Sunjets scheert al enkele jaren de Belgische televisie en radio af met zijn slogan ‘slim op reis aan de laagste prijs’. Het beschikt over een waaier aan mogelijkheden voor elke vakantieganger.
Wil je graag gaan genieten op een zonovergoten strand in Turkije, Tunesië of Egypte? Of ben je daar tegenover het type reiziger dat meer zijn plan trekt via een autovakantie? Mogelijkheden voldoende binnen Sunjets. De zoektocht naar de geknipte vakantie start via de homepage van de website. Klik het gewenste reistype aan (Vliegvakanties, Autovakanties, Citytrips, Dichtbij vakanties, Disneyland, Skivakantie, Cadeaubon), en verfijn je zoekresultaten via de verschillende selectiecriteria. Onder andere kan je per vertrek- & aankomstdatum, het aantal reizigers en bestemming het aanbod verfijnen.
Waarom kiezen voor Sunjets en geen andere reisorganisatie? Via Sunjets ben je steeds zeker van de laagste prijs. Vind je elders dezelfde vakantie goedkoper? Dan betaalt Sunjets je het verschil terug + een extra bonus. Extra zakgeld om op reis te spenderen dus. Naast deze laagste prijsgarantie, kun je binnen Sunjets reizen aan onklopbare prijzen. De prijsbijters zijn specifiek opgesteld voor snelle beslissers. Weet je specifiek het hotel of de streek waarnaar je op zoek bent? Zoek dan gericht via het zoekformulier links op de website. Elke specifieke vakantie krijgt binnen Sunjets een uitgebreide omschrijving, verschillende foto’s zodat je een idee hebt van het verblijf en de streek, de weersverwachtingen, prijstabel, kaart en beoordelingen door andere reizigers. Als absolute troef betaal je geen reserveringskosten binnen Sunjets. Op zoek naar een origineel cadeau? Schenk dan een Sunjets cadeaubon. Via Sunjets is er dus altijd vakantie in zicht!
Pas op met Sunjet als je moet annuleren wat ik heb moeten doen wegens zware ziekte ( kanker ). Ik moest van hen een terugbetaling voorschot van 115,95€ ontvangen . Ik had betaald met mijn visa MasterCard en zij beweren dat ze dit op 07/03/18 hebben terug gestort . Dit is echter een grote leugen op mijn rekening is nooit dit bedrag terug gestort geweest door sunjet . Ik heb mijn eigen bewijzen ook van mijn bank en van atosworldline die dit bevestigen !!! Toch krijg ik geen terugbetaling op mijn rekening waaraan ik recht heb . Na vele e.mails waarop er zelf geen antwoord meer komt . Dit is een organisatie waarmee je zeer goed moet oppassen enig medeleven met zware zieken is er ook al helemaal niet . Ik raad iedereen af denk goed na voordat je een boeking doet bij SUNJET
BATIHAN Hotel Kusadasi Turkije : 3 tot 10 augustus 2016
Sterren ontwaarding aan Turkse Rivièra
Kolder zonder glimlach
Gezinskamer:
5 personen: ouderpaar en kinderen 18 jaar, 9 en 11 jaar.
Kamer:
Niettegenstaande gezinskamer faciliteiten voor slechts 2 personen :2 metalen stoeltjes op terras, 2 tassen geen glazen
Kinderbed =matras op grond
Zeer rumoerige kamers.
Gezinskamers boven bar
Niet werkende airco (32 gr op kamer ’s nachts)
Lakens 2 persoonsbed ong. 10 cm smaller dan bed zelf
Aanvullen koffie en thee op kamer zelden (2x op 7 dagen)
Hygiene sanitair ok
Hotel fasciliteiten
Zwembaden en tuin ok
Ligging ok
Bezienswaardigheden/bereikbaarheid ok
Handdoeken race start om 01:30 h ’s nachts, ronde 2 om 06:15 h., iedereen na 07:30 heeft het nakijken. (Zie hotel reglement niet voor 7 , langer als uur niet bewaakt…)
Meer dan smerige ligstoelkussens aan zwembad
Spa ziet er netjes uit, prijzen hotel-haman buiten proportioneel
Hotel winkeltjes netjes
WiFi te verbeteren
Food and beverage
Chaos en reftergevoel (echokamers).
Standaard wachtrijen voor alles (voor eitjes ontbijt 15 tot 25 personen, drank 5 personen, diner frietjes 25 tot 30 personen)
Kwaliteit eten: eetbaar met hier en daar uitschieter.
Bars: chemie, plastiek en piepschuim ( na diner koffie -cognac = 1x piepschuim 1x plastiek)
Gebrekkige hygiene drankautomaten.
Onvoldoende aanvulling (zelfde verhaal handdoeken race de eerste zullen winnen)
À la carte restaurant meer dan behoorlijk.
Receptie en diensten:
Nederlands/Engels/Frans/Turks sprekende “guest relation officer” een zeldzaam lichtpuntje in dit hotel dewelke voor een onbegonnen taak staat
14-koppig animatie-team, geen of zeer erbarmelijk Engels
Receptie afwijking gelaatsspieren met de onmogelijkheid tot glimlach als gevolg of doorgedreven afschrik training, niveau Engels nog lager dan animatie team
Excursies: hamman ( 1 h= 80 € 2 pers), bootje varen snorkelen (2 h= 150 € geen bootje 2 pers duiken), donut (10 min.=50€ 5 pers), ephese (4 h 130 € 5 pers) totaal kost: ong. 420 €
Reacties zijn gesloten.