Vanden Borre Beoordelingen & Ervaringen

Vanden Borre is één van de bekendere Belgische speciaalzaken in TV, video, hifi, elektro, multimedia en GSM. De elektronicaketen beschikt over filialen in vrijwel alle Belgische steden. Maar wist je dat Vanden Borre ook online producten verdeelt? De website van Vanden Borre oogt misschien op het eerste zich chaotisch, maar is in feite overzichtelijk ingedeeld. Via de navigatiebalk bovenaan de website spring je eenvoudig doorheen de verschillende producttypes.

Zo kunnen klanten hun keuze maken uit TV & Audio, Groot elektro, Inbouw, Klein elektro, Multimedia, Telefonie en Accessoires. Elke productcategorie bestaat uit een 25 à 30tal subcategorieën. Via Vanden Borre valt er dus een enorm aanbod aan producten te ontdekken.

Benieuwd naar de voordeligste Vanden Borre acties en promo’s? bekijk dan zeker eens het laatste nieuws op de homepage. Zo kan je bijvoorbeeld bij de start van het nieuwe schooljaar genieten van grote kortingen op school gerelateerde producten en tijdens de soldenperiode van bijkomende afprijzingen.

Via Vanden Borre wordt je op de hoogte gehouden van productomschrijvingen, foto’s, recensies van andere klanten en de bijhorende handleidingen van elk toestel. Binnen Vanden Borre heb je keuze uit tientallen verschillende betalingsmogelijkheden.

Reken je graag je bestelling af per Visa, Mastercard, American Express, KBC, ING, Belfius, Maestro, Bancontact, Overschrijving of Paypal? De keuze is geheel aan jou. Dat Vanden Borre mee gaat met zijn tijd, bewijst de doorkoppeling naar Facebook. Vragen over een welbepaald product? Stel dan je vraag rechtstreeks via Facebook en neem deel aan de Vanden Borre community. Een laagste prijsgarantie, gratis levering aan huis en aansluiting, een gratis klantendienst: voldoende redenen om Vanden Borre eens te bekijken.


57 Vanden Borre Reviews

  • Vanden Borre ervaring van Jan

    Een kookplaat bestelt maar men laat niet weten welke buis er nodig is.. Er is geen communicatie met de leveranciers en de winkels? Met wat zijn jullie bezig? In de winkel word er anders gepraat maar na de betaling verloopt de communicatie volledig anders, op een hoge toon praten is heel normaal dus in iemand anders huis. Informatie verbergen van de klant zodat zij telkens een extra bijdrage moeten leveren als dit jullie manier van werken is !

  • Vanden Borre ervaring van Olivier Clement

    Online aangekocht 15/4, ondertussen 21/5 nog steeds niets

    Trouwe klant bij Vanden Borre, men vaatwasser, ijskast, koffiemachines, computers en Apple producten altijd bij hen aangekocht ( alsook ouders) Maar nu hebben ze wel mijn loyaliteit naar hen geschaad.
    15/4 bestel ik een nieuwe iPad via webshop. Alle begrip dat door deze tijd het wat langer zal duren voor het geleverd wordt. Tot op heden nog geen pakketje binnen gekregen(21/5). Ik krijg verschillende automatische e-mails dat pakketje langer onderweg is blabla. Had dan eens contact gehad met hen 2 weken geleden, maar meneer van helpdesk vertelde mij geduld te tonen. Vorige week langs vanden borre merksem geweest om te vragen hoe het nu zit. Mevrouw checkt met depot, zou normaal eind die week toekomen. Niet geval. Deze week dinsdag wederom bij hen langsgekomen, reeds licht geïrriteerd vertel ik opnieuw de situatie. Blijkt dat er iets fout in hun systeem was ingevoerd ( DDE ofzoiets fout aangevinkt, weet niet exact). Probleem zou opgelost moeten zijn en volgende week zou ik het normaal krijgen, afwachten. Kon die allereerste persoon dat niet eens even checken in systeem wat er gaande was?!? Oprecht betreur ik dit! Alsook had ik het idee dat er een no-care “ door Corona is alles langzamer” attitude werd getoond bij de eerste 2 contactmomenten. Ik verwacht een response. Gastvrije groet

  • Vanden Borre ervaring van Van Daele

    Ben NIET tevreden over de dienst naverkoop van vandenborre. Gsm aangekocht in januari, 16april doe ik een update van mijn gsm samsung en vrijdag 17april plots zwart scherm. Zaterdag 18april bel ik om te zeggen dat mijn gsm kapot is, we zullen een dossier openen en u wordt di of wo opgebeld om een afspraak te maken wanneer we uw gsm komen ophalen, donderdag 23april nog niks gehoord, heb vrijdag dan maar naar samsung zelf gebeld ze zijn hem dezelfde dag komen ophalen en nu woensdag 29april had ik hem al terug, van vandenborre heb ik gewoon geen telefoon gekregen gewoon schandalig. Mij zie je niet meer bij deze winkel keten. Ik koop daar nooit meer ga nu naar krefel
    Familie Van Daele

  • Vanden Borre ervaring van Luc

    Een ramp !!! Ik begrijp ook wel dat er in deze Corona-tijden extra problemen zijn maar deze bestelling zou ik nooit opnieuw plaatsen. “Koop online” schreeuwen de handelaars uit. Dat is wat ik deed. En ondanks alles stond er op de website van Vanden Borre: “Vandaag besteld, morgen in huis.” In mijn geval vorige maandag, want de bestelling gebeurde op vrijdag. Tot op heden nog steeds niets ontvangen, wel betaald natuurlijk. De beloofde informatie via E-mail kreeg ik niet. Na drie telefoontjes kwam ik te weten dat mijn toestel eigenlijk niet op voorraad was hoewel dat op de site wel beschikbaar stond. er werd mij beloofd dat het nu wel voorradig is en dat het waarschijnlijk volgende maandag geleverd zal worden. Bpost werkt normaal, ik kreeg andere bestellingen wel tijdig bezorgd, dus ligt het probleem volledig bij Vanden Borre. Akkoord dat het moeilijke tijden zijn maar maak de mensen dan niets wijs en pas uw website aan.

  • Vanden Borre ervaring van Kathleen

    In maart 2019 kocht ik een GSM, nee ik had geen interesse voor een abonnement voor een verzekering. Toch heeft hij mij overtuigd dat ik toch zoieso de maand gratis verzekering had. Nog eens expliciet gevraagd of ik dan geen abonnement op iets nam en nee hoor want om het te verlengen dien je te bellen naar het nummer want dan moest je doorgeven welke formule van verzekering je dan wou. Pure oplichting ja, bij mijn dochter die haar gsm kocht ook, zij heeft zogezegd 4! contracten lopen. Afhoudingen gebeurden telkens met verschillende bedragen en te pas en te onpas, soms 3 afhoudingen op een maand dan eens 1, telkens kleine bedragen 6,99 en 15,99 zodat je het niet meteen opmerkt. Pure oplichting is dit ! Ondertussen ben ik dank zij de oplichter van Vanden Borre Ninove 252,78 € lichter ! Nooit zien ze er mij nog. Toen mijn dochter in januari een andere gsm kocht stond ik er ook bij en hoorde ik de verkoper van Vanden Borre in Brussel exact hetzelfde opzeggen, nog eens naar gevraagd of hij wel zeker was dat het niet automatisch zou verlengd worden en daar verzekerde hij haar dit ook, 36 € per maand dan nog hé !

