Proximus Beoordelingen & Ervaringen

Reeds sinds zijn oprichting in 1994 is Proximus één van de grotere namen in de Belgische wereld van telefonie en mobiel internet.

Proximus is in sé een dochteronderneming van het Belgisch overheidsbedrijf Belgacom. Proximus biedt je dus dezelfde kwaliteit en zekerheid als moeder Belgacom zelf. Bladeren doorheen de verschillende producten van Proximus kan via de productcategorieën bovenaan de website. Klik op Packs, Proximus telefonie, Internet, Televisie, Vaste telefonie en Promoties, en verfijn vervolgens je keuze via één van de verschillende subcategorieën. Zowel voor verschillende abonnementen als een eenvoudige Pay&Go herlaadkaart ben je binnen Proximus aan het juiste adres.

Geen tientallen verschillende abonnementstypes. Nee, via Proximus kan je de keuze maken tussen ofwel het Easy+ abonnement voor gsm’s of Smart+ abonnement voor smartphones. Vervolgens is het enkel nog een kwestie van het maandelijks te spenderen budget aan te klikken en je bestelling te bevestigen. Troef is dat je zowel als nieuwe of reeds bestaande klant kan genieten van talloze kortingen. Simpelweg online je bestelling plaatsen en je korting wordt automatisch verrekend. Via het duurste abonnement, Smart+ 65, kan je op die manier 175 euro besparen!

Nood aan een nieuw gsmtoestel? Proximus verzamelt binnen zijn webshop smartphones en klassieke gsm-toestellen van verschillende gsm fabrikanten, zoals Acer, LG, Samsung, Apple en anderen. Dankzij de voordelige deals koop je al voor amper 1 euro een nieuwe smartphone! Mobiele telefonie en internet in België? Dat regel je via Proximus.be.


1 Proximus

  • Proximus ervaring van Leen Van Havermaet

    Ik ging een tuttimus-abonnement aan en kreeg op 26/12 via mail de bevestiging waarin ook duidelijk vermeld wordt dat ik recht heb op gratis activering en installatie.
    1 medewerker maakte een fout en gaf zo per ongeluk in het systeem in dat ik de installatie zelf zou doen. Missen is menselijk en zo een fout is op te lossen zou u denken…. maar niets is minder waar. Na de voorbije week heel veel tijd te spenderen aan telefoons naar de klantendienst, wachten, de tip krijgen om via facebook te proberen,….. kreeg ik immens veel tegenstrijdige info en beloftes die weer niet nagekomen werden, maar geen oplossing.
    Ik zou toch durven denken dat er mensen met beslissingsrecht (leidinggevenden dus) de klant te woord wil staan wanneer het eigen bedrijf een fout gemaakt heeft…. Nu komt het erop neer dat ik weer het weekend er moet laten overgaan en dat ik maandag nog maar eens “mag” proberen bellen om een oplossing te vinden.
    Zo ga je niet om met klanten!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =

Proximus
2.2 (44.62%) 13 Ervaringen