Unigro Beoordelingen & Ervaringen

Unigro s dé specialist als het op thuis winkelen neer komt. Unigro beschikt over duizenden producten in verschillende uiteenlopende productcategorieën, zoals Wonen, Slapen, Elektro, Multimedia, Beauty, Tuin & Brico, Vrije tijd, Spelen en Outlet.

Je weg vinden doorheen het immense aanbod? Klik één van de productcategorieën bovenaan de website aan en verfijn je keuze via een subcategorie. Via de selectiebuttons kan je achteraf het totaalaanbod nog nader verfijnen per prijs, categorie en merk. Benieuwd welke artikels er momenteel in promotie zijn? Alle lopende promo’s worden handig verzameld op de homepage. Zo bespaar je bijvoorbeeld momenteel 20% op ruim 2.000 artikelen uit de categorieën badlinnen, babyverzorging, erotica, gezondheid en haarverzorging. Nog voordeliger shoppen? Dat kan via de Outlet pagina. Via deze pagina bespaar je tot wel 30 of 40% op producten einde reeks of seizoen. Beschik je momenteel niet over voldoende budget voor een nieuwe slaapkamer, stijltang of schooltas voor je kids? Geen probleem. Unigro biedt een soepel afbetalingsplan voor elke klant aan. Elk product vermeldt de mogelijke afbetalingstermijnen en –kosten.

5 euro korting op je eerste aankoop ontvangen? Registreer je dan snel voor de Unigro nieuwsbrief. Troeven van Unigro: je geniet van een 100% originele garantie, hebt steeds keuze uit een arsenaal aan betalingsmogelijkheden (Contant, op afbetaling, Bancontact, Visa, Mastercard, American Express), kan rekenen op een snelle levering aan huis of op een afhaalpunt in de buurt en soepele kredietvoorwaarden.

Klik hier voor de Unigro website –>
Klik hier voor alle Unigro aanbiedingen –>


20 Unigro Reviews

  • Unigro ervaring van JENNY

    KOOP NIETS BIJ UNIGRO
    HET ZIJN DIEVEN
    IEMAND HEEFT EEN OPENSTAANDE SCHULD VAN IN 1994 EN DAT HOUDEN ZE NU VAN MIJN TEGOED AF
    GEWOON SCHANDALIG
    VUILE DIEVEN ZIJN HET
    NIET MOEILIJK DAT HET INTERNET VOL MET KLACHTEN STAAN
    IK VRAAG BEWIJZEN EN DAN ZEGGEN ZE VRAAG HET AAN JE MOEDER
    EN DIE ZEGT DAT ZE GEEN OPENSTAANDE REKENING HEEFT
    EN DAN NOG HET IS VAN 1994 DUS VAN 24J GELEDEN
    EN HUN GERIEF IS OOK NIET WAT HET MOET ZIJN
    IK KOOP VERDUISTERINGSGORDIJNEN DIE HOREN DUS GEEN LICHT BINNEN TE LATEN
    IK ZIE ER THANS ALLES DOOR
    BED VOL MET KRASSEN
    U BENT GEWAARSCHUWD KOOP BIJ HEN NIETS U WORD BEZEIKT
    OOK GEEN AFTER SERVICE EENS BETAALD BEN JE DE KLOS
    DOE ZO DOOR IK HOOP DAT JULLIE RAP FAILLIET VERKLAARD WORDEN
    IK MAAKTE EEN ACCOUNT AAN MET FACTUURADRES OP MIJN MAMA EN ZIJ MAKEN DAAR IETS HEEL ANDERS VAN ENKEL DE NAAM IS CORRECT MAAR NU STAAN DAAR ADRESSEN OP WAAR MIJN MOEDER ZELFS NOOIT GEWOOND HEEFT
    DAN DURVEN ZE NOG ZEGGEN DAT IK BELEEFT MOET ZIJN
    ZIJ PIKKEN BIJNA 100E VAN MIJ EN IK MOET BELEEFD BLIJVEN

    MIJN KLACHT TEGEN HEN IS AL INGEDIEND

  • Unigro ervaring van Tenzin Trongkong

    Ik wou dit nog toevoegen bij mijn klacht tegen deze bedrijf. Toen ik belde heb ik ongeveer na 30 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Ik leg alles uit dat het een valse bestelling was op mijn naam. Hij keek alles na en zei” deze bestelling kwam van een gsm nummer(niet van mij) en email (ook niet van mij). Engenlijk hebben ze een gsm nummer en een email van diegene die bestelling heeft geplaatst. Waarom laten ze die fraude niet oppakken door politie??

