Telenet Beoordelingen & Ervaringen

Telenet is één van de grotere Belgische spelers op vlak van digitale televisie, internet en mobiele telefonie. Naast de verschillende oplossingen voor in huis, is Telenet ook een betrouwbare partner als zelfstandige of KMO.

Tip: Op zoek naar de beste Telenet promoties? Kijk op deze site voor alle Telenet promoties en meer acties.

Benieuwd welke voordelige pakketten Telenet in de aanbieding heeft? Op de homepage ontdek je een actueel aanbod van alle kortingen en promoties. Zo lanceert Telenet jaarlijks tegen de start van het Belgische voetbalseizoen een actie ter promotie van haar voetbalkanaal. Daarnaast ontvang je ook kortingen voor shakes/pakketten (ook wel Whoppa genoemd). De combinatie internet ,digitale televisie en vaste telefonie wordt zo nog voordeliger.

Heb je liever alles afzonderlijk? Geen probleem. Via de button ‘Alles apart’ ontdek je alle verschillende producten op vlak van internet, digitale televisie, mobiele telefonie, sport & film, mobiel internet en GSM-abonnement. Vooral de GSM-abonnementen van Telenet worden gesmaakt door consumenten. Via Telenet kies je immers voor een duidelijk tariefplan met of zonder gsm, één tarief voor piek- of daluren naar alle vaste en mobiele toestellen en geen opzegtermijn of –vergoeding. Ontdek het zelf via ‘GSM-abonnementen’. Via de website van Telenet contacteer je de klantenservice in enkele kliks.

Ga je verhuizen naar een andere stad, heb je problemen met je vaste of mobiele abonnement of wil je een overstap maken naar Telenet? Klik het probleem aan waarin je verkeert, en Telenet gidst je eenvoudig doorheen de hulpservice. Niets gevonden dat het probleem verhielp? Neem dan contact op met de klantenservice per mail, telefoon of fysieke afspraak. Ook voor kleine zelfstandigen & KMO’s, overheden & grote bedrijven en carriers is Telenet een uitgelezen partner. Vlekkeloze aftersale, prima dienstverlening en topkwaliteit, het zijn maar enkele woorden die de website van Telenet sieren.


3 Telenet Reviews

  • Telenet ervaring van P

    Slechter kan gewoon niet, Telenet is ook nog eens belachelijk duur. Daarna weer terug moeten gaan…. pfff In ieder geval krijg je bewust valse informatie en werkt alles nog niet….. wegblijven daar!!! En nog maar eens terug geweest voor de derde maal voor hetzelfde…. totaal geen kennis van zake aangaande telenetbox en digicorder. Lang wachten en wordt moeizaam geholpen. De een kan het niet dus moet weer een nieuw nummer getrokken worden om naar de andere sukkel te moeten….. nog te lui om van de stoel af te gaan om bij een collega iets te vragen…..Ongelooflijk gewoon. En dan de smoesjes dat ze geen telenet winkel zijn….. 1 ster is al teveel…..
    Voor de 4de keer naar Auva voor een nieuwe modem, want de digibox werkt nog steeds niet naar behoren. Personeel blijft consequent in hun ongeïnteresseerdheid en onkunde en het informeren van valse informatie. Na vele malen bellen met Telenet, werd ons steeds duidelijk gemaakt dat je het zelf maar moet oplossen, net als die van Auva doen. Uiteindelijk zijn we erachter gekomen dat het plaatsen van een digibox, gratis door Telenet dient te gebeuren. Na veel aandringen komt er na vele huichelachtige en oneerlijke medewerkers, er uiteindelijk toch een monteur langs…. nog afwachten hoe dat verloopt.

  • Telenet ervaring van Nadine Ramaekers

    De hierboven vermelde “vlekkeloze aftersale” wil ik toch wel even ontkrachten. Ik ben 20 jaar tevreden klant geweest, maar als je hen probeert te bereiken voor een issue moet je ofwel bellen tussen 10u en 16u (I kid you not) of mailen, waarna je een antwoord krijgt via een no-reply. Als dat dan niet is wat je verwacht (niet echt antwoord op de vraag zoals jij ze bedoelde) moet je terug loggen op de site, dan komt dat bij iemand anders die terug een algemene mail stuurt (6 antwoorden zonder meer info dan “zie onze website” van 6 verschillende mensen gehad) die weer niet ingaat op het detail. Let op, ik kan het misschien slecht uitleggen, maar probeer toch op z’n minst even te kijken wat die klant die maar blijft herhalen dat het op die website anders staat, dan bedoelt. Ondertussen ben ik bij hen weg én heb officiële ingebrekestelling via aangetekend schrijven gestuurd. Daarop krijg ik als antwoord: jawel, een mail vanuit no-reply adres. En als ik het nummer bel (tijdens de kestvakantie lukt tussen 10u en 16u mij wel) dan weigert men mij te woord te staan, ik moet opnieuw loggen via de site. Ik kan er met mijn verstand niet bij, maar als je een monopliepositie hebt hoef je blijkbaar geen service te verlenen…

  • Telenet ervaring van Philip

    Als ik een gsm opbel met mijn vaste lijn verschijnt op het scherm van mijn correspondent mijn telefoonnummer en NICARAGUA. Hij neemt niet op omdat hij internetbedrijf vreest…… ik vrees dus dat ons vast nummer gewoon een VoIP is waarvoor wel lijnkosten ( tijdens of na de piekuren heeft toch geen zin als het VoIP is?) worden aangerekend.
    Maar Nicaragua slaat wel alles vrees ik, neem dan gewoon België of zo. Wie kan mij dit uitleggen?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =