Outlet Avenue Beoordelingen & Ervaringen

Zoals de naam al doet vermoeden, vind je binnen Outlet Avenue een walhalla aan outletartikels. Schoenen, kleding, elektronicaproducten, lederwaren, decoratiemateriaal en nog zoveel meer: je shopt het aan te gekke prijzen via Outlet Avenue.

Fysieke outletwinkels lonken ook vaak met grote merknamen als Diesel, Converse, D&G, Hugo Boss, Ralph Lauren en Levi’s. Echter binnen deze winkels is het vaak uren aanschuiven vooraleer je effectief de winkel in kan en vervolgens moet je nog zelf op zoek naar de voor jou geschikte deal. Wel, via Outlet Avenue omzeil je al deze problemen. Shoppen via Outlet Avenue is heel eenvoudig. Registreer je via het registratieformulier op de homepage van de website. Bevestig vervolgens je e-mailadres via de activatielink uit jouw mailbox en hou dagelijks je mails in het oog. Alle nieuw toegevoegde acties en promoties worden als eerste per mail verspreidt. Outlet Avenue opereert in sé als een tussenmedium. Outlet Avenue brengt enkel de producent/verdeler en consument met elkaar in contact. En door het feit dat Outlet Avenue zoveel inschrijvingen telt, kan het vaak veel gunstigere prijzen aanbieden dan fysieke winkels en doorsnee outletshops. Heb je online iets besteld? Dan kun je onder andere je bestelling afrekenen per iDeal, Visa, Mastercard en Paypal. Bestelde pakketjes worden binnen circa twee à drie weken na ontvangst van betaling verzonden per BPost (België) of TNT (Nederland). Als consument heb je ook steeds de mogelijkheid om te kiezen voor een verzekerde verzending. Grote merken met gigantische kortingen? Dat is het principe van Outlet Avenue.


11 Outlet Avenue Reviews

  • Outlet Avenue ervaring van Rabiaa Bamohamed

    Dit bedrijf zijn een bende bedriegers en leugenaars!!! Bestel hier aub niets mensen, want je ziet nooit het bestelde artikel en je geld zie je ook nooit terug. Ze beloven altijd de dag erachter maar het is juist niets! Ik heb klacht ingediend bij Test-Aankoop.

  • Outlet Avenue ervaring van Tatum

    Ik heb op 6juni!!! een bestelling gedaan en nog steeds niks ontvangen.
    Elke week stuur ik ze een email naar ik heb tot nu toe 3 keer antwoord terug gehad, bijzonder klantvriendelijk hoor (Not)
    En enige wat je dan als respons krijgt is: “het pakket is vertraagt”
    Goh, dat wist ik zelf nog niet.
    Ik ben er ondertussen wel klaar mee en heb mijn geld terug geëist. Helaas zoals verwacht weer geen reactie op mijn mail.

  • Outlet Avenue ervaring van Anne

    Beschadigd artikel ontvangen, veel mails gestuurd , heel veel gebeld, uiteindelijk na lang lang aan de lijn blijven, bestek horen gebruiken, gewone gespreken (was volgens mij een gesprek op 1 van de Nederlandse eilanden)de alom bekende samir aan de lijn, Zou mijn geld terugkrijgen, nada, wel een mail gekregen dat ik het artikel moest terugzenden reden: kleur stond me niet aan. Hallo, artikel is beschadigd. Spiijtig genoeg éénmalig met bancontact betaald, omdat master niet lukte, anders had master het geld gewoon ingehouden van hun rekening.

  • Outlet Avenue ervaring van Kurt De la Marche

    Ik heb hier een jas besteld (24h-verzending) die een dikke week later pas geleverd werd. Op de koop toe was deze jas beschadigd en weigert Outlet Avenue mij een onbeschadigd exemplaar op te sturen! De retourzending wordt ook niet aanvaard, ik moet genoegen nemen met een vergoeding van 15 euro voor een volgende bestelling!!!!
    Heb ook een betaling voor broeken gedaan van meer dan 150 euro en heb een betalingsbewijs van hen in mijn mailbox gekregen. Tien minuutjes later blijkt er opeens een technisch probleem te zijn geweest en is mijn betaling zogezegd niet in orde! Ik vertrouw het niet en bel dus naar ATOS (dienst die betaalkaarten beheert) en zij verzekeren mij dat het geld wel van mijn kaart is afgegaan. Ik contacteer meerdere malen Outlet Avenue, geef ze zelfs de autorisatiecode van de geldtransactie en ze weigeren mijn kleding op te sturen. Ik ben dus mijn geld kwijt en krijg de kleding ook niet!
    Dit bedrijf is een bende bedriegers, dieven en oplichters, koop hier niets aub.
    Het internet staat vol met klachten en ontevreden en bedrogen klanten!