  • Unigro ervaring van Tenzin Trongkong

    Ik krijg een brief in mijn bus dat ik bestellingen hebt gedaan van ongeveer 1000 euro bij deze bedrijf. Ik stuur meteen een paar mail naar Unigro en daarna nog eens gebeld. Alles uitgelegd aan de telefoon en dat de bestelling niet van mij was. Hij zei dat hij alles ging schrappen. Paar dagen later nog een brief met nog bestellingen op mijn naam. Ik maak pv en alles. Politie belde naar hen maar niemand neemt op. Daarna krijg ik nog een brief dat er een product wordt geleverd. Nog eens een pv opgemaakt. Wat voor een bedrijf is dit eigenlijk?? Ze spelen met mensen. Hoe is dit in godsnaam mogelijk dat ze zomaar geld vragen van mensen voor valse bestellingen? Shaam aan die bedrijf schaam aan de politie schaam aan de regering die zoiets toelaat. Dit is een aanleiding tot aggressie en chaos.

  • Unigro ervaring van Glenn

    Hoesovertrek voor zetel besteld en betaald, fout bij verzending, track&tracé B-post zegt leveradres onleesbaar, zending terug naar afzender. Twee keer gemaild en voldoende tijd tussen, 2weken en 1 week. GEEN reactie… Daarna gebeld aan 30cent/min 11min in wacht, 5min aan de lijn, hopelijk komt het nu in orde. ‘Verandering van systeem’ als drogreden voor onbeantwoorde mails. Sorry maar dit is gewoon diefstal, die betalende telefoonlijn. Klanten’dienst’ BAH BAH BAH 9

  • Unigro ervaring van Mathy DM

    Slechtste ervaring tot nu toe in online bestellen! Had tot heden iets aangekocht (wat goedkoop bleek te zijn). Om tot vaststelling te komen dat ik de postbode een enorme som moet geven om het pakketje te kunnen ontvangen,… dat is nog maar het begin van hun louche organisatie. Ok achter dit gedaan te hebben, kreeg ik meer en meer reclame in de brievenbus, tot elke week 3 dikke boeken blaadjes,…. ben naar hun website gegaan, afgemeld voor reclame. Rarara het werd er niet beter op. Heb dan men adres veranderd op website en ja hoor de reclame bleef maar komen. Tot op heden hebben ze nog altijd mijn gegevens, op mails reageren ze niet!! En als je beld houden ze je aan het lijntje voor minstens een 30min zodat je smakken geld kwijt bent! Om dan te horen dat ze het niet kunnen oplossen en je niet kunnen helpen! Dat zulke malafide bredrijfjes nog bestaan in belgie is onwaarschijnlijk! Best niks bestellen en snel doorklikken als je op hun website komt!

  • Unigro ervaring van Anon

    1 week later, geen product gekregen. En dan vervolgens vragen of ze mijn bank info mogen hebben want ik had alles al betaald en willen het terug storten?.

    Ik heb nog nooit zoiets gezien van een bedrijf! ze zijn dus absoluut niet professioneel bezig, het is een grote rompslomp. Betalen om te bellen met hun.

    Mijn advies NIET BESTELLEN BIJ UNIGRO! Zou dan eerder vidaXL aanbevelen, levert vrij snel (3 werkdagen) heeft gewoon telefoon nummer om te bellen, en site chat.

    Je kan alles gewoon volgen op de site, van orderpicken tot leveren.

  • Unigro ervaring van Ano

    Tot op heden, geen producten (langer dan 48uur) , je kan je bestelling niet terug vinden op de website, geen producten besteld zegt het.. maar betaling wel gewoon voltooid, ook in je mailbox krijg je bevestiging bestelling…

    Bellen pfff… kost meer dan het product (mocht het ooit aankomen).
    Mocht dit anders worden, laat ik het julie weten, maar op dit moment zou ik niet bestellen bij UNIGRO.

  • Unigro ervaring van Stephanie

    Vroeger altijd gekocht bij unigro en nooit problemen gehad. Nu heb ik wel mijn ogen opengedaan. Je kan beter gaan voor een minilening dan te kopen bij unigro. Bij unigro zijn de prijzen bijna het dubbele dan in de winkel en dus met lening kom je nog goedkoper uit.

  • Unigro ervaring van nabila att

    Ik snap niet vanwaar alle negatieve comment komt langs alle kanten. Ik heb mijn mooie bestelling + geschenk na 24uur perfect ontvangen zeer vriendelijke bezorger heb een dag op voorhand voor info met een zeer vriendelijke dame ook gebeld was een zeer vriendelijk mens. Het ligt dan wss aan de klanten zelf de manier waarop ze bellen.ik heb bij ontvangst betaald en niks ging slecht alles verliep op de correcte en afgesproken manier.. nogmaals bedankt hiervoor beste unigro… Nu missch voor mensen die klagen toch maar beter betalen wat je koopt (wat je aankan) en zonder te lenen dan, want zoals er overal bij word vermeld “geld lenen kost geld” dat geldt ook voor afbetalingsplannen lieve klantjes wss bij de meeste een oorzaak van trage service of dergelijke… 9

  • Unigro ervaring van Hans

    Probeer Al 10x uit te schrijven ze op de site is het zogezegd uitgeschreven maar telkens weer bestoken ze me met hun mails (spam)

  • Unigro ervaring van sanja

    Zeer slechte ervaring!!!! Oplichters!!!

  • Unigro ervaring van Lela

    Aangezien ik vaker zulke argumenten lees van personen die het niet eens zijn met bepaalde reviews, wil ik vòòr ik met mijn review begin, toch eerst even duidelijk maken dat ik absoluut geen relaties heb met Unigro, noch iemand ken die voor Unigro werkt of wat dan ook. Ik ben slechts een klant die goed geholpen werd op het moment dat het even tegen zat.

    Dit gezegd zijnde;

    Ik heb persoonlijk een zeer goede ervaring met Unigro, ook wanneer het even tegen zat werd ik zeer vriendelijk en zonder enig probleem geholpen.

    Ik had namelijk een kortingscode die per schijf van 87 euro of meer een korting opleverde van 29 euro. In al mijn enthousiasme heb ik dan een bestelling geplaatst gebruik makend van de desbetreffende kortingscode. Nadat ik mijn bestelling geplaatst én betaald heb, realiseerde ik mij dat ik aan meer dan het dubbel van het bedrag zat die recht gaf op de korting. Met andere woorden; ik had mijn bestelling gewoon kunnen splitsen waardoor ik de code twee keer kon gebruiken (aangezien het een x euro korting betreft en geen x %). Ik zou dan weliswaar voor de tweede bestelling weer verzendkosten betalen (aangezien het een aparte bestelling is) maar het zou me uiteindelijk nog altijd een voordeel opleveren van bijna 20 euro, dus zeker de moeite waard. Aangezien alles al betaald was, mailde ik de klantendienst van Unigro om dit allemaal uit te leggen. Zij zouden het “teveel” betaald bedrag terugstorten. En inderdaad, ik heb het bedrag tot op de laatste cent teruggekregen en ik heb zelf geen cent moeten uitgeven om dit in orde te laten brengen aangezien wij enkel contact hadden via email. Dus zéér professioneel en warmhartig opgelost!

    Dankzij deze ervaring weet ik dat Unigro je dus zeker niet in de kou zal laten staan wanneer het je even tegen zit. Indien je zelf een probleem zou ondervinden, leg hen dan vriendelijk en geduldig uit wat het probleem is en zij zullen jou dan helpen net zoals zij mij geholpen hebben.

    Nogmaals bedankt Unigro!

  • Unigro ervaring van Roger Marjaux

    Unigro is een kl…firma.
    1ste: vroeg om niet te leveren op donderdag of vrijdag (pakje werd besteld op donderdagvoormiddag = schuld van Bpost volgens Unigro)
    2de: Stuurde pakje “geweigerd” terug en wat kreeg ik, als onlineklant, een circulaire cheque. Nu moet ik mij, ondanks “onlineverkoop” betekent dat de klant zich niet moet verplaatsen, zelf begeven naar een bank om deze cheque te incasseren en desnoods op mijn rekening te storten.
    3de: verzendkosten worden aangerekend (niet bij vele andere (buuitenlandse) onlineverkopers) ook al bedroeg mijn bestelling meer dan 100€….
    Zeker niet bestellen bij dit marginaal bedrijf is mijn oprechte mening!!
    Heb lang moeten zoeken naar een vergelijkbaar artikel, maar werd mij tenslotte geleverd aan 30€ dan Unigro en zonder verzendkosten!!

  • Unigro ervaring van S.Juliana

    SLECHTE KLANTENSERVICE!

    Ik heb op 24/06/2015 een hoeksalon en kleerkast bij Unigro besteld. Ik zou 4 weken moeten wachten op de levering, want de hoeksalon zou niet voorradig zijn. Zoals in de bevestigingsmail beloofd, zou ik gecontacteerd worden over een precieze leveringsdatum. 4 weken gingen voorbij, het was al midden juli, 01/08/2015 zou ik verhuizen en ik had nog niks gehoord. Ik heb contact opgenomen met Unigro en toen bleek dat de hoeksalon gewoon niet meer in het assortiment zit en dus niet meer verkocht wordt. Er werd mij verteld dat ik een nieuwe moest kiezen en dat ik snel een brief met leveringsdatum zou ontvangen. Deze heb ik tot de dag van vandaag niet ontvangen. Het was al begin augustus, en ik zit nog steeds zonder kleerkast en hoeksalon in mijn nieuwe huis. Alweer beslis ik zelf te bellen, ik krijg direct van de planning een datum en er wordt mij verteld dat mijn voorschot 135 euro zal bedragen. Op de leveringsdatum ontving ik een sms met het uur dat ze er zouden zijn en dat ik 284,66 euro aan voorschot zou moeten betalen. Ik zou zelf niet aanwezig zijn, omdat ik aan het werk was, dus zou mijn zusje van 16 jaar de leverancier ontvangen. Ik kon haar dus onmogelijk het verschil van bijna 150 euro bezorgen. Alweer heb ik Unigro gebeld en ik zou zo snel mogelijk een brief krijgen met een nieuwe leveringsdatum. Dit heeft dan ook weer een week op zich laten wachten. Alweer belde ik om verhaal te halen. Een medewerker had het lef en de arrogantie om mij te zeggen dat ik ongeduldig ben, terwijl mijn bestelling al dateert van 25 juni. Ineens kon ze mij met de planning doorverbinden en had ik direct een leveringsdatum gekregen: 12 augustus tussen 12 en 18 uur. Ik was er al om half 12 en even later was ook mijn vader er, die een vrije dag heeft genomen om alles voor mij monteren omdat ik daar zelf niet handig in ben. Rond 16 uur belde ik omdat er nog steeds niet geleverd was en dat ik graag om 17:30 uur zou vertrekken om mijn vriend van zijn werk te halen. Een medewerker vertelde mij dat de chauffeur nog bij een andere klant aan het monteren is en dat hij niet met zekerheid kon zeggen dat hij er voor 17:30 uur ging zijn. Ik ben daar maar gewoon gebleven, mijn vriend heeft maar staan wachten na werktijd, omdat ik nu eindelijk toch echt mijn bestelling wou. 19:00, buiten de afgesproken tijdsbestek, en de leverancier is nog steeds niet geweest. Alweer belde ik naar de klantendienst met het hele verhaal. De medewerker zei dat het geen zin heeft om nog te blijven wachten en dat ik maar moest vertrekken, omdat er geen bericht was van de leverancier uit. Mijn nummer was juist in de computer, dus als de leverancier geweest zou zijn had hij wel even gebeld. Alweer wordt er mij verzekerd dat de planning de volgende morgen, 13/08/2015, met spoed zou bellen, omdat dit de tweede leveringspoging was. 13/08/2015, het was al ruim middag, dus heb ik weer gebeld. Niemand die al van de leverancier heeft gehoord, dus niemand die wist waar mijn bestelling ergens was. Alweer beloofde men er achteraan te gaan en mij dezelfde dag nog te bellen. 17:50 uur, ik ben nog steeds niet opgebeld geweest, dus belde ik weer zelf. Ineens zegt de medewerker dat de leverancier wel is geweest op de afgesproken leveringsdatum om 16:48 uur. Ik heb geen enkele bel gehoord, en als de leverancier stond voor een dichte deur, behoorde hij mij even te bellen. Men probeert dus ook nog de fout in mijn schoenen te schuiven. Er kon niks voor mij worden gedaan op dat uur van de dag, omdat het bijna sluitingstijd was en de mensen van de planning allemaal vertrokken zijn. Het is vandaag 14/08/2015 klokslag, bijna 2 maanden na datum van bestelling en ruim 30 euro aan telefoonkosten verder, en ik heb nog steeds geen kleerkast en hoeksalon. Ik ben al 2 weken geleden verhuisd. Ik heb weer gebeld met Unigro om 09:45 uur. Ik kreeg te horen dat ik binnen de 2 weken een brief zou ontvangen met een leveringsdatum. Ik accepteerde dit niet zomaar en de medewerker heeft me in de wacht gezet om met iemand van de planningsdienst te spreken. Even later vertelt de medewerker me doodleuk dat er geen andere oplossing is en dat de planningsdienst er vaart achter ging zetten. Alweer werd er mij beloofd dat ik zo spoedig mogelijk teruggebeld zou worden. Ik heb gevraagd wat zo spoedig mogelijk inhoudt, en ik kreeg te horen 1 week. Ook dit accepteerde ik niet en ik eiste te spreken met iemand hogerop. Dat had geen zin volgens de medewerker, want de verantwoordelijke zou hetzelfde zeggen. Ik bleef erop staan dat ik een verantwoordelijke wou spreken. De medewerker verandert van verhaal en zegt ineens dat de verantwoordelijke in vergadering was. Ik heb gevraagd tot hoe laat en ze zei tot 14:00 uur. Ik heb gezegd dat ik dan terug zou bellen en ik heb opgehangen. 2 minuten later wordt ik ineens gebeld door de planningsdienst en ineens krijg ik direct een leveringsdatum, dinsdag 18 augustus 2015, alweer tussen het megatijdsbestek van 12:00 en 18:00. Er is mij verzekerd dat de leverancier dan echt zou langskomen. Ik ben eens benieuwd.

    Ik ben heel erg ontevreden over de manier dat Unigro klanten omgaat. Geen enkele medewerker die zich excuseert, geen enkele medewerker die het serieus neemt, geen enkele tegemoetkoming van Unigro uit.

  • Unigro ervaring van Dominique De Ridder

    Let op voor deze oplichters. Ze geven waardeloze service na verkoop, komen hun beloftes niet na en VERHOGEN DE PRIJS NA AANKOOP EN REKENEN DE MEERPRIJS NA AANKOOP NOG DOOR!!!!!!!
    Bij elke bestelling werd een radio als geschenk beloofd.
    Na een bestelling van een usb-memory stick werd de stick wel geleverd maar niet de beloofde radio. Toen ik een mail stuurde om dit te melden probeerde ze eerst wijs te maken dat ik de usb-stick teruggestuurd had en dus geen recht had op het geschenk. Toen ik na enkele mails heen en weer sturen vroeg om het bewijs van terugbetaling te leveren (aangezien ze bij beweerde dat de usb-stick teruggestuurd was) gaven ze eindelijk toch (ze konden natuurlijk niet anders meer) toe dat ik gelijk had en dat ze het geschenk zouden nasturen.
    Toen ik na een week nog steeds geen geschenk ontvangen had heb ik opnieuw moeten contact opnemen. Toen werd opnieuw beloofd dat het geschenk de volgende dag verzonden zou worden. Dit was opnieuw natuurlijk niet het geval.
    Uiteindelijk, na opnieuw een paar keer contact opgenomen te hebben heb ik dan toch de radio als geschenk ontvangen.
    Bij het ontvangen van deze radio viel ik pas echt van mijn stoel. Er bleek een overschrijvingsformulier in de verpakking te zitten met een extra bedrag dat ik zou moeten bijbetalen!!!! Ik had nochtans het volledige bedrag reeds bij de bestelling op hun website reeds betaald met paypal! (het volledige bedrag wat bij de checkout door hun webwinkel aan paypal doorgegeven werd en ik op de PayPal site aanvaarde als betaling).
    Blijkbaar is de prijs van de usb-stick NA afsluiten van de aankoop verhoogd en wordt bij Unigro verwacht dat ik die meerprijs na aankoop toch nog bijbetaal. Ik heb al veel aangekocht op het internet bij andere webwinkels maar deze oplichtingspraktijk heb ik echt nog nooit meegemaakt!!!!
    Blijf dus best weg bij UNIGRO, tenzij je van slechte service na verkoop houdt of tenzij je na aankoop graag voor verassingen komt te staan en extra bijbetalingen wil doen en houdt van webwinkels die aan contractbreuk doen.
    Trouwens, het geschenk (alle geschenken bij Unigro ongetwijfeld) is eveneens grote prul. Laat je daar dus niet door misleiden zoals mij. Koop beter bij betrouwbare webwinkels die geen geschenken beloven maar wel VEEL goedkoper zijn en hun beloften nakomen en niet laten bijbetalen NA aankoop.