  • Vanden Borre ervaring van Mariette

    Ik heb een super slechte ervaring gehad met Vanden Borre. Na aankoop van een LG OLED TV in januari 2020, bleek die na 3 weken al niet meer te willen opstarten. De eerste technieker is langskomen en stelde vast dat hij niet kon herstellen ter plaatse. Een aantal dagen later werd mijn TV opgehaald door 2 uiterst onbeschofte en zeer onbekwame mannen om dit transport uit te voeren. Ze hebben me allerlei verweten omdat ik niet akkoord was met hun manier van transport. Mijn TV werd in een bestelwagen zonder bescherming vastgesjord met touwen, én daarenboven ondersteboven met de zware voet die er bovenaan zat te bengelen. Achteraf bleek dat mijn TV volledig stuk was, er moest een volledig nieuw panneel en moederbord worden voorzien. Met andere woorden betekende dit een nieuwe TV. Vanden Borre weigert echter mij een nieuw toestel te geven, ze hebben het toestel dat stuk was toch laten herstellen. Niettegenstaande ik onmiddellijk had gevraagd om die TV niet te herstellen, omdat die na 3 weken al VOLLEDIG stuk was. Ik heb ook nooit antwoord gekregen op al mijn emails die ik naar hun consumentendiens, [email protected] heb gestuurd. Zij negeerden mij volledig. Ik ga volledig akkoord met alle negatieve reviews die ik tot nu heb kunnen lezen op dit Forum. Nooit meer VDB dus.

  • Vanden Borre ervaring van Faith

    Ik heb de Xiamo M365 E-step gekocht als pendelaar tussen Gent en Brussel.
    De step op zich is een goed product. Maar helaas, mag de step niet gebruikt worden in ons Belgisch klimaat met onze Belgische wegen, volgens Vanden Borre.
    Je mag er volgens de herstellingsdienst niet in de regen mee rijden, niet op een kasseiweg,…
    Als je het binnen brengt voor een kleine reparatie, bv een los stuur waar er gewoon 1 bout (dat je overigens nergens in een doe-het-zelf-zaak vindt), dan kan de step niet economisch hersteld worden en dreigen ze ermee de step te vernietigen of onhersteld terug te leveren aan de winkel. Mijn binnenband was stuk en kon het niet zelf herstellen. 90EUR betaald. Binnenband nog eens stuk -> naar de enigste fietsenmaker die zich ook ontfermt over E-steps in heel België geweest ( BILLYKITE in Brussel). Daar heb ik volle rubberbanden laten plaatsen.

    Dus laat je niets wijs maken over die garantie en herstellingsdiensten.
    Ik heb de step weer moeten binnenbrengen bij Vanden Borre omdat de batterij plots uitviel en ik heb niet meer aan kreeg. Ik kreeg de schuld in mijn schoenen geschoven. Ik had zogezegd op plaatsen gestaan waar ik niet op mocht en tijdens ons miezerig weer er mee gereden. Ik weet heel goed waar ik moet staan op de step en waar niet. Ik ben een volwassen vrouw. Niemand rijdt graag door de regen, dus wachtte ik telkens tot de buien minderden. Als je hier moet wachten tot het stopt met regenen, kan je beter binnen thuis blijven en niet gaan werken of boodschappen doen.

    Mijn tip is; niet kopen omdat je geen goede herstellingsdienst kan verwachten. Zo gooi je meer dan 400EUR in de vuilbak.
    De herstellingsdienst is zeer ongeduldig, onbekwaam en onvriendelijk!!! Ze willen zogezegd samen met je naar een oplossing zoeken, maar beschuldigen je eerst.

    Een tip aan Vanden Borre, zet meer info bij jullie producten. Zo weet de consument waaraan hij zich mag verwachten.
    Nog een tip aan Vanden Borre, leidt uw personeel van de klantendienst beter op. Ze laten een neerbuigende indruk achter.

  • Vanden Borre ervaring van de smedt

    manager van store in lier verkoopt mij een pc met verkeerde office kaart. Zit geen outlook bij in . Fout van mij zeggen ze,ik had dit moeten vernoemen. ik ben dus opgelicht voor 139 euro . Consumentendienst van Van den Borre heeft mij zeer bruut geantwoord dat het mijn fout is. Onbegrijpelijk – ik koop nooit meer bij VAN DEN BORRE – service 0

  • Vanden Borre ervaring van Wim Traets

    Bij vdb Mechelen een droogkast gekocht. Gezien ze in hun akte van vertrouwen melden dat voor 13,99€ er ‘s avonds geleverd wordt, betaalde ik met plezier deze extra voor een avondlevering. 2 dagen later (zaterdag) kreeg ik de mail “goed nieuws, uw droogkast wordt geleverd, maandag tussen 13 & 15uur” 20 minuten eerst bij de klantendienst en nadien bij de winkel aan de lijn gehangen, avondlevering kan enkel in brussel, ik kon enkel verkoop annuleren of een ander tijdstip overdag kiezen, geen verontschuldigingen, geen enkele commerciële houding. Dan maar een halve dag verlof genomen, om 15u gebeld met de klantendienst want nog geen droogkast. Ze hebben chauffeur gecontacteerd en hij zou me bellen, half uur later opnieuw zelf gebeld, want nog steeds geen droogkast. Krijg ik de chauffeur aan de lijn, hij had de melding gekregen dat de levering was geannuleerd. Hij had ze nog wel bij dus heeft hij ze letterlijk binnengegooid om 16h10. Na zowel nogmaals telefonisch en via mail beklag gedaan, kreeg ik enkel de belofte dat de €13,99 die ik had bijbetaald voor de avondlevering binnen 10 werkdagen op mijn rekening zou staan. Iedereen die ik er sprak legde de verantwoordelijkheid bij een andere dienst, ik werd aan het lijntje gehouden,… zo’n rotslechte lever-service en een nog slechtere klantendienst heb ik nog nooit gezien. Ik koop niks meer bij deze keten!

  • Vanden Borre ervaring van Raf Mols

    Bij aankoop van beats oortjes bleken deze defect in de verpakking te zitten, geen laadfunctie.
    Terug naar de winkel vriendelijk worden deze ingeruild maar mijn voorkeur in kleur hebben ze niet meer, jammer maar niet onoverkomelijk.
    Enkele maanden na mijn aankoop van de beats oortjes word ik opnieuw geconfronteerd met een defect.
    Ze dienen naar de fabrikant verstuurd te worden.
    Enkele weken later meld ik mij in de winkel en blijkt er geen defect?
    Ik word vriendelijk geholpen en ze gaan de beats oortjes opnieuw versturen.
    Vermits ik de oortjes meer niet dan wel heb bel ik naar de klantendienst waarbij een medewerkster een diepe zucht laat in de telefoon.
    De aankoopprijs van de oortjes was hoog maar als ik om de haverklap uren verspeel in de winkel of gefrustreerd word omdat ze uitvallen tijdens het lopen hoeveel is dat waard?
    Ik wil benadrukken dat de medewerkers van de winkel te Herentals mij steeds vriendelijk en correct hebben geholpen maar de zucht van een medewerker op de klantendienst is me teveel!
    Omdat ik niet kan geloven dat Van den borre haar medewerkers op de klantendienst zo opvoedt zie ik het als een persoonlijk gebrek.
    Hopelijk gaan ze aan de slag met een cursus assertiviteit.

