Topbloemen Beoordelingen & Ervaringen

Bloemen online bestellen en in real life laten afleveren? Dat is Topbloemen. Via Topbloemen bestel je in enkele muisklikken tijd prachtige boeketten, leuke bloemstukken en andere geschenken om een gebeurtenis mee op te fleuren.

Een overzicht van de maandelijkse toppers vind je onder ‘Toppers van de maand’ op de homepage. Uitgebreider zoeken? Start dan je zoektocht naar het geknipte boeket via de navigatiebalk bovenaan de website. Via de verdere productpagina kan je vervolgens een keuze maken qua afmetingen van het boeket (Standaard, groot of XL), accessoires die met het boeket te combineren vallen en optie om een kaartje aan het boeket toe te voegen.

In een romantische bui? Maak dan je keuze uit één van de romantisch bloemstukken via ‘Rozen’ en ‘Romantisch’. Prijzen voor de rozen schommelen tussen de 30 en 35 euro voor een standaard boeket. Een prijs die je ook normaal bij de traditionele bloemist zou betalen. Je medeleven betuigen met een jammerlijk overlijden? Topbloemen creëerde enkele passende bloemstukken in verschillende prijsvarianten om je dierbare te herdenken. Een sierstuk op de kist geeft nabestaanden net dat tikkeltje steun extra.

Wist je dat je via Topbloemen ook in andere Europese landen bloemstukken kan laten afleveren? Ontdek via ‘Internationaal’ de beschikbare landen en bezorgopties. Waarom kiezen voor Topbloemen? Je kan gebruik maken van tal van betalingsmethoden, wanneer je bestelt voor 13h vandaag dan word je bestelling vandaag nog afgeleverd, je hebt keuze uit tientallen verschillende boeketten en bloemstukken en bent steeds zeker van een topkwaliteit. Topbloemen werkt immers samen met plaatselijke bloemisten waardoor je bloemen steeds kersvers zijn.


5 Topbloemen Reviews

  • Topbloemen ervaring van E

    Wat een but bedrijf, wel betalen 100+ en niet leveren op moederdag. Wat een tuig!

  • Topbloemen ervaring van Valerio

    I could not be there for Valentine’s day as I was out of the Netherlands for work, but I still wanted to get a nice bouquet of flowers for my girlfriend. I have placed the order with topbloemen around 14:50 on 13/02 to get Valentine’s day flowers to my girlfriend. After about 3.5 hours (18:20) I asked them to modify the delivery address, as I had just learned that my girlfriend was not going to be at work on Valentine’s day. All I got as an answer from the customer service was: “It is not possible, we are sorry.” Then I simply asked to cancel the order, and avoid delivering more than 50 euros of flowers to none (this before I got the email that my order was out for delivery). I still got the same answer, “Sorry for the discomfort.” Then I had to let my girlfriend know – and thanks for ruining the Valentine’s day surprise – that they were going to deliver a huge bouquet of flowers at her office, without her being there (quite embarrassing).

    I have been living in the Netherlands for a while now and had mostly great experiences with customer services, always available to find a solution and help. I had never experienced such a level of ineptitude before.

    Thanks for ruining Valentine’s day!

  • Topbloemen ervaring van Christophe

    Bloemen besteld om 8u als verassing voor mijn vrouw. Om 17u nog niets geleverd dus belde ik de klantenservice… Die zeiden dat ze tot 19u konden geleverd worden. Om net voor 20u werd aangebeld… Ik heb de bloemen zelf in ontvangst genomen. Toen ik de koerier hierover aansprak zei hij dat hij het order maar in de namiddag had toegekregen. Ik vroeg de klantenservice om een compensatie en kreeg als reactie dat de bloemist zijn werk goed heeft gedaan… Geen compensatie. Hier bestel ik nooit meer !

  • Topbloemen ervaring van Giancarlo

    Simpele website, goed bedachte boeketten en geweldige service. Ik had gevraagd na 18u te leveren en om kwart na stond mijn boeket (in prima staat, zoals bij de bloemenwinkel) aan de deur. Zeker een aanrader!

  • Topbloemen ervaring van Mark

    Ik heb via topbloemen.be vandaag twee boeketten laten leveren.
    Eén zag er goed uit, het andere een schandaal! Wat een leuke attentie had moeten zijn heeft me vreselijk in verlegenheid gebracht.
    Boeket Rosa Red XL: ik tel minstens 24 rozen op de foto, het waren er 12. Niet correct dus maar de staat van de bloemen en het groen was ronduit schandalig, en de opmaak ook. Alsof een kind met wat voor de vuilbak bestemd was nog snel een boeketje heeft samengesteld. Een eerste ervaring die ik nooit meer zal herhalen, dat kunt u begrijpen. Spijtig want ik dacht een makkelijke manier gevonden te hebben om regelmatig, ook aan klanten, een attentie te kunnen toesturen.
    Ik kan begrijpen dat bloemisten het vandaag druk hebben, maar als ze geen eerlijk en degelijk werk kunnen afleveren moeten ze dat gewoon meteen aan u melden zodat u een alternatief kan vinden.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =