Telenet is één van de grotere Belgische spelers op vlak van digitale televisie, internet en mobiele telefonie. Naast de verschillende oplossingen voor in huis, is Telenet ook een betrouwbare partner als zelfstandige of KMO.
Tip: Op zoek naar de beste Telenet promoties? Kijk op deze site voor alle Telenet promoties en meer acties.
Benieuwd welke voordelige pakketten Telenet in de aanbieding heeft? Op de homepage ontdek je een actueel aanbod van alle kortingen en promoties. Zo lanceert Telenet jaarlijks tegen de start van het Belgische voetbalseizoen een actie ter promotie van haar voetbalkanaal. Daarnaast ontvang je ook kortingen voor shakes/pakketten (ook wel Whoppa genoemd). De combinatie internet ,digitale televisie en vaste telefonie wordt zo nog voordeliger.
Heb je liever alles afzonderlijk? Geen probleem. Via de button ‘Alles apart’ ontdek je alle verschillende producten op vlak van internet, digitale televisie, mobiele telefonie, sport & film, mobiel internet en GSM-abonnement. Vooral de GSM-abonnementen van Telenet worden gesmaakt door consumenten. Via Telenet kies je immers voor een duidelijk tariefplan met of zonder gsm, één tarief voor piek- of daluren naar alle vaste en mobiele toestellen en geen opzegtermijn of –vergoeding. Ontdek het zelf via ‘GSM-abonnementen’. Via de website van Telenet contacteer je de klantenservice in enkele kliks.
Ga je verhuizen naar een andere stad, heb je problemen met je vaste of mobiele abonnement of wil je een overstap maken naar Telenet? Klik het probleem aan waarin je verkeert, en Telenet gidst je eenvoudig doorheen de hulpservice. Niets gevonden dat het probleem verhielp? Neem dan contact op met de klantenservice per mail, telefoon of fysieke afspraak. Ook voor kleine zelfstandigen & KMO’s, overheden & grote bedrijven en carriers is Telenet een uitgelezen partner. Vlekkeloze aftersale, prima dienstverlening en topkwaliteit, het zijn maar enkele woorden die de website van Telenet sieren.
Ik snap echt totaal niet de reviews die hier geschreven worden, 99% van de reviews zijn echt zo nep vind ik zelf.
Het lijkt wel alsof er robots de reviews typen, Want ik ben zelf Telenet klant en het werkt echt zo indrukwekkend goed, Geen storingen of problemen het werkt altijd perfect en de klantendienst is ook vriendelijk bij een probleem.
Telenet is de beste provider, Geloof niet zomaar wat ze hier neerzetten, Want veel is flauwekul.
Kreeg gisteren brief van Telenet. Zij kondigen de overname aan van Telenet door Liberty Global. Global Liberty biedt 21 euro per aandeel Telenet. Wij kochten aan 32 euro. Als wij verkopen geeft dat een verlies van 34,4%! Toch krijg ik de raad om te verkopen want het aandeel Telenet verdwijnt van de markt en probeer dan nog maar aan uw centen te komen aan een treffelijke prijs! Dank u Telenet.
Jaren klant bij telenet zonder probleem, maar wat er nu gebeurt veegt al die goede jaren zo van tafel. Ik geef ruim optijd mijn verhuis door, 3 weken later. Op de dag vd aansluiting komt er niemand opdagen, geen bericht , niets. Van miserie maar zelf gebeld naar telenet, kwam aan het licht dat de kabel buiten nog moest aangesloten worden door fluvius en fluvius die afspraak al 2x geannuleerd had. is, ze gingen contact opnemen met Fluvius voor een nieuwe afspraak maar vermits ik er toen al geen vertrouwen meer in had, toch maar zelf naar fluvius gebeld, daar kreeg ik te horen dat fluvius al een paar maanden geen aansluitingen meer doet voor telenet en telenet dit zelf dient te doen. Dus ik bel opnieuw naar telenet waar men blijkbaar van niets weet en men nu eerst moet uitzoeken wie wat nu moet gaan doen, ondertussen al 3 weken zonder internet en tv zonder uitzicht op verbetering. Met de raad van telenet dat we maar best voorlopig al een tadaam box bestellen… ONGELOFELIJK! Ben eens benieuwd hoe de factuur eruit gaat zien voor al die weken geen diensten gehad te hebben!
Slechte klantendienst. 3 kwartier aan de telefoon gehangen om dan heel leuk te horen te krijgen dat de technische dienst voor TV maar tot 20.00 uur bereikbaar is terwijl er op de site 22.00 uur staat. Zeggen ze doodleuk ‘ bel morgen maar terug’.
5 keer bellen, 5 keer meer dan 5 minuten wachten, klantendienst onbereikbaar
Niet de eerste keer. Mjn gsm is bij SCARLET Nu ook tv abonnement via Scarlet. Iets minder diensten, maar stukken goedkoper en eerlijk gediend, twee van onze 3 kinderen zijn er klant, nu ook vader en moetder. TELENET is geldzuigende firma die problemen maar laat aanslepen.
Ik betaal de rekeningen aan Telenet voor een derde persoon .
Ik betaal 2 maanden teveel en neem contact op.
Doodleuk wordt mij verteld dat die tweede betaling gebruikt zal worden voor komende aantekeningen.
Oh ja, waarvan moet die persoon leven deze maand.
Ik heb een fout begaan maar Telenet kan niet zomaar geld achterhouden voor volgende rekeningen.
Ik ga uitkijken naar een andere provider.
Ik wil af van mijn vaste lijn omdat Telenet weer eens duurder wordt. Ik vraag een antwoord op mail en niet via telefoon. eerst bellen ze via “Telenet”. omdat ik niet opneem plaatsen ze zelf een “gebeurtenis” in mijn agenda waarin staat dat ze morgen terugbellen tussen 14 en 15u.
Toen ik Telenet er attent opmaakte dat ze inbreken in mijn privé bestanden ontkenden ze dat en plots was “de gebeurtenis” verdwenen. Ze hebben dus 2* ingebroken in mijn agenda.
Nu blijven ze me bellen, maar niet meer onder de naam “Telenet” maar onder “Privénummer”.
Telenet zit vol met Amerikaanse vuile trucjes om de klant te misleiden.
Wat is het verschil tussen een beschutte werkplaats en Telenet?
Beschutte werkplaatsen doen nog nuttig werk: zij helpen mensen die op de “normale” arbeidsmarkt niet terecht kunnen.
Telenet is een bend van nietsnutten, die maar een motto huldigen : “Take the money and run!”.
Waar is de overheid als je ze nodig hebt?
Telenet is het duidelijkst voorbeeld dat de “(vrije) markt” niet werkt!
Blijf weg bij telenet als het kan zijn echte leegzuigers geworden eerst verplicht naar veel duurder abonnement ik kwam nochtans ruimschoots al jaren toe met dit dan sinds verhuis slechte verbinding en nu zijn er 2 versterkers stuk maar ooh je moet die dan nu ook nog eens extra bijhuren ook al had ik er aangekocht ook al neenee deze zijn niet in garantie zegt winkel . avond daarvoor zeggen ze telefonisch u kan deze gratis gaan ruilen echt maffia is het geworden en voor elk ding blijven nog meer geld vragen en dan werkt het nog geen eens
Zaterdagmiddag naar Telenet winkel geweest in Lange Munt Gent! Wat een super service en heel klantvriendelijk geholpen! Persoon die zijn product kent en heel duidelijke uitleg gaf! Echt een heel tevreden Telenet klant!
Wat een schande altijd telenet.
Vrijdag 12 November, mijn vrouw haar Tvbox werkt slecht. Dus mijn vrouw gaat bij Telenet center Lier haar Tvbox omruilen. Een mijn vrouw thuis komt met haar omgeruilde Tvbox installeren wij die en krijgen we de melding : u hebt geen abonnement contacteer de klantenservice. Wij bellen met telenet klantenservice en wat blijkt aangezien wij 3 Tvboxen hebben dat ze bij Telenet center lier de verkeerde box haden verwijderd uit het systeem. Gelijk komen ze af we kunnen dit niet oplossen we moeten er een case van maken en dit gaat 4 dagen duren. Die zelfde avond bel ik nogmaals kwaad naar telenet en word mij door technische dienst gezegd ga gewoon een nieuwe tv box halen dan kunnen we die inzetten en heb je gelijk terug tv. Omdat het toen al 19u was moest mijn vrouw door de regen met haar scooter naar Wijnegem shopping, daar komt ze toe en zegt ene arrogante marrokaan van Telenet center dat hij geen nieuwe Tvbox wil meegeven , resultaat voor niets door regen 45 minuten gerede. Dag nadien zaterdag 13de naar telenet Lier, daar ruilen ze de Tvbox wel en beloven dat het binnen max 3 uur opgelost gaat zijn. Na 3 uur thuis nog geen werkende Tvbox, bel hun terug, ja sorry maar de diest die de case moet oplossen is er niet tijdens het weekend dit gaat tot midden volgende week duren. Waarop ik een kwade email stuur naar hun onderliggende dienst, word mijn vrouw opgebeld met de melding we zien dat u een klacht stuurde leg het eens uit want om u mail te lezen hadden we geen zin. Aub hoe arrogant kunde zen he, nog te lam om een mail te lezen! Dus het is simpel nu telenet, als maandag om 14u de Tvbox niet werkt stuur ik als extra mijn klacht in bij testaankoop, om 15u geen werkende Tvbox dan blokkeer ik jullie telenet center Lier, is zien of jullie het leuk vinden om geen klanten te kunnen ontvangen. Stop met klanten uitmelken wij zijn geen koeien!! Doe jullie werk plaats van altijd te schuilen achter vanalles en nog wat ja! Jullie maken fouten en de klant zit met de problemen bende amateurs. En wees gewaarschuwd he, los het op en competenties voor het weekend zonder tv want ik laat het er niet bij.
Klantnummer : 438503957
Bedankt David, voor de super service in het telenetcentrum in de Tweebruggenstraat te Lokeren.
Je nam tijd voor ons, en gaf uitstekend advies.
Ik ga akkoord met bovenstaande opmerkingen. Communicatie is een DIKKE VETTE 0 bij telenet!!! Als een betaling in orde is word je gerustgesteld aan de telefoon dat alles in orde is , om dan vervolgens 1 week later weeral een melding te krijgen dat ze de betaling niet ontvangen hebben. Ondertussen ook al meer dan 20 telefoontjes gedaan, compleet verschillende verhalen die je te horen krijgt en uiteindeliljk blokeren ze dan al je diensten zonder enige reden??? Hier is sprake van een luie mentaliteit, en bewuste leugens vermoed ik Triestig!!!
Het internet van telenet heeft een gelijkwaardige kwaliteit aan de Belgische wegen. Met her en der een gat in de weg en nul tot nog minder aandacht voor deze gaten is het een van de slechtste bedrijven waar ik ooit mee in aanraking ben gekomen.
Wanneer contact op wordt genomen met de klantenservice wordt vermeld dat het te zien is dat het signaal niet helemaal goed werkt, maar dat daar iemand voor moet langs komen. Echter dit kan enkel van 9-5 op maandag tot vrijdag. Laat dat nou net de tijden zijn dat 96,8% van de beroepsbevolking aan het werk is en niet thuis is om een monteur te verwelkomen. Een bezoekje om de storing op te lossen buiten deze tijden kan enkel tegen betaling.
Het kost dus hoe dan ook geld om fouten van telenet op te (laten) lossen.
Met 0 zekerheid van een permanente oplossing kijk ik nu al aan tegen een hopeloze situatie van belabberd internet en een peper duur abonnement. Wij gaan dus even verder kijken of er ergens anders betere service te vinden is. Jij ook?
Wtf? “Je reactie is in afwachting van moderatie”
Wat is dit nu voor gezever? Mensen mogen hun gedachten hierop zetten als het niet te negatief is of hoe moet ik dit interpreteren? Maak dan ook geen pagina waar recensies op moeten komen als ze hun mening niet mogen geven want zelf daar zou die pippo (baas van telenet) wijzer van kunnen worden. Als er slechte reacties op staan betekend dat je uw job niet kent of is uw job gewoon de zakken vullen met geld maar geen service bieden. Goed bezig.
Ben al jaren klant maar nu gaat telenet de analoge kabel stopzetten in de hoop al die mensen nog te kunnen strikken met hun slechte klantendienst en veel te hoge prijzen. Vroeg of laat zal hij wel van zijn troon vallen en er niets aan overhouden. Van mij mag iedereen dat voor telenet werkt in brand vliegen en sterven. Het zijn moderne leurders. Veel beloven tot je een issue hebt met het internet bij u thuis, 2,5 jaren ben ik dit aan het melden en er gebeurt niets. Dan bel je klantendienst, moet je het probleem minstens 3x uitleggen omdat je telkens met een andere persoon wordt verbonden. Amateurs zijn het!! Een opleiding geven aan die werknemers is ook wel gepast. Moeten we dit pikken? Nee. En nu mensen nog gaan verplichten om digitale kabel in huis te nemen terwijl de prijs minstens 4x zo duur is. Misschien ook eens aan de minder bedeelde mensen denken. Ach…karma zal zijn werk wel doen vroeg of laat. En als die mensen denken dat ze niet zullen branden als de dag des oordeels komt voor diegene…zullen ze toch verbaasd zijn wanneer het zover is.
Wij vroegen prijs om over te gaan op VOIP. We hebben 3 vaste toestellen en een GSM die als ‘draagbaar’ toestel werkt. Aangezien we in het verleden reeds problemen ondervonden met bereikbaarheid, vroegen we expliciet om de bereikbaarheid te testen vooraleer we het contract tekenden. Na het tekenen van contract , de installatie van het systeem, het opzeggen van proximus lijnen, bleek toch dat de GSM noch het systeem onvoldoende bereikbaarheid heeft waardoor klanten ons soms niet kunnen bereiken. Een oplossing kunnen ze niet bieden ! Onvoorstelbaar dat dit mogelijk is in 2021!
Ik verhuis binnenkort, wij belden naar telent om de netwerkkabel aan te sluiten aan de paal buiten. Wij gaven alle informatie juist door, sturen ze een technieker dat enkel binnen de aansluiting kan doen. Hij ging zo vlug mogelijk een afspraak maken voor buitentechniekers om de kabel aan te sluiten aan het netwerk. De eerste afspraak kan maar op 8 september! Wij bellen of het niet eerder kan, want ik zou graag verhuizen in augustus. We krijgen als antwoord dat het niet kan en dat we maar moeten zorgen dat we thuis zijn en de klantendienst smeet de telefoon dicht!
Telenet communiceert zeer slecht en de klantendienst trekt op niks!
Telenet is en blijft de beste provider! En ook de goedkoopste!
Wij zeggen nu al een jaar dat ons internet op niks trekt en dat we bepaalde zenders, waar we genoeg voor betalen uiteraard, enkel in blokvorm krijgen. Elke keer we bellen zegt dezelfde slimme man dat onze coax kabel kapot is en dat ze daar geen technieker voor willen sturen, coax kabel recent vervangen en probleem niet opgelost…
Slimme reactie van diezelfde luie man aan de hulplijn: u hebt geen goede coax kabel gekocht.
4G werkt ook voor geen zak vanaf dat er een wolkje aan de lucht is en de wifi werkt niet goed wegens corona zeggen ze.
Ik ben blij dat ik binnenkort een nieuwe operator heb, doei telenet
Goedkoper en ze smeren mijn moeder niks onnodig aan.
Het nieuwe normaal bij Telenet.
Ik had een probleem met mijn telenet waar ik van 180Mb naar 10Mb gingen en dit ging zomaar door. Ik had Telenet hiervan om de hoogte gebracht en ze zonden iemand om het na te kijken, toen viel ik van de eene verbazing in de andere!
De man kwam langs en wist mij te vertellen dat er in het verleden melding was gemaakt van een mogelijks probleem met de buitenkabel dus dat hij weinig kon doen en vertrok zonder verder iets te doen, bij mijn recente aanrekening werd dit bezoek gefactureerd en via mij domiciliëring van de rekening gehaald dus ze halen gewoon van uw rekening waar ze zin in hebben of je moet iedere keer uw factuur nakijken en protesteren wat zinloos is want ze hebben de sleutel in handen, betaal je niet sluiten ze uw diensten af. Spijtig genoeg was dit niet het einde, toen ik begon over de kabel die er ondertussen 25 ligt bleek dat Telenet zijn politiek had veranderd en dat de kosten voor de kabel ten mijne laste waren gezien ik door hun veranderingen eigenaar ben van de kabel en dus ook voor de kosten. 25 jaar dan zou er inderdaad wel eens een probleem met de kabel kunnen zijn we kunnen die vervangingen, kostprijs tussen de 300 en 600 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!
Telenet heeft dus alles afgestoten en daardoor draaien wij als klanten op voor de kosten, wel handig om eens alles bijna aan vernieuwing toe is om het af te stoten en het eigendom van de klant te maken. Ze beweren anders maar in de realiteit zal u merken dat u voor bijna alle interventies ook zal moeten betalen wat mij ook werd bevestigd door een vriend van mij waarvan zijn broer bij Telenet werkt.
LET OP met Telenet en laat niks doen zonder de garantie op papier wie de kosten zal dragen wat ze u niet zullen geven, het zijn gewoon geldwolven geworden die als maar duurder worden voor dezelfde of mindere kwaliteit. Ik denk dat de concurrentie zich in de handen wrijft
Ik las zojuist weer klachten van telenet. Dit deed me denken aan mijn laatstd telefoon met telenet. Ik belde met hen vanwege een aanslepend probleem. De telenet-medewerker was zeer onvriendelijk. Nu wil ik toch even mijn verhaal/klacht kwijt over telenet.
Mijn ouders sukkelen al van dag 1 met heel wat problemen. Soms lijkt het weer even beter te zijn maar ondertussen al meer dan een jaar gigantische problemen.
Als je dan belt me telenet voor de 10 000ste keer zeggen ze: madam hier in ons systeem staat dat alles zeer goed inorde is.
Ik vertelde de man: aah is da zo? Wij hebben geen wifi, digicorder heeft rode driehoek en werkt ook weer nie. Als het dan werkt blijft het beeld 10 keer hangen en is de wifi extreem traag, … (Mijn ouders hebben het duurste pakket).
Zegt meneer: ik zal een technieker sturen voor de zoveelste keer. Als mijn ouders ze savonds willen laten komen moeten ze betalen voor het probleem van Telenet en anders moeten ze verlof pakken. Hiermee is al weer het bewijs (ja zelfs bij de telecom): een arme maken ze armer, een rijke maken ze rijker. Ge kunt beter de dag van vandaag werkloos zijn dan een harde werker.
Als de technieker er dan is dan ist; ik mag niet op een trap staan, ik mag dat niet losdraaien, ik mag niet…. gevolg: je betaald maar er is niets gedaan.
Mijn ouders hebben een huis van een scheet groot en 2 meter van de modem werkt die wifi niet meer het is 2021, de dag van vandaag heeft alles wifi nodig.
Telenet doet er niets aan, als je niet betaald dan zen ze er snel bij.
Mijn verhaal zal worden verder gezet, en als het ooit op een goede manier word opgelost dan zal ik dit ook melden.
Bij deze ben ik benieuwd?
Weg na 20 jaar teveel betaald, toen ik belde om abonnement op te zeggen deden ze niet eens moeite om een aangepaste prijs voor te stellen, ze vroegen enkel naar welke provider ik ging en brachten direct de opzegging in orde……
Beste Telenet
Hier als een ontevreden klant schrijf ik deze ik vind dat niet normaal is ,2 gsm’s IPhone 12 pro Max 256 gb in goud gekocht bij jullie online voor een bedrag van 1329€ per toestel met een korting van 50€ bedankt daarvoor. De bestelling is gebeurd op 7 november en de levering ging gebeuren op 13 november deze wordt uitgesteld naar 14 daarna naar 16 en vanaf 16 november niks meer dan Bezorgtijd onbekend te zien op mijn track en tracé. Bellen met PostNL is leuk want ze gaan altijd zeggen “ Het is druk en je moet wachten”. Bellen met Telenet is ook leuk want ze gaan een onderzoek opstarten achter 2 weken wachten en niks ontvangen te hebben. De 3de week nog keer bellen naar Telenet en hoor je te zeggen ja we gaan jouw betaling terug storten maar dit zal binnen 2 weken op je rekening staan. Heel mooi 5 weken geen gsm’s en geen geld.
Mooi opgelost Telenet bedankt.
Wat krijg ik met 5 weken mijn geld bij jullie te laten staan ?
Ik kan zelf niet bij andere winkel gaan om mijn gsm’s te kopen.
Telenet is een ramp mijn contract stopt ook bij jullie, 8 jaar klant bij jullie te zijn en zo behandeld te worden dikke merci.
Mvg
Ik ben bijna 9 jaar melkkoe geweest van dit bedrijf. Klant kan ik me niet noemen. Ze profiteerden enkel van het feit dat aansluiting bij Proximus niet mogelijk was.
Elk jaar prijsstijging en kwaliteitsdaling. Bij problemen wimpelen ze het op jou af en mag je techniekers betalen. Betwist je dat, schelden ze dat weg als compensatie voor het feit dat je met onbruikbare diensten zat.
Hun mobiel netwerk is om te huilen. Heel slecht! Je kan amper verstaanbaar met iemand bellen. Jaren sukkelen en het probleem geraakt niet opgelost.
Jaren volle pot betaald, meer dan op een ander, maar nooit service gekregen, soms nog verwijten als er iets niet werkte, of smoesjes.