  • Vanden Borre ervaring van Gilis Erwin

    Bij Vanden Borre een smartwatch gekocht. Na uitpakken thuis blijkt de software te crashen op mijn GSM (software van de smartwatch niet aangepast op laatste versie van telefoon). Reactie Vanden Borre medewerker “is geen garantie want de horloge werkt wel en terugbetalen doen we niet”. Probleem is dat je met een smartwatch waar je nog niet eens de tijd manueel kan instellen bezwaarlijk bruikbaar te noemen is. Gelukkig heeft de fabrikant binnen de week software aangepast toen ik hun helpdesk contacteerde. Bij Vanden Borre deed men daar niets voor. Als ik dit vergelijk met een bol.com of coolblue: die doen niet moeilijk in zo’n geval en nemen het product gewoon terug. Mr Torfs mag nu nog zo vaak zeggen dat we locaal moeten gaan shoppen. Als ik dit soort service locaal krijg zal ik het elders zoeken.

  • Vanden Borre ervaring van Incognito

    Heb een diepvries gekocht 9 dagen geleden, ze gingen me na 7 dagen bellen voor levering. Tot heden ben ik nog steeds aan het wachten dus bel ik zelf. Krijg zeer onvriendelijk antwoord en moet maar wachten tot ze bellen. NOOIT meer bij die prullemannen

  • Vanden Borre ervaring van Ann Rooms

    Akte van vertrouwen!?????? Welk vertrouwen???? Vandenborre is NIET te vertrouwen. Vaatwasser gekocht, 5 jaar extra garantie, 100 euro meer voor betaald.
    1 jaar later onderdeeltje stuk, eerste mecanicien zegt dat het volledige onder garantie valt, de plaatser van het onderdeel beweerde een week later dat het MIJN fout wat????????? En dat ik ALLES zelf moest betalen (onderdeel en werkuren). Wanneer ik hem wees op de vaststelling van de eerste mecanicien schold hij mij de huid vol. Ik heb mijn buik vol van Van den Boete, mij zien ze nooit nog bij deze onprofessionele kwakzalvers!

  • Vanden Borre ervaring van phb

    Ben in de week van 1 november naar Vande Borre Oostende gegaan voor info over een Senseo original. Ik had een promotie gezien in de Hubo folder en het toestel stond er voor 29.99€ ipv79.99€ te koop en ik had er 2 nodig. Wilde weten of ze de prijs gingen aanpassen? Had de folder tevens mee naar Vande Borre. De verkoopster die de info ging geven was, in bijzijn van mijn jonge zoon, zeer onbeleefd en gaf het werk door al vloekend naar een andere verkoper, hier doe jij die lastigaard zelf. Dit is de gekuiste versie. Die verkoopster is het niet waard om in de winkel de mensen te woord te staan ze kan eens niet antwoorden op een beleefd manier naar de klant en dan nog in bijzijn van kinderen. Heb overal rondgebeld en gedaan voor de nodige info te krijgen voor de prijs aanpassing ” of de laagste prijs garantie zoals VDB het noemt “en toch doen ze niks. Op de site van VDB staat ” Verschijnt er een folder of promotie van een andere winkel? Dan volgen we ook die verlaagde prijzen. In de winkels drukken we dagelijks nieuwe prijsetiketten. En lanceert een andere winkel een grote kortingsactie? Dan vind je die ook bij ons. Zo simpel is het. ” Ik heb dit alles gedaan en nog vertikken ze om dit te doen. Een zeer ontevreden klant
    Gewenste oplossing
    2 toestellen aan de prijs in de folder van de hubo
    Bijgevoegde documenten
    • 20191109_164249.jpg

    Geachte Cynthia,
    – heb nog niets aangekocht bij jullie daar jullie niet dezelfde prijzen hanteerden
    – voor het toestel info, zie foto in de eerste mail
    – geen serienummer daar geen aankoop
    – geen adres gegevens daar geen aankoop en waarom hebben jullie mijn adres nodig?
    – u kan mij bellen op 00/32/473/53.13.98 niet met een verborgen nummer bellen a.u.b.
    Vg, Philippe

    Geachte Cynthia,
    Heb tot op heden nog steeds geen enkele reactie ontvangen van jullie kant. Noch via mail noch telefonisch. Mensen gaan noch denken dat Vanden Borre zich niks van aan trekt van de klant. Gelieve contact op te nemen om dit tot een goed eind te kunnen brengen. Ik wilde enkel maar 2 Senseo toestellen kopen bij Vanden Borre daar ik dacht, al dan niet verkeerdelijk, dat de dienstverlening er beter was. De akte van vertrouwen kan bij Vanden Borre kan men blijkbaar niet geloven en hun mails ook niet daar ze niet eens de moeite doen om te doen wat ze beloven.
    Vriendelijke groeten,

    Geachte,
    Blijkbaar begrijpen jullie niet wat ik geschreven heb dus nogmaals, jullie kunnen me opbellen op volgend nr 00/32/473/53.13.98. U mag me 24/24 bellen ben steeds bereikbaar.
    Vg

    Geachte Vanden Borre
    Jullie laatste antwoord was dat jullie de brochure niet vonden en dus niet bestond. Wel voor de zoveelste keer ikzelf heb de papieren brochure, jullie hebben daar foto’s van ontvangen en op het net vind je deze ook terug en als jullie nu eens wel een inspanning willen doen dan kunnen jullie naar Hubo zelf bellen zoal ik al heb gedaan en daar alle nodige info krijgen. Jullie doen niet eens de moeite om de mensen op te bellen, jullie sturen enkel maar automatisch vooropgesteld mails door naar de mensen
    UW AKTE VAN VERTROUWEN IS NIET TE VERTROUWEN.
    HET IS EEN MARKETING STUNT EN NIKS ANDERS.
    JULLIE HEBBEN ALTIJD EEN REDEN OM NIKS TE MOETEN DOEN. ZAL ER ALLES AAN DOEN OM DIT ZOVEEL MOGELIJK BERUCHTHEID TE GEVEN OP AL DE MOGELIJKE MANIEREN TOT MIJN BESCHIKKING

  • Vanden Borre ervaring van Ivo Cauberghe

    Op 2 november bestelling gedaan van dampkapfilter bij ‘plaatselijke’ ondernemer ipv.een internetwinkel. Na 7 weken en verschillende telefoontjes gevraagd naar verantwoordelijk in de winkel te Tongeren om te vragen waar het artikel dan bleef. Zeer koel, onbeleefd antwoord gekregen van deze ‘verantwoordelijke’, die ook zijn naam niet wilde zeggen toen andere misnoegde klanten er achter vroegen die ook niet tevreden waren over de beloofde service…Het gezochte artikel bestelde ik dan maar via internetwinkel, dag na bestelling thuis geleverd…je kan wel raden wat ik de volgende keer ga doen…