  • Unigro ervaring van daniel

    gekocht na lang wachten om dat het niet in voorraad was groentesnijder 8 in 1 19.99
    het is erg onhandig het is niet zo als op tv

  • Unigro ervaring van han roeffen

    plaats het nog maar een keer want de review van me komt er niet op waarom??
    lsechte zaak!!1
    Het is zeer gemakkelijk te bestellen, en ook zeer vlot in huis …maar dan begint het een scan van je paspoort of id kaart, dan weer wel dan weer niet goed, dan komen er gteen betaal instructies en als het apparaat niet goed blijkt te werken worden de mails daarover genegeerd of (opzettelijk??) verkeerd begrepen . ik stuur een mail waarin precies het probleem staat omschreven en krijg terug aangezienu niet kunt vertellen wat het probleem is etc………..uiteindelijk komen er contracten en moet je het apparaat zelf gaan terugsturen dus zou ik stappend of op de fiets met een zwaar apparaat naar de post of wat dan ook moeten en het apparaat met hoge kosten voor reparatie terug moeten sturen!!! Service?? garantioie?? scammers zijn he t gemakkelijk bestellen , rostsooi sturen en bvervolgenms rekenigen sturen en d eklant laten stikken verstikken in steeds hoger wordendde rekeningen met boete etc
    voor mij zijn het gezetenloxze scammers nmet een zeeeeeeer slechte service
    Han.

  • Unigro ervaring van han roeffen

    Het is zeer gemakkelijk te bestellen, en ook zeer vlot in huis …maar dan begint het een scan van je paspoort of id kaart, dan weer wel dan weer niet goed, dan komen er gteen betaal instructies en als het apparaat niet goed blijkt te werken worden de mails daarover genegeerd of (opzettelijk??) verkeerd begrepen . ik stuur een mail waarin precies het probleem staat omschreven en krijg terug aangezienu niet kunt vertellen wat het probleem is etc………..uiteindelijk komen er contracten en moet je het apparaat zelf gaan terugsturen dus zou ik stappend of op de fiets met een zwaar apparaat naar de post of wat dan ook moeten en het apparaat met hoge kosten voor reparatie terug moeten sturen!!! Service?? garantioie?? scammers zijn he t gemakkelijk bestellen , rostsooi sturen en bvervolgenms rekenigen sturen en d eklant laten stikken verstikken in steeds hoger wordendde rekeningen met boete etc
    voor mij zijn het gezetenloxze scammers nmet een zeeeeeeer slechte service
    Han.

  • Unigro ervaring van EvaM

    Het beloofde cadeau, die ze zo mooi op hun website reclameren, heb ik nooit ontvangen. Heb 3 keer e-mails geschreven naar de klantendienst van Unigro, elke keer beloofden ze me mijn cadeau zo spoedig mogelijk te versturen en na 4 maanden tijd heb ik het nog niet… Zeer slechte ervaring met die unigro. Zal nooit meer iets daar bestellen!

  • Unigro ervaring van Arnold

    Mijn vrouw kocht een homecinemapakket voor mijn verjaardag op afbetaling en na een paar maanden bleek er iets mis te zijn met de afbetalingstermijen! Even de klantendienst opgebeld en alles werd snel en eerlijk opgelost! Was erg tevreden over de service van dit bedrijf! Onbegrijpelijk waarom iedereen kiest voor die hypermoderne ketens waar alles zo steriel moet zijn… Geef mij maar een betrouwbare zaak!!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =

Unigro
2.6 (52.59%) 27 Ervaringen