte service” van maken.

  • Vanden Borre ervaring van Raymond

    Laagste prijs garantie moet je met een kilo zout nemen. Ben op zoek naar een nieuwe tv, prijs is inderdaad hetzelfde als deze van de concurrentie. Nu blijkt dit het toonzaalmodel te zijn en deze zou al een jaar opgesteld zijn en van ‘s morgens tot ‘s avonds aan staan. Dit komt voor mij overeen met 3 jaar (want ik kijk maar 4-5 uur tv per dag. Besluit: ik koop eigenlijk een 2dehands, een gebruikt toestel aan de volle prijs. Een garantie uitbreiding tot 5 jaar is er bijna 3x zo duur (voor LG) als bij de concurrentie.

  • Vanden Borre ervaring van greet

    De “laagste prijsgarantie” bij Vanden Borre wordt niet correct toegepast!! Altijd is er wel een achterpoortje te vinden. De dooddoener is de vermelding in de voorwaarden dat er dezelfde service moet verleend worden. Dit is ZEER subjectief. De aankoop van ons toestel in Mechelen was €355 euro goedkoper bij Electro Loeters in Kontich (winkel, geen internetshop!). De service zou volgens hen niet hetzelfde zijn waardoor de ‘laagste prijsgarantie’ niet zou gelden. Als klant word je voor een voldongen feit gesteld. De aankoop is immers al gebeurd!! Wij hebben ook gemerkt dat de prijs op de website, ALS de prijsvermindering toegestaan wordt (is 1 keer gebeurd als het om €10 euro ging) helemaal niet aangepast wordt. Oppassen dus!

  • Vanden Borre ervaring van Pascal Van Laere

    In het kort: Vaatwas aan vervanging toe, 5 techniekers over de vloer, factuur van 225 Euro die niets oploste, nieuwe vaatwas besteld en geplaatst die niet werkt … 4 verlofdagen opgeofferd en 400 Euro armer … en geen oplossing!

    Onze vaatwas die we aankochten bij Vandenborre werkte plots niet meer (na amper een kleine 2 jaar). Technische dienst opgebeld om oplossing te zoeken. Technici zijn uiteindelijk 5 X langsgeweest, waaronder 1 X motor werd vervangen en waarbij 225 Euro werd gefactureerd. Na deze 5 interventies, waar telkens ons verteld werd dat er een oplossing was gevonden, zaten we nog steeds met een vaatwas die niet werkte. Terug consumentendienst opgebeld en gevraagd naar oplossing. We konden een nieuwe vaatwas gaan bestellen bij Vandenborre, mits opleg van 163 Euro. Naar de winkel in Waver en vaatwas besteld (toen nog niet in stock). Het zou normaal gezien 10 dagen duren voor de nieuwe vaatwas in stock zou zijn. Na 1 maand hadden we nog steeds niets gehoord van Vandeborre. Dan maar zelf even gebeld en bleek dat de vaatwas uit stock was bij de leverancier. Was wel handig geweest dat Vandenborre ons even een telefoontje had gegeven om ons dat te melden. Uiteindelijk beslist om ander merk aan te kopen en werd vandaag geplaatst. Alleen werkt hij niet ! Watertoevoer verloopt niet als moet … Misschien was het een idee dat de technieker even bleef om zeker te zijn dat de vaatwas goed functioneerde … niet dus. Terug gebeld naar consumentendienst en heimelijk gehoopt dat ze na opeenstapeling van problemen toch wel zouden inzien dat de technieker toch wel best nog vandaag zou langskomen … niet dus. We moeten terug een afspraak nemen ! dat zal mijn 4de verlofdag zijn … laten we even serieus blijven. Dit is echt wel niet waar klanten recht op hebben. Bedankt Vandenborre, ik ga het vertrouwen ergens anders zoeken !

  • Vanden Borre ervaring van andy de clercq

    Voor de mensen die iets gaan bestellen bij van den borre. Ik had een vaatwasser een half jaar geleden besteld bij VDB. Nu blijft er water in staan en is hij stuk. Eergisteren gebeld, technieker kwam vandaag. Onder garantie dacht ik. Technieker maakt de vaatwasser, er bleek iets in de pomp te zitten dat door de filter was geraakt. Toen ik hem wou buiten laten vertelde hij me dat dit niet onder garantie valt en ik heb dus 70 euro reparatie moeten betalen. Nergens was mij dit gezegd dat dit kon gebeuren aan de telefoon, ook zei de technieker dit niet van te voren. Ik dacht, domme klant die ik was, dat dit garantie was. Dus denk 2 keer na voor je iets besteld bij vdb.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =

Vanden Borre
1.5 (29.41%) 51 Ervaringen