  • Vanden Borre ervaring van Philip

    Artikel gekocht bij de Borre via webshop op 07 december, dynalogic zou dit pakje leveren op 08 december. Jammer genoeg geen enkele koerier aan de deur gezien, niettegenstaande ze uiteraard beweren van wel. Pakket werd in ontvangst genomen om 16 u 01…door Wie? Waar? De verplichte digitale handtekening
    Ontbreekt dus dit zegt al genoeg.
    Na klachten aan zowel Dynalogic als aan VD Borre is het enkel VD borre die zijn verantwoordelijkheid neemt en moeten zij opdraaien voor de bedrieglijke praktijken van dynalogic, waartegen het klachten regent. Onbegrijpelijk dat dit kan blijven bestaan. Chapeau aan de Borre voor deze mooie geste. Pakketje zonet geleverd door bpost….zonder problemen

  • Vanden Borre ervaring van Steyvers jo

    Hallo,
    Elektroketen die verzekeringen verkoopt. Net als een bakker die laptops of stofzuigers verkoopt, Of een strijkijzer, kies zelf maar. Vandenborre en SFAM, een pot nat.
    Groetjes
    Jo

  • Vanden Borre ervaring van Stefaan Van haesendonck

    Vandaag in de winkel in Tongeren geweest ze hadden echt geen zin om te werken, nog teveel dat je iets vroeg. Product gekozen en oeps toen kom ik niet betalen met eco cheques – ben naar de Wara getrokken in Genk product gekocht betaald met eco cheques geen probleem en Super vriendelijk. Akte van vertrouwen ik weet niet waar deze is bij Vandenbore.

  • Vanden Borre ervaring van Jan Viaene

    Versterkers voor het WIFI signaal gekocht. Installatie lukt niet. Eerste maal terug geweest. Moest iets ‘alternatief’ uitproberen. Werkte opnieuw niet. Terug naar VDB. Nu moest ik een App instaleren. Toen de verkoper merkte dat ik daar geen kaas van had gegeten (73 jaar) , begon hij wat te grijnzen…. wat een service va verkoop !!!

  • Vanden Borre ervaring van Javor Michel

    We kochten een diepvriezer bij Vandenborre. Deze stond in promo en we besloten om deze te kopen. Een week later stond dit toestel eindelijk bij ons thuis. 5 weken later kom ik op een ochtend in de garage en er staat een foutmelding op het display. Na opzoeking bleek dit een motorfout te zijn. VDB gebeld en ze zouden komen kijken. Opnieuw een aantal dagen wachten. Technieker is 5min. binnen geweest. Niet te herstellen (5weken oud). De technieker van de fabrikant komt binnen de week langs werd ons beloofd. 10-tallen telefoons later komen ze opdagen om te vertellen dat het inderdaad niet te herstellen is. Ze zouden een oplossing voorzien voor ons.
    Hetzelfde toestel opnieuw leveren was helaas niet mogelijk. Zogezegd niet meer leverbaar (5 weken oud). Later bleek dat het niet meer in promo stond en we enkel ons aankoopbedrag zouden krijgen en niet hetzelfde toestel wegens duurder in prijs. 2 weken wachten op ons geld om uiteindelijk ergens anders een diepvriezer te gaan kopen.
    Nooit meer VDB !!

  • Vanden Borre ervaring van Mario

    Smartphone gekocht, mij een verzekering laten aanpraten voor 5.99 euro pm , eerste maand gratis en payback van 30 euro, thuisgekomen en na nalezen folder tot besef gekomen dat payback zelf moet aangevraagd worden, bij nalezing van het contract vastgesteld dat de verkoper mij de duurste verzekering liet tekenen met bijkomende onnodige optie voor accesoires, kostprijs bijna 30 euro pm, tweede jaar premie meer dan 360 euro pm. Gelukkig binnen de vastgestelde opzegperiode gezien. Triestig dat vandenborre deze praktijken toepast. Niks meer vernomen na klachtenmail aan vdb, ik koop er nooit meer iets en was vaste klant !! Idioten.

  • Vanden Borre ervaring van Gheysens

    Vandaag ging ik kijken voor een microgolfoven in Waregem. Ik zocht eentje die enkel kan ontdooien en opwarmen dus het simpelste model eigenlijk.
    Ik informeerde achter het huismerk (niet duur en ideaal als je enkel opwarmt)
    Kreeg ik daar de wind van voor! Slecht merk, iedereen stond daar achter 6 maand terug omdat er een ‘steekvlam’ uitkwam,…
    Als ik dan informeerde naar domo, juist van’t zelfde, slecht, geen kwaliteit,…
    Maar die van 160€, die was prima! Die moest ik kopen! Ideaal voor een simpel overschotje op te warmen…
    Echt waar, heb hem bedankt voor zijn verkoopspraatje en ben vertrokken!
    Verkopen en advies geven ja, maar dit ging er los over!
    Vraag mij af of het management zo tevreden zal zijn dat ze hun ‘verkopers’ wegjagen i.p.v. iets te verkopen?
    Goe bezig!

  • Vanden Borre ervaring van RUDI MEYS

    Begin van de week een vitrokeramisch vuur gekocht bij vdb. Bij aansluiting blijkt het vuur niet te werken… Ik ben zelf plaatser, dus weet dat de aansluiting correct is. Blijkbaar moet er nu een technieker langskomen , waarom weet ik niet… Als ik bij ikea een vuur koop en dat doet het niet, ga ik het gewoon wisselen…. We zijn ondertussen 5 dagen verder en morgen wordt er een nieuw vuur geleverd. Mag ik de resto-tickets aan vdb geven? Ik kreeg van de verkoopster in de winkel te horen dat ik een basic toestel gekocht had en daar niet alles moet van verwachter… Ongelofelijk niet? Nooit meer Vandenborre

  • Vanden Borre ervaring van Monne Depraetere

    Wasmachine besteld – nooit toegekomen. We hebben twee voormiddagen thuis zitten wachten op onze bestelling. Eerste keer was de wasmachine niet op de juiste laadkaai geraakt en dus niet op de vrachtwagen, tweede keer dachten de mense van vanden borre dat ze een machine moesten komen ophalen ipv leveren. Uitendelijk blijkt de machine gewoon zoek te zijn. Ronduit belachelijke service – mijd dit bedrijf!

  • Vanden Borre ervaring van giebens guido

    Heb 1 maand geleden een Nokia-1 gekocht met garantie van 2 jaar. als ik s’avonds de batterij oplaad is ze s’morgens plat oftewel ledig. Dit gebeurt dus elke keer tot ik terug naar de winkel ben gegaan en het probleem uitgelegd. Ik moest mijn toestel achterlaten voor herstelling of eventueel een andere batterij. Gevolg, veertien dagen zonder toestel met als gevolg dat er niets van het probleem is opgelost. Er is van een nieuw toestel in die beruchte garantieperiode geen sprake. Doe maar verder zo, ik koop mijn volgende elektro wel bij de concurrentie .

  • Vanden Borre ervaring van Mickey

    Een wasmachine aangekocht, correct ingevuld dat het op de 2e verdieping langst de trap was.
    Ik heb een dag verlof moeten nemen want bij Vandenborre mag je niet kiezen welk dagdeel ze leveren.
    Chauffeurs weigeren die naar boven te brengen. 2 verdiepen is idd hoog, maar dan moeten ze dat niet op hun site zetten!!!. Meermaals kreeg ik aan de telefoon te horen dat het mijn schuld was omdat ik geen lift wil bestellen?????a)Er zijn enkel veluxen dus kan een lift geen wasmachine naar boven brengen b) Er staat al 10 jaar een wasmachine, die daar ook is geraakt.

    Waarom Vandenborre niet investeert in mechanische hulpmiddelen voor hun chauffeurs is niet meer van deze tijd.

    Spijtig dat dit bedrijf hun klanten zo weinig ernstig nemen.

  • Vanden Borre ervaring van fabrizia rinalduzzi

    VDB Wilrijk, onbeschoft mannelijk personeel, heb strijkijzer na 2 weken willen ruilen wegens slechte kwaliteit, en mankement, 1x gebruikt, wil beter toestel, is absoluut onmogelijk, moet verder met mijn shit strijkijzer van 250 Euro, want madame wat moeten wij aanvangen met dat toestel, dat kunnen wij niet meer verkopen he, what about on line aankopen VDB? daar krijg je wel de kans om 2 weken uit te testen, die worden dan niet meer doorverkocht zeker!!!!!bullshit

  • Vanden Borre ervaring van Annick

    Vorige week een nieuwe iPhone xr gekocht . Was niet meer voorradig moest besteld worden en zou een weekje duren voor hij binnen was. Geen probleem! We vroegen of we onze oude gsm konden afgeven en de verkoper zei ok ik zal eens kijken hoeveel je er nog voor krijgt: 52 euro voor een iPhone 6 en omdat er deze week een actie is bij de aankoop van een nieuwe krijg je er nog 75 euro bovenop ( actie 6 tot 12 mei) oh schitterend zeiden we en vroegen of we hem direct moesten afgeven? Neen zei hij je hoeft alleen een voorschot te betalen zodat we kunnen zien dat de telefoon gekocht is in de week van die actie. Nu vandaag gaan we om de telefoon wat blijkt : de actie is voorbij en kunnen fluiten naar de korting!!! Na heel veel discussie tot nog de 75 euro gekregen maar niet de 52 euro . Echt schandalig veel beloven en stoelen met hun acties …

  • Vanden Borre ervaring van Vermeulen

    Ik heb vorige week een televisie gekocht. Toen een kennis me daags nadien zei dat dezelfde televisie 200 euro goedkoper te vinden was in een andere winkel dacht ik dat ik met hun laagsteprijsgarantie dit verschil wel zou terugkrijgen temeer dat ik daar af en toe wel iets kocht maar toen ik belde naar hun hun nummer 023340000 wisten ze me daar te zeggen dat deze garantie enkel geldt als u het toestel goedkoper spot binnen een straal van 20 km, dat staat niet op hun folder, dit hoor je niet in hun reclame dus voor mij is hun laagsteprijsgarantie misleidende reclame

  • Vanden Borre ervaring van Marie-Laure

    Wasmachine gekocht die de dag erna geleverd zou worden omdat reparatie pas na 1week kon. Werd niet geleverd waarop wij zelf moesten bellen om te horen te krijgen dat ze die pas een week later zouden krijgen. Enige andere voorstellen waren duurdere toestellen kopen.

  • Vanden Borre ervaring van Amey-kas

    Heb een laptop gekocht 6maanden geleden terug voor 800euro ik stond de volgende dag op en wil de laptop niet opstarten en bracht het bij de garantie en ze zeiden dat er vocht in zat en zeiden staat niet onder garantie het is te duur gemakkelijk voor ze. Daar moet ik het meedoen.

  • Vanden Borre ervaring van Louise

    TOP SERVICE ! Altijd vriendelijk onthaald in de winkels. Goeie tips en een uitstekende dienst na verkoop. Zo is gebleken na het inruilen van mijn kapotte haardroger. Viel nog onder garantie en ik kreeg meteen een nieuwe. Dank u Vanden Borre, jullie soigneren jullie klanten heel goed. See you bij mijn volgende aankoop!

  • Vanden Borre ervaring van Fabian

    Ik wil een groep aanmaken op facebook met allemaal gedupeerd en /of mensen die bedrogen zijn geweest door Van den Borre.
    Sturen naar [email protected]

  • Vanden Borre ervaring van mestdagh ann

    3 X SUPERSLECHTE ERVARING BIJ VAN DEN BORRE, nu koop ik er nooit meer.

  • Vanden Borre ervaring van Geens

    Eind november kocht ik een combi microgolf oven van whirpool in diest na eerste gebruik kwam er condensatie tussen deur en raam kwam terug op 27december nog steeds vocht tussen raam niet meegenomen en direkt teruggestuurd na herstellingsdienst ,kwam terug op 9januari met nog steeds hetzelfde probleem hun uitleg was om condensatie te vermijden het vermogen verlagen en langere baktijdik snap echt niet waarom die 2jaar garantie geven ze kunne beter zeggen na aankoop geen garantie en als hij stuk ga koop ma ne nieuwe in plaats van vandenborre in vertrouwen denk dat beter slogan is in wantrouwen

  • Vanden Borre ervaring van Johan Remels

    Mij zien ze daar nooit meer !! Zeer slechte service en onbeleefd personeel (Van den borre Tongeren)
    Slechte garantieservice en onbeleefd personeel;
    Bij het minste krasje op je gsm toestel kan je fluiten naar je garantie ook wanneer het een ander defect betreft. Ze proberen je dan nog 40 euro aan te smeren voor het opsturen van je toestel. Wegblijven als je goede service wil ! Hun akte van vertrouwen kan je eerder beschouwen als een akte van wantrouwen.

  • Vanden Borre ervaring van Barbara

    Ik kan u alvast vertellen dat ik NOOIT nog iets bij Vandenborre koop.

    relaas van het verhaal:

    wasdroogmachine: droogfunctie kapot, hersteldienst komt, niet te kiezen op welk uur, enkel vm of nm.

    Hersteller komt, haalt het kapot onderdeel uit de machine, mét de boodschap aan de buurman ( die zo vriendelijk is hier te willen zitten, aangezien er mensen zijn die moeten werken), “machine NIET gebruiken”. Dus nu géén wasmachine meer én geen droogmachine meer. Dit zonder de vraag of het effectief hersteld moet worden? Nee. Wel de boodschap : ze bellen u met de vraag wanneer het past dat ik het volgende week kan komen maken. En oh ja, het zal 172€ kosten.