Ik ben uiteindelijk naar een andere provider gegaan. Ik merk nu dat ik jaren uitgebuit ben geweest en teveel heb betaald. Nooit heb ik enige compensatie gekregen, zelfs niet na inschakelen van de ombudsdienst.
Je bent ook verplicht te betalen voor diensten, zoals bv een TV bij internet, terwijl ik dat niet had.
Nee, ik vind dat wie NU nog bij Telenet blijft gewoon een masochist is.
Belachelijke maatschappij sinds het van een amerikaan is . Puur kwakzalverij en kapitalistisch systeem . Werkt maar voor de helft en elke week wel werken aant het internet dan aan de site dan weer aan de kabeltv , het houdt gewoon niet op . Dan nog maar te zwijgen over hun verekening van omkosten en “huur van zogezegt goede service . 9.37 euro per maand” terwijl die dingen gerust 3 jaar meegaan ( terwijl ik hem al 10 jaar heb en nog goed werkt ) rekent u zelf maar na . Betalen volr niet . In vergelijking met eender welk abonement van een andere provider is het extreem duur. Samengevat . Blijf er van weg !!!
Slechter kan gewoon niet, Telenet is ook nog eens belachelijk duur. Daarna weer terug moeten gaan…. pfff In ieder geval krijg je bewust valse informatie en werkt alles nog niet….. wegblijven daar!!! En nog maar eens terug geweest voor de derde maal voor hetzelfde…. totaal geen kennis van zake aangaande telenetbox en digicorder. Lang wachten en wordt moeizaam geholpen. De een kan het niet dus moet weer een nieuw nummer getrokken worden om naar de andere sukkel te moeten….. nog te lui om van de stoel af te gaan om bij een collega iets te vragen…..Ongelooflijk gewoon. En dan de smoesjes dat ze geen telenet winkel zijn….. 1 ster is al teveel…..
Voor de 4de keer naar Auva voor een nieuwe modem, want de digibox werkt nog steeds niet naar behoren. Personeel blijft consequent in hun ongeïnteresseerdheid en onkunde en het informeren van valse informatie. Na vele malen bellen met Telenet, werd ons steeds duidelijk gemaakt dat je het zelf maar moet oplossen, net als die van Auva doen. Uiteindelijk zijn we erachter gekomen dat het plaatsen van een digibox, gratis door Telenet dient te gebeuren. Na veel aandringen komt er na vele huichelachtige en oneerlijke medewerkers, er uiteindelijk toch een monteur langs…. nog afwachten hoe dat verloopt.
De hierboven vermelde “vlekkeloze aftersale” wil ik toch wel even ontkrachten. Ik ben 20 jaar tevreden klant geweest, maar als je hen probeert te bereiken voor een issue moet je ofwel bellen tussen 10u en 16u (I kid you not) of mailen, waarna je een antwoord krijgt via een no-reply. Als dat dan niet is wat je verwacht (niet echt antwoord op de vraag zoals jij ze bedoelde) moet je terug loggen op de site, dan komt dat bij iemand anders die terug een algemene mail stuurt (6 antwoorden zonder meer info dan “zie onze website” van 6 verschillende mensen gehad) die weer niet ingaat op het detail. Let op, ik kan het misschien slecht uitleggen, maar probeer toch op z’n minst even te kijken wat die klant die maar blijft herhalen dat het op die website anders staat, dan bedoelt. Ondertussen ben ik bij hen weg én heb officiële ingebrekestelling via aangetekend schrijven gestuurd. Daarop krijg ik als antwoord: jawel, een mail vanuit no-reply adres. En als ik het nummer bel (tijdens de kestvakantie lukt tussen 10u en 16u mij wel) dan weigert men mij te woord te staan, ik moet opnieuw loggen via de site. Ik kan er met mijn verstand niet bij, maar als je een monopliepositie hebt hoef je blijkbaar geen service te verlenen…
Als ik een gsm opbel met mijn vaste lijn verschijnt op het scherm van mijn correspondent mijn telefoonnummer en NICARAGUA. Hij neemt niet op omdat hij internetbedrijf vreest…… ik vrees dus dat ons vast nummer gewoon een VoIP is waarvoor wel lijnkosten ( tijdens of na de piekuren heeft toch geen zin als het VoIP is?) worden aangerekend.
Maar Nicaragua slaat wel alles vrees ik, neem dan gewoon België of zo. Wie kan mij dit uitleggen?