Proximus Beoordelingen & Ervaringen

Reeds sinds zijn oprichting in 1994 is Proximus één van de grotere namen in de Belgische wereld van telefonie en mobiel internet.

Proximus is in sé een dochteronderneming van het Belgisch overheidsbedrijf Belgacom. Proximus biedt je dus dezelfde kwaliteit en zekerheid als moeder Belgacom zelf. Bladeren doorheen de verschillende producten van Proximus kan via de productcategorieën bovenaan de website. Klik op Packs, Proximus telefonie, Internet, Televisie, Vaste telefonie en Promoties, en verfijn vervolgens je keuze via één van de verschillende subcategorieën. Zowel voor verschillende abonnementen als een eenvoudige Pay&Go herlaadkaart ben je binnen Proximus aan het juiste adres.

Geen tientallen verschillende abonnementstypes. Nee, via Proximus kan je de keuze maken tussen ofwel het Easy+ abonnement voor gsm’s of Smart+ abonnement voor smartphones. Vervolgens is het enkel nog een kwestie van het maandelijks te spenderen budget aan te klikken en je bestelling te bevestigen. Troef is dat je zowel als nieuwe of reeds bestaande klant kan genieten van talloze kortingen. Simpelweg online je bestelling plaatsen en je korting wordt automatisch verrekend. Via het duurste abonnement, Smart+ 65, kan je op die manier 175 euro besparen!

Nood aan een nieuw gsmtoestel? Proximus verzamelt binnen zijn webshop smartphones en klassieke gsm-toestellen van verschillende gsm fabrikanten, zoals Acer, LG, Samsung, Apple en anderen. Dankzij de voordelige deals koop je al voor amper 1 euro een nieuwe smartphone! Mobiele telefonie en internet in België? Dat regel je via Proximus.be.


9 Proximus Reviews

  • Proximus ervaring van Carolinebroeckhove

    Wacht al 3 weken op aansluiting heb al veel moeten bellen altijd zeggen ze nu komt het in orde hoop het want ben niet tevreden

  • Proximus ervaring van Dusselier Eucher

    1) slechte ervaring : op 24/5/2019 belde ik met een mevrouw om 12.25 u. i.v.m. mijn verhuis. Ik vroeg nog enkele bijkomende inlichtingen, maar de technicus zou me de volgende week bellen en alle antwoorden hebben op mijn vragen. Ik vond dat nogal raar. Geen telefoontje van de technicus tot 5/6. Dan terug opgebeld bij Proximus, er bleek van mijn verhuis niets genoteerd te zijn.
    2) Het gesprek van 5/6 om 11.00 u. was van een geheel ander niveau. Daar werden wel antwoorden gegeven op mijn vragen en kreeg ik kort daarna reeds een rendez-vous met de technicus voorgesteld. Wat een verschil ! Ik hoop dat er meer zulke werknemers zijn bij Proximus dan deze bij de eerste contact.

  • Proximus ervaring van De Munck Els

    Moest bij Proximus zijn om een adapter te wisselen. Jordi hielp me. Compliment! Prachtige ontvangst en afwikkeling van de zaken. Vriendelijke bediening!

  • Proximus ervaring van Wim Hartiel

    Super traag internet! Voor het opzoeken van een pagina moet je lang wachten voor die geladen is, wil je een filmpje op YouTube kijken van 5 minuten dan zit je zeker 10 minuten naar een bevroren scherm te kijken en moet je het filmpje per 5 a 6 seconden kijken omdat de buffer niet wil laden. Tv valt heel regelmatig op zwart scherm en in sommige gevallen is het dan gewoon gedaan met kijken voor die avond! Bellen naar de klantendienst en dan mag je na zelf heel veel aandringen een nieuwe router of tv-box gaan halen waar je gewoon hetzelfde probleem mee hebt! De diensten is het geld echt niet waard. Het enige dat goed werkt bij Proximus is de herinnering voor uw factuur die je krijgt op de vervaldag van het factuur. Er mag daar wel het een en het ander structureel veranderen binnen Proximus en hopelijk zonder die superbonussen want dat verdienen die incapabele geldwolven met hun loze beloftes niet!!!

  • Proximus ervaring van Veerle

    Slechte ervaring, onbeschoft , betalingsbewijzen sturen dat alles wel betaald is en zeggen niets ontvangen te hebben, betalingsbewijzen aanvaarden ze niet , foei foei foei een regelrechte schande

  • Proximus ervaring van A.Vandevoorde

    Al 2 weken zonder internet. En op de klantendienst moet je niet rekenen, die zijn nog luier dan lui. En dan moet je weten dat ik 3 jaar in Chili heb gewoond. Ook regelmatig problemen met internet maar zo een onbeschofte klantendienst als die bij Proximus heb ik zelfs daar nooit meegemaakt.

  • Proximus ervaring van Nicolas Van den Branden

    Na 100 keer bellen voor klachten in verband met ons internet kwam er eindelijk iemand langs. Hij installeerde een nieuwe router die achteraf nog slechter blijkt te werken dan de vorige. Geen enkel toestel heeft internet.

  • Proximus ervaring van daty

    Zeer slechte ervaring. Beloven, beloven maar gebeurd niets.

    Nooit aan beginnen

  • Proximus ervaring van Leen Van Havermaet

    Ik ging een tuttimus-abonnement aan en kreeg op 26/12 via mail de bevestiging waarin ook duidelijk vermeld wordt dat ik recht heb op gratis activering en installatie.
    1 medewerker maakte een fout en gaf zo per ongeluk in het systeem in dat ik de installatie zelf zou doen. Missen is menselijk en zo een fout is op te lossen zou u denken…. maar niets is minder waar. Na de voorbije week heel veel tijd te spenderen aan telefoons naar de klantendienst, wachten, de tip krijgen om via facebook te proberen,….. kreeg ik immens veel tegenstrijdige info en beloftes die weer niet nagekomen werden, maar geen oplossing.
    Ik zou toch durven denken dat er mensen met beslissingsrecht (leidinggevenden dus) de klant te woord wil staan wanneer het eigen bedrijf een fout gemaakt heeft…. Nu komt het erop neer dat ik weer het weekend er moet laten overgaan en dat ik maandag nog maar eens “mag” proberen bellen om een oplossing te vinden.
    Zo ga je niet om met klanten!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =

Proximus
1.9 (37.78%) 18 Ervaringen