    Niet laten maken is geen optie, meneer heeft het onderdeel eruit gehaald zodat ik ook niet meer kan wassen!

    Terug telefoon: kan het di 13/11 voor u? Ja in de vm, maar het liefst na 9u, aangezien er kinderen naar school gebracht moeten worden. “Dat is niet mogelijk mevrouw”. Ik: Ok, we zullen dan weer naar een oplossing zoeken..Maandag 12/11 telefoon: “Mevrouw, ze komen in de nm tussen 13.30 en 15.30u” . Had ik nu net niet in de voormiddag gevraagd?????????????! Wat een service!

    Wederom uitstel tot 20/11! Wie betaalt de kosten van het wassalon? De tijd die ik erin steek?

    Waanzinnig vind ik dit, en dat voor een grote zaak zoals Vandenborre. En dan nog niet te spreken over de startprijs van 45€ en de kost per gestarte 20min????

    U moest zich schamen “meneer Vandenborre”.

  • Vanden Borre ervaring van Pia

    Nog maar eens een poging gedaan om bij VDB Aalst te kopen. 1 verkoper voor gans de winkel, de andere medewerkster kon ons niet helpen want ze mocht niet verkopen! Begrijpe wie begrijpen kan! We zijn het maar afgebolt en terug bij Krëfel gereden, iets verder. Daar vriendelijk ontvangen en direct geholpen! Dat ze daar maar eens te leer gaan. Nooit gaan we nog bij VDB in Aalst nog binnen! Veel show maar weinig inhoud!

  • Vanden Borre ervaring van Casteleyn

    Van den borre

    Hoe schandaliger kan het nog met jullie , een ijskast laten leveren bij mijn grootmoeder 86 jaar oud en beginend dementerend , ijskast geleverd en zouden de oude meenemen , Nu laten die 2 mensen van van den borre een mens van 86 jaar proberen de ijskast naar de voordeur te brengen want ze nemen deze enkel mee als hij vooraan staat , mijn grootmoeder wil proberen en die mannen staan die gewoon uit te lachen , hoe laag kan je vallen , Reactie van die onozelaars “als ze vanvoorstaat bel je maar terug dan komen we die halen ” Nu ik kreeg direct telefoon en ik rij naar daar , natuurlijk zijn die al wel .En nu komt het beste : ik bel met de klantendienst van van den borre en die zeggen doodleuk ik zal die komen ophalen 10 dagen wachten . Ik zeg dat dit niet normaal is en vertel het verhaal aan de telefoon , die persoon schiet in een lach en verbreekt de verbinding , nu 41 minuten verder nog niet geholpen en ijskast staat er nog , Ik ben hier klant van in 1999 maar nu koop ik er NOOIT nog iets , een schande is dit ik wens ze het slechtste toe , zo met een mens van 86 jaar lachen .

  • Vanden Borre ervaring van Tim Busselen

    Ik kocht iets meer dan een week geleden en nespresso machine bij vandenborre in city 2 te Brussel.
    Ik was iets te vroeg dus wachte ik en door de gelazern deur merkte ik op dat ze mij aan het uitlachen waren.Toen de deur openging zei ik er niks van rwas warm en wilde geen ruzie.
    Vroeg voor het gewenste apparaat en kreeh als als antwoord dat het minimum 2dagen kon duren eer het er was of zelfs langer.WTF???.
    Ik zei sarcastisch,dat word mediarkt.Waarop de verkoopster zei,doe dat.
    Wat een houding zeg,nooit zet ik daar nog een voet binnen.Rotwinkel,uw akte van wantrouwen.

  • Vanden Borre ervaring van roden gert

    Ongeveer 3 a 4 jaar geleden kochten we een vaatwasmachine bij vdb , hierbij namen we de extra 5 jaar garantie . gedurende die jaren is er meermaals een tech. langs gekomen . Maar ze kregen het niet gemaakt , ook al omdat de tech. niet de tijd krijgen.
    na enkele reparaties kregen we iemand van de technische dienst aan de lijn met een voorstel van een afkoopsom die nergens op trok .
    dus hun zogezegde 5 jaren garantie is bedrog . misschien moeten ze is beginnen met de mensen de waarheid te zeggen ipv hun die extra garanties aan te willen smeren.

  • Vanden Borre ervaring van John

    Gsm gekocht bij VDB die na 5 maanden plots niet meer werkte.
    VDB: ‘U kunt hier als klant niets aan doen, maar dergelijke schade valt jammer genoeg onder gebruikersschade.’
    Ik: ‘Dus ik kan er wel aan doen?’
    VDB: ‘Nee, zeker niet, maar toch is garantie hier niet van toepassing.’
    Ik: ‘Wanneer is garantie dan wel van toepassing?’
    VDB: ‘Ja, als we eerlijk zijn, bestaat garantie bij smartphones niet echt. U heeft eigenlijk gewoon een beetje pech gehad.’
    Ik: ?????
    Nadien telefonisch contact gehad met dienst na verkoop, waar ik zo ongeveer hetzelfde te horen kreeg.
    Was een zeer trouwe klant bij Vandenborre, sta op het punt om bijna al mijn huishoudtoestellen te vernieuwen, maar zal niet meer bij Vandenborre zijn. Ik ben gedegouteerd door dergelijk bedrog en zet er geen voet meer binnen.

  • Vanden Borre ervaring van Kenn

    Dag Allen.

    Op 15/03/2018 kocht ik een fitbit charge 2 voor mijn vriendin als verjaardagscadeau. Met de kans dat deze te groot of te klein kon zijn. De verkoopster heeft mij niet ingelicht dat zei deze niet terugnemen nadat de verpakking geopend is.

    Dus bij het openen van het mooie pakje bleek dat deze veel te groot was. Meteen hebben wij uiterst zorgvuldig deze na het passen terug in de originele verpakking gestopt. En ben ik vandaag (19/03/2018)terug naar een vdb filiaal gegaan voor een kleinere maat. Waarbij de filiaalhouder mij vertelde dat zei dit niet konden omruilen en dat ik mij moest wenden tot de consumentendienst. (en niet bij de dienst na verkoop?!?).

    Dan na rustig en duidelijk mijn geval uitgelegd te hebben (consumentendienst), hebben zei mij ook kort samengevat hetzelfde slechte nieuws gemeld. Ik heb nog expliciet naar een commerciele geste gevraagd of een ander alternatief. Waarop men mij herhaaldelijk antwoorde (” dat ik al een antwoord op mijn vraag had gekregen, en of dit niet duidelijk genoeg was”)

    Ik ben enorm teleurgesteld in de onkunde van al deze mensen die mij (NIET) geholpen hebben. En raad dan ook vdb af aan iedereen.

    Ik ben namelijk geen verkoper of electromedia specialist. Maar ik kan zelf wel op het idee komen om een ander origineel bandje te kopen. Om alsnog mijn vriendin niet te moeten teleurstellen. En zo kan de fitbit ook echt gebruikt worden omdat voor de hartslagmeter deze nauw rond te pols moet zitten.

    Dit terwijl een werknemer van vdb zei dat zei hem niet terug konden verkopen en ze hem moesten weggooien… Hebben bedotte klanten dan baat bij zulke geniale ideeën?

    Vdb nooit meer van mijn leven, en mijn familie en vrienden volgen mij hierin.

    Aan andere gelijkaardige mensen die ontzet zijn van de waardeloze service raad ik aan dit te communiceren aan zei die hen begaan zijn.

    Nu ga ik dit proberen uit te leggen aan mijn vriendin xs (welke hoopte dat ik vandaag een andere fitbit met juiste maat zou meebrengen)

  • Vanden Borre ervaring van Didier Latkowski

    Onlangs viel onze Amerikaans koelkast stil, deze was nog geen jaar oud en viel dus gelukkig nog onder garantie. We hebben meteen VDB in Brugge gebeld en het kon wel een week duren voor er iemand langs kwam. Op de vraag wat we dan met al onze diepgevroren producten moesten aanvangen en of we ondertussen beroep konden doen op een vervangtoestel was het antwoord negatief.

    Na een boze mail naar het hoofdkantoor in Brussel was een vervangtoestel opeens wél mogelijk maar die konden we pas 2 à 3 dagen later verkrijgen, dus met andere woorden zouden onze diepgevroren producten toch naar de vaantjes zijn. Van de service waar ze zo hoog mee oplopen komt dus niets van in huis.

    Voor ons in elk geval nooit meer Vanden Borre!!!

    Ook jammer dat je geen 0 sterren kunt geven…

  • Vanden Borre ervaring van STEFAN

    Ik kocht daar een stijltang ter waarde van 250 € en vroeg hen of dit een correcte prijs was en ze zeiden dat dit zo was….ik had het dringend nodig voor een kerstcadeautje. In de doos zaten geen serums…. 2 dagen later zie ik hetzelfde online 60 € goedkoper. Er wordt door hen niets gedaan. Wat een geldwolven !

  • Vanden Borre ervaring van Glenn Claes

    Vorige week heb ik m’n smartphone binnen gedaan voor herstelling aangezien ik deze nog maar een tiental maanden had. De camerafunctie werkte namelijk niet meer.

    Vandaag kreeg ik telefoon met de melding dat dit onherstelbaar is en er “waterschade” was vastgesteld. Mijn gsm is nooit in aanraking gekomen met water of één of andere vloeistof. Ik vind dit ronduit schandalig. Als mijn smartphone werkelijk in water zou gevallen zijn, zou ik dit gerust kunnen accepteren, maar ik heb mijn gsm 10 maanden lang met heel veel zorg behandeld. Dit getuigt van een service beneden alle peil en een respectloze behandeling van en nota bene uitstekende klant, die tot nog toe heel wat spullen heeft aangekocht bij Vandenborre.

    Gisteren werd er nog in de media geopperd om meer aankopen bij Belgische firma’s te doen, zodat het “Belgische geld” niet zomaar naar het buitenland vloeit via bedrijven als Coolblue en bol.com. Misschien moeten jullie hiervoor ook eens in eigen boezem kijken.

    Mijn klacht en ongenoegen zal waarschijnlijk geen gevolg krijgen binnen jullie keten, maar ik koop in ieder geval niets meer bij Vandenborre. Dan betaal ik zelfs nog liever wat meer bij een firma met wel een degelijk service na verkoop, wat volgend jullie reclame nochtans één van jullie paradepaardjes zou zijn. Gelogen dus…

    Aangezien het slechts om een stomme smartphone gaat en ik dit best kan relativeren eindig ik deze brief met vriendelijke groeten en hou ik me eraan jullie toch een fijn eindejaar toe te wensen.

    Glenn Claes

  • Vanden Borre ervaring van naciri

    We hebben 5 minikoelkasten aangekocht waarvan 1 beschadigd was !!! eenmaal gebeld met de klantendienst beweren ze dat het toestel niet omruilbaar is !! Nu hebben we betaald voor een toestel waar we niets aan hebben !!

  • Vanden Borre ervaring van Bram

    Hun klantendienst is beneden alles!!!
    Een nieuwe LG TV gekocht in een winkel van Vanden Borre (geen toonzaalmodel), die na plaatsing veel afwijkingen in het beeld vertoont.
    Mails naar de klantendienst blijven meestal onbeantwoord en hun technieker verklaart na een bezoek dat er weliswaar sprake is van slechte beeldkwaliteit maar dat een vervanging van het scherm een nog slechtere beeldkwaliteit kan opleveren! De klantendienst blijft nog steeds achter deze verklaring staan.

    Alle vragen om tot een definitieve oplossing te komen worden genereerd.

    De bewijzen hiervan staan op Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=qsE0___FVGo

  • Vanden Borre ervaring van V. Dany

    Wij zijn niet tevreden over de dienstnaverkoop. Ik kocht een maand geleden een foto toestel en plots werkte ze niet meer. Ik begreep niet goed wat er aan de hand was met het toestel en ging maar naar de winkel. Daar na een paar keer prutsen en mij beschuldigen dat ik het toestel kapot heb gemaakt door het te laten vallen. Belachelijk voor woorden !!! Toestel vertoont geen schram nog een deukje. Ik prober hen dat duidelijk te maken en waarop zij hun stem verhogen en maar 1 verhaal van maken. GEEN GARANTIE. Ik beslis daar niets meer aan te kopen. Nogtans als ze eens kijken op mijn klantennummer zullen ze versteld staan hoeveel aankopen ik doe in een maand bij hen.

  • Vanden Borre ervaring van Erwin

    laagste prijs garantie is bullshit ! Had diepvriezer gezien van Whirlpool. 649 euro bij Vanden Borre, 474 euro bij Elektro Loeters…een verschil van 175 euro. Hun verteld in de winkel, manager erbij gehaald. Kreeg verhaal dat het niet telde bij Elektro Loeters want hun winkel was verder dan 20 Km bij mij vandaan en dan telde de laagtse prijs garantie niet ??? Staat nergens op hun website, heb hun dat ook verteld maar dat kon niet baten. Men was wel bereid een commerciële geste te doen en het verschil in 2 te delen (ik kreeg dan 87,5 euro korting maar dan was VDB nog wel altijd 87,5 euro duurder). Onwaarschijnlijk en nog nooit gehoord….Laagste prijs garantie is je reinste bullshit !!

  • Vanden Borre ervaring van Paso

    ZEER SLECHTE SERVICE.
    We hebben op 28/07 een bestelling voor een afwasmachine geplaatst. Deze zou op 7-9 dagen geleverd worden. Levering vond plaats op 16/08.
    ZEER onprofessionele en onvriendelijke B2B klantenservice.
    Laaste keer dat ik daar iets heb besteld.