  • Outlet Avenue ervaring van emmy

    Slechte ervaring, bestelling geplaatst voor marineblauwe schoenen, kreeg rode in plaats. Ik wou liever de blauwe ipv terugbetaling maar dat kon niet?! Retourbon kon enkel telefonisch. Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg en gratis kan retourneren want zoals ik hier lees, kan dat dus alsnog mislopen.

  • Outlet Avenue ervaring van Nathalie

    Ik had een bestelling geplaatst van Esprit: levering binnen de 24h. Nu, 4 weken en meerdere telefoons en e-mails later, krijg ik de mededeling dat ik nog eens 10 dagen zal moeten wachten en dat 1 bestelde en betaalde trui, niet meer geleverd kan worden. Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling op bij Outlet Avenue

  • Outlet Avenue ervaring van Vankwikkelberghe

    Waardeloze brol rechtstreeks uit China , terug sturen kost je 13€ voor een aankoop van 17€

  • Outlet Avenue ervaring van Liane

    Ik heb 4 flesjes foundation besteld. Na enkele weken zou het verzonden worden. Geen pakket gehad. De reden? Ik was niet thuis werd vermeld, gek helemaal geen briefje oid van een bezorger. Na enkele weken maar eens gebeld. Na een 2de telefoontje werd er een ruis door gegooid, hoe vreemd!! Ik moest geduld hebben kon ik in de verte verstaan. Ja hoor na weken gewacht te hebben konden ze mij per mail met vreugde melden dat mijn pakket alsnog zou worden verzonden. Onee toch niet. Dingen gingen weer mis met de verzending en ik zou mijn geld terug krijgen. 33,10 euro. Nu enkele maanden verder nog geen geld terug.
    Conclusie : iets bestellen bij outlet avenue vooral doen als je in sprookjes geloofd

  • Outlet Avenue ervaring van NADIA VAN KAMPEN

    hallo
    ik heb een foutje gemaakt en wil mijn bericht van 25 nov 16:47 rechtzetten. Ik had heel snel de retourbon gedownload zonder de email te lezen. Ik kon het pakje via afhaalpunt terug bezorgen en de postkosten vermijden. Na twee telefoontjes met hun diensten had ik dit eigenlijk wel kunnen vermijden maar ja mijn fout ik heb email niet gelezen. dus gelieve bericht te negeren.

  • Outlet Avenue ervaring van NADIA VAN KAMPEN

    Hallo,
    Bij het zoeken naar de retourbon op de Outlet.be website kon ik enkel per email of telefonisch retourbon aanvragen. Op de retourbon stond a encaisser: 0 euro Bij het postkantoor werd 16.50 euro aangerekend. Toen ik terug belde begreep ik pas dat het depot in Frankrijk is. Plus werd bij het verrekenen bijna 6 euro aangerekend. Reken maar. 8/ 8/ KLOPT NIET MOET TOCH EEN VERGISSING ZIJN OF PROBLEEM VOOR TESTAANKOOP

  • Outlet Avenue ervaring van Fabienne Lescroart

    Slechte ervaring met Outlet Avenue. Op 24 december een pakje teruggestuurd met een jas die te klein was. De site belooft een terugbetaling binnen de zeven dagen nadat het pakje afgeleverd werd in een Mondial Relay punt. Hoewel het pakje bij hen aangekomen is op 8 januari, heb ik na vele telefoontjes en emails naar de klantendienst en vele beloftes van hun kant, nog steeds mijn geld niet terug ! Ik heb Testaankoop ingeschakeld in de hoop op die manier mijn geld nog terug te zien. M.a.w. koop liever bij een andere verkoopsite want eens je iets moet terugsturen, kom je bij Outlet avenue bedrogen uit !

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =

Outlet Avenue
1.3 (26.1%) 59 Ervaringen