  • Vanden Borre ervaring van Maarten

    Zeer slechte ervaring , ongezien, en dit ging maar over een op.ader van een kruimeldief maar hoe je daar aangesproken wordt en geholpen kan je niet vatten..er loopt daar veel personeel ..allemaal niets te doen en als je iets vraagt weten ze het allemaal niet..bestelde iets ..wisten ze niet wat het was , hoe het werkte …En als ik met een andere klant een babbel deed begon die verkoper zich in dat gesprek effe te bemoeien …….Vandenborre winkel in Merksem / Schoten …Juli 2017

  • Vanden Borre ervaring van Jana

    Eigenlijk zou ik 0 sterren willen geven. Op een zaterdag werd onze koelkast geplaatst. Die heeft nooit gewerkt, het licht brandde wel binnenin, dus ging de technieker er vanuit dat we alles in de koelkast konden steken binnen 2u. 24u later nog steeds geen koelfunctie en diepvriesfunctie. Het heeft nooit gewerkt.

    Ik contacteerde de winkel op maandag, die verschuilt zich achter het hoofdkantoor in Brussel en ik moest zelf bellen, zij mogen zelf zogezegd niks beslissen. (=Service!) In het callcenter werd totaal niet meegedacht of ook maar wat oprecht begrip getoond voor hun fout, het enige wat ze bleven zeggen is dat er eerst een technieker moest langskomen om te kijken of de koelkast echt niet werkt. Dat kon enkel op een weekdag tijdens de kantooruren. (Ik moet dus congé nemen om een hele dag thuis te wachten op de technieker! Ze kunnen niet eens specifiëren wanneer ongeveer die persoon kan komen!) Ondertussen zijn we een week verder en kan en wil niemand een tussenoplossing bedenken, ik zou al blij zijn met een minikoelkastje om mijn gezin toch even te helpen totdat de koelkast vervangen wordt (temperaturen nu van 30 graden deze week) We hebben trouwens 2 baby’s (dus melk en medicatie moet in de koelkast!). Ik heb 6 personen gebeld, gecontacteerd, gesmeekt op een verbindende manier gecommuniceerd, en Iedereen blijft zich achter hun procedure verschuilen. Een beetje menselijkheid en goodwill zou hier niet misstaan! Het is hun fout, de koelkast heeft nooit gewerkt en werkt tot op heden nog steeds niet. Ze komen dan enkel maar ‘vaststellen’ en dan zijn we weer een paar weken later tegen dat ze wisselstukken of een andere koelkast plaatsen.

    Daarbovenop komt nog dat de verkoper me in de winkel face-to-face beloofd had dat daar geen extra kosten aan verbonden waren, aan de plaatsing ervan. Bij de plaatsing moesten we toch 40€ betalen aan die technieker! En wanneer ik de verkoper hiermee vriendelijk confronteer, zegt hij “dat is normaal mevrouw!” Dat is liegen, ON-GE-LOFELIJK…

    Voor een firma die “garantie & vertrouwen” predikt in hun baseline, ze zouden er beter “leugens & slechte service” van maken.

  • Vanden Borre ervaring van Raymond

    Laagste prijs garantie moet je met een kilo zout nemen. Ben op zoek naar een nieuwe tv, prijs is inderdaad hetzelfde als deze van de concurrentie. Nu blijkt dit het toonzaalmodel te zijn en deze zou al een jaar opgesteld zijn en van ‘s morgens tot ‘s avonds aan staan. Dit komt voor mij overeen met 3 jaar (want ik kijk maar 4-5 uur tv per dag. Besluit: ik koop eigenlijk een 2dehands, een gebruikt toestel aan de volle prijs. Een garantie uitbreiding tot 5 jaar is er bijna 3x zo duur (voor LG) als bij de concurrentie.

  • Vanden Borre ervaring van greet

    De “laagste prijsgarantie” bij Vanden Borre wordt niet correct toegepast!! Altijd is er wel een achterpoortje te vinden. De dooddoener is de vermelding in de voorwaarden dat er dezelfde service moet verleend worden. Dit is ZEER subjectief. De aankoop van ons toestel in Mechelen was €355 euro goedkoper bij Electro Loeters in Kontich (winkel, geen internetshop!). De service zou volgens hen niet hetzelfde zijn waardoor de ‘laagste prijsgarantie’ niet zou gelden. Als klant word je voor een voldongen feit gesteld. De aankoop is immers al gebeurd!! Wij hebben ook gemerkt dat de prijs op de website, ALS de prijsvermindering toegestaan wordt (is 1 keer gebeurd als het om €10 euro ging) helemaal niet aangepast wordt. Oppassen dus!

  • Vanden Borre ervaring van Pascal Van Laere

    In het kort: Vaatwas aan vervanging toe, 5 techniekers over de vloer, factuur van 225 Euro die niets oploste, nieuwe vaatwas besteld en geplaatst die niet werkt … 4 verlofdagen opgeofferd en 400 Euro armer … en geen oplossing!

    Onze vaatwas die we aankochten bij Vandenborre werkte plots niet meer (na amper een kleine 2 jaar). Technische dienst opgebeld om oplossing te zoeken. Technici zijn uiteindelijk 5 X langsgeweest, waaronder 1 X motor werd vervangen en waarbij 225 Euro werd gefactureerd. Na deze 5 interventies, waar telkens ons verteld werd dat er een oplossing was gevonden, zaten we nog steeds met een vaatwas die niet werkte. Terug consumentendienst opgebeld en gevraagd naar oplossing. We konden een nieuwe vaatwas gaan bestellen bij Vandenborre, mits opleg van 163 Euro. Naar de winkel in Waver en vaatwas besteld (toen nog niet in stock). Het zou normaal gezien 10 dagen duren voor de nieuwe vaatwas in stock zou zijn. Na 1 maand hadden we nog steeds niets gehoord van Vandeborre. Dan maar zelf even gebeld en bleek dat de vaatwas uit stock was bij de leverancier. Was wel handig geweest dat Vandenborre ons even een telefoontje had gegeven om ons dat te melden. Uiteindelijk beslist om ander merk aan te kopen en werd vandaag geplaatst. Alleen werkt hij niet ! Watertoevoer verloopt niet als moet … Misschien was het een idee dat de technieker even bleef om zeker te zijn dat de vaatwas goed functioneerde … niet dus. Terug gebeld naar consumentendienst en heimelijk gehoopt dat ze na opeenstapeling van problemen toch wel zouden inzien dat de technieker toch wel best nog vandaag zou langskomen … niet dus. We moeten terug een afspraak nemen ! dat zal mijn 4de verlofdag zijn … laten we even serieus blijven. Dit is echt wel niet waar klanten recht op hebben. Bedankt Vandenborre, ik ga het vertrouwen ergens anders zoeken !

  • Vanden Borre ervaring van andy de clercq

    Voor de mensen die iets gaan bestellen bij van den borre. Ik had een vaatwasser een half jaar geleden besteld bij VDB. Nu blijft er water in staan en is hij stuk. Eergisteren gebeld, technieker kwam vandaag. Onder garantie dacht ik. Technieker maakt de vaatwasser, er bleek iets in de pomp te zitten dat door de filter was geraakt. Toen ik hem wou buiten laten vertelde hij me dat dit niet onder garantie valt en ik heb dus 70 euro reparatie moeten betalen. Nergens was mij dit gezegd dat dit kon gebeuren aan de telefoon, ook zei de technieker dit niet van te voren. Ik dacht, domme klant die ik was, dat dit garantie was. Dus denk 2 keer na voor je iets besteld bij vdb.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =