Nubuiten Beoordelingen & Ervaringen

Nubuiten is dé online specialist in alles wat met buiten leven en buiten plezier maken, te maken heeft. Van kwalitatieve tuinmeubelen tot accessoires om buiten te leven en te ravotten met de kids: je ontdekt het allemaal binnen de webshop van Nubuiten.

Nubuiten deelde alle producten in over vijf categorieën: Spelen, Hout, Tuin, Tuinmeubelen en Buiten leven. Verder zoeken kan via één van de talrijke subcategorieën.

Top is dat elk product vergezeld wordt van vijf foto’s vanuit verschillende invalshoeken, geschatte levertijd en verzendingskosten, productomschrijving, extra informatie en beoordeling door andere klanten. Automatisch stelt Nubuiten je ook mogelijke combinatieproducten voor.

Weet je precies naar wat je op zoek bent? Zoek dan eenvoudig via de zoekbalk bovenaan de website. Speelgoed en tuinartikelen einde seizoen worden handig verzameld binnen de Opruiming-pagina. Met kortingen tot 20, 30 of meer procent moet alle producten daar de deur uit. Wil je graag de producten in levende lijve bezichtigen en uitproberen? Breng dan een bezoek aan de winkel en showroom van Nubuiten.

Betalen binnen de webshop kan per iDeal, overschrijving, Paypal en creditcard. Wens je te betalen bij afhaling? Dan kun je ook steeds cash je bestelling afrekenen. Alle bestellingen binnen Nubuiten worden via een professionele bezorgingsmaatschappij meegegeven.

Geen vrees dus voor defecte producten of producten die tijdens het overbrengen een stootje kregen. Buitenmeubelen, tuinaccessoires en speelgoed van topkwaliteit: dat is Nubuiten.


35 Nubuiten Reviews

  • Nubuiten ervaring van Theo

    2 weken geleden een partij Douglas houten palen besteld van 20 bij 20 cm voor het bouwen van een veranda. Heel pakket inclusief schroeven en andere bevestigingsmaterialen (hoekankers, verbindingsplaatjes en verstelbare paaldragers).

    Na een week werd het hout geleverd, andere zaken zouden separaat verstuurd worden.

    De palen van 2 meter bleken tot op de kern van de paal gespleten te zijn. Het betrof hier geen normale houtscheurtjes maar diepe kloven over de hele lengte. De palen zijn hierdoor onbruikbaar als staanders omdat je aan alle kanten de paal in kijkt. De palen van 3 meter hebben dit niet.

    NuBuiten gebeld en klachtenformulier ingevuld inclusief 5 foto’s die aantonen hoe lang en diep de kloven zijn. Na 2 dagen krijg ik als reactie dat het normaal is dat dit soort hout scheurtjes kan bevatten. Scheurtjes kan maar dit soort kloven hebben vrienden die in de bouw werken zelfs nog nooit gezien.

    Van de overige zaken zijn alleen de schroeven geleverd en is het na 2 weken nog steeds wachten op de hoekankers, verbindingsplaatjes en verstelbare paaldragers (levertijd was binnen 72 uur volgens de website).

    Kortom: ik zit nu met palen die niet te gebruiken zijn en zaken die nog steeds niet geleverd zijn. Omruilen doen ze niet want in hun ogen hebben ze goede producten geleverd dus retourneren mag maar dan moet je het zelf even terugbrengen naar Hardinxveld-Giesendam.

    NuBuiten is een organisatie die klanttevredenheid totaal niet interessant vindt en niets wil doen met klachten die gegrond zijn. Inferieure kwaliteit en slechte service zou mij doen besluiten om deze zaak voor iedereen die niet bedonderd wil worden af te raden en op zoek te gaan naar een beter alternatief.

  • Nubuiten ervaring van Alexandra

    Ronduit slecht; communicatie slecht, levering maar matig, hout dubieus en vooral heel veel frustratie bij ons als klant. Ze zeggen dat ze er iets aan gaan doen, maar dat gebeurd niet, vragen om een oplossing, die wordt geboden en dan toch weer niet. Kortom, wordt geen klant bij NuBuiten, het levert helaas meer ellende op en een wrange nasmaak dan dat je een blije klant bent!

  • Nubuiten ervaring van Sheila Beerends

    Waardeloos bedrijf!
    Wij hebben ontzettend spijt dat we bij dit bedrijf onze aluminium schutting gekocht hebben. Wij hebben een klap geld betaald voor spullen die bij aankoop een levertijd hadden van 4-8 werkdagen. Drie weken na de afgesproken leverweek werd een deel van onze bestelling geleverd, terwijl er met spoed (dit meerdere keren telefonisch laten weten) op gewacht werd. Geen melding van halve levering van te voren, geen sorry. Er stonden zelfs dingen op de pakbon die niet bij de levering zaten. Heel bijzonder. Inmiddels zijn we ruim 6 weken verder en nog steeds is er geen complete levering. Sterker nog, deze week zou weer een deel geleverd worden, maar gezien het vrijdag is en wij in het bezorggebied van di. en do. zitten, zijn we dus wederom zoet gehouden met een dode mus. Ronduit schandalig. Wij hebben begrip voor de situatie van ongeveer de hele wereld momenteel, dat iedereen kampt met leverproblemen en personeel te kort komt, maar dit is echt niet oke. Op de website staan alle ontbrekende items toch echt op 8-20 dagen leverdagen, doe dat dan niet. Verkoop geen dingen die je niet kunt leveren. Wij hebben meerdere keren telefonisch en per mail contact gehad, maar er gebeurd helemaal niets. Zeer slechte service, zij hebben duidelijk hun zaken niet op orde. Wij zijn inmiddels woest en zullen nooit en te nimmer meer iets bij NuBuiten kopen.

  • Nubuiten ervaring van peter vandepaer

    Na een wachttijd van 15 weken , op de site staat op voorraad en levern binnen 2 tot 6 weken, is het vandaag aangekomen. Ik moet zeggen dat ik blij was voor 5 min. eens het pakket afgezet was was het al duidelijk dat het onvolledig was. Dus zelf na 15 weken zijn ze niet in staat om een levering volledig en correct te doen. ik weet niet wat soort firma het is maar lang gaan ze zo niet meer bestaan. Dus een oproep aan iedereen bezin eer je begint met de firma nu buiten. Dit is ongehoord en ze zijn on betrouwbaar.Nooit meer voor mij . Bestel elders en je zal altijd een betere service hebben.

  • Nubuiten ervaring van Erik

    Zeer tevreden over hoe alles is verlopen.

    Communicatie altijd eerlijk en oprecht, waarbij de bestelling binnen de aangeveven tijd is geleverd.
    Een compleet houtpakket netjes voor de deur.
    Lees ook in andere reviews dat alles niet soepel verloopt, wat mij opvalt is dat veel klanten niet op de hoogte zijn van het proces van leveren en wat er bij komt kijken om een groot houtpakket te leveren.
    Voordat ik bestelde heb ik alle informatie over het leverproces gelezen, merkte dat dit mij erg heeft geholpen om wederzijds begrip te kweken.

    NuBuiten bedankt en ik raad jullie aan! Prijs is ook nog eens top!

  • Nubuiten ervaring van Benin

    Vandaag, 7.3.2019 levering Douglas constructiehout ontvangen.
    Chauffeur stond aan mijn deur zoals afgesproken (levering middag)met een pallet waarop 90 stuks houten regels en balken tot 4 meter lengte op zaten. Alles mooi gestapeld, afgedekt met nylon folie.
    Pallet neergezet op mijn oprit, alles was zoals ik het gewensd heb.
    Hout is zeer mooi. Prijs was goed. Levering binnen 4 dagen. Ik heb geen enkel opmerking.

  • Nubuiten ervaring van Rudy

    Een uiterst slechte ervaring opgedaan bij NuBuiten; een verwittiging voor iedereen om nooit deze site te bezoeken, zeker om er nooit te kopen.
    28/12/2018 een bestelling geplaatst bij NuBuiten.be, een Belgisch bedrijf zou je denken. Niets is minder waar. Eveneens op 28/12/2018 betaling van € 1691,70 afgehouden van mijn rekening. Toen stond nog op de website vóór dinsdag besteld op donderdag of vrijdag geleverd.
    ik hield er rekening mee dat er vanwege de jaarwisseling niet meer zou geleverd worden op 3 of 4 januari, maar dat het de week daarna zou worden.
    Op 03/01/2019 werd de bestelling telefonisch aangepast en geconfirmeerd via mail.
    Op 16/01/2019 werd het teveel betaalde teruggestort op mijn rekening. Tot dan alles OK.
    Ik had nog 2 weken verlof voorzien begin januari om het bestelde te verwerken. Mail gekregen op 07 Januari met de melding dat de bestelling nog niet compleet was. Op 18 Januari mail ik naar NuBuiten hoe het zat met mijn bestelling. Eveneens telefonisch contact opgenomen met Nubuiten die op zijn beurt coördineert met Swijnenburg, de vervoersmaatschappij. Ik had gecoördineerd om de bestelling op donderdag te laten leveren, indien dit niet kon zou ik annuleren. Annemieke DE GRAAF zou daarvoor zorgen. Er wordt op 22 Januari het volgende teruggemaild:
    Uw bestelling is al opgehaald door de vervoerder, het was de bedoeling dat de levering donderdag werd ingepland. Morgen zou dit zeker kunnen zijn.
    Omdat de bestelling al bij de vervoerder is, en bij annulering ook weer terug moet komen brengen wij 75.00 in rekening als u de bestelling annuleert.
    Graag hoor ik spoedig van u of dat u de bestelling annuleert en 75.00 retour kosten betaald. Of dat we even morgen afwachten, waarschijnlijk kan het gewoon donderdag geleverd worden. Als het donderdag niet geleverd kan worden kunt u het altijd nog annuleren.
    Benieuwd naar uw reactie!
    Met vriendelijke groet,
    Annemieke
    Ik krijg de bevestiging op 22/01 van Annemieke nadat ik haar persoonlijk gebeld had dat de levering donderdag zou plaatsvinden.
    Uw order staat bij ons klaar
    Nubuiten.nl heeft deze zending bij ons aangeboden voor u. Deze is bekend bij ons onder ordernummer 110352
    U staat ingepland voor donderdag 24 januari. Is dit akkoord, beantwoordt u deze mail door op de “akkoord” knop te drukken. Wanneer niet, belt u ons dan op 0183-503236 (vanuit België op 0031-183503236). Dan plannen wij een ander leveringsmoment met u in.
    Lossen particulier – U kunt ons 24-1-2019 verwachten tussen 08:32 en 10:52 uur.
    Ik ben aanwezig in het appartement, maar geen kat te zien. Ik telefoneer dus opnieuw met NuBuiten om te horen dat de levering niet doorging. Van een gebrekkige coördinatie gesproken. Ik spreek af voor de volgende donderdag.
    Op 25 Januari opnieuw een mail:
    Lossen particulier – U kunt ons 29-1-2019 verwachten tussen 09:36 en 11:56 uur
    Inderdaad rond 11:00 komt er een iemand opdagen en deponeert een lading op de straat.
    Ik vraag om het geleverde samen in de hall te zetten, over de eerste drempel, zoals vermeld staat in de leveringsmail, maar helaas wordt dit geweigerd. Ik laat de chauffeur de clausule zien dat er over de eerste drempel wordt geleverd. De chauffeur gaat naar zijn vrachtwagen om zijn baas op te bellen en komt terug met een smoesje dat het over tuin-gerelateerde producten ging. Nochtans had ik aan Annemieke nog gevraagd had of ze de levering zouden kunnen helpen naar het appartement (gelijkvloers, amper 5 meter verder) wilden brengen Dat had ze bevestigd.
    Terwijl de chauffeur echter aan het telefoneren was meet ik de lengte van de palen en bemerk dat deze niet de juiste lengte waren dan degene ik besteld had. Ik had de palen ook bekeken en de afwerkings-kwaliteit was ver van wat er beloofd was op het de website. De palen waren door en door nat en de planken die ik besteld had waren zeer slordig afgewerkt. Ze zaten ook vol splinters. Toen de chauffeur mij vroeg om te tekenen voor ontvangst heb ik dit dan ook geweigerd.
    Dezelfde (toen waren ze wel vlug) middag kreeg ik nog te lezen dat ik € 150,00 diende te betalen voor het weigeren van de bestelling.
    NuBuiten heeft dus het lef om een mooie website op te bouwen, met meer dan 10.000 producten. Ze doen de belofte bestellen vóór dinsdag, leveren op donderdag of vrijdag, ze coördineren heel gebrekkig of niet, laten de klanten helemaal in de steek. Per slot van rekening mogen zij het zich permitteren om verkeerd materiaal te leveren dat daarenboven nog in slechte toestand is (rotzooi dus). Daarna hebben ze wel het lef om de klant € 150,00 aan te rekenen voor hun bewezen on-vakkundigheid.
    Ik waarschuw iedereen dus nogmaals laat NuBuiten zéker buiten, laat je niet door deze oplichters belazeren.

  • Nubuiten ervaring van Joke

    Zeer goed geholpen bij NuBuiten!
    Ik ben onlangs langs geweest voor betonpoeren bij NuBuiten. Ik ben plaatselijk goed geholpen en ben naar huis gegaan met 6 betonpoeren. Goede service en goede kennis over het product.

  • Nubuiten ervaring van Vincent

    Zeer ontevreden. Diverse malen verkeerde producten geleverd. Iedere keer na meerdere keren telefoon en email verkeer werd aangegeven dat het zou worden opgelost. Dat is deels het geval. Vervolgens 2 maanden gewacht op nalevering aangezien er nog 1 van de 4 producten ontbrak en opnieuw ontving ik een verkeerde levering. Na opnieuw zelf meerdere keren contact te hebben gezocht werd doodleuk verteld dat hetzelfde product niet meer leverbaar is in dezelfde maat. We hebben geen andere oplossing, tot ziens.

    Service is echt een drama. Communicatie nog slechter.

    Tenzij je er van houdt om producten te bestellen, geld over te maken en dan te hopen dat het allemaal goed komt adviseer ik je om ergens anders te kopen.

  • Nubuiten ervaring van Eveline

    Speeltoren gekocht. Binnen 6 dagen afgeleverd bij ons thuis. Hele klus om te monteren maar nu veel plezier van 🙂

    Al met al veel keus kwa accessoires

  • Nubuiten ervaring van Ben zegt bezin eer u begint

    In april had ik een houten schutting online besteld bij nubuiten. De levertermijn zoals ze deze voorstelden op de website ligt ver van de realiteit. De bestelling werd in delen geleverd. Na levering bleken de afmetingen van de palen niet te kloppen. Eerst via mail geprobeerd de foute levering om te ruilen maar kreeg als antwoord dat dit normaal was en indien ik deze graag had omgeruild er nog kosten zouden bijkomen en ze de palen opnieuw moesten bestellen. Na enkele mails en telefoontjes gingen ze deze komen omruilen. 4 weken later komen de nieuwe palen, helaas pindakaas weer niet de correcte maten. Nu liggen ze mij te mailen ivm openstaande facturen eentje van 10 euro en 68 euro, dit voor de palen die ze moesten omruilen WTF!!!!!!!! ophoepelen die nubuiten!!!!!

  • Nubuiten ervaring van Sofie

    Al dagen geprobeerd te bellen voor meer info maar er word niet opgenomen. Al enkel mails gestuurd waar geen antwoord op komt. Dan toch maar het gokje gewaagd om er een 1u30 naartoe te rijden omdat er op de site stond op voorraad in magazijn. Komen wij daar aan zegt hij doodleuk dat ze dit niet op voorraad hebben liggen en dat ze dit nooit hebben want dat ze dit rechtstreek van de fabriek laten afkomen. Vraag ik om het dan te laten leveren maar dan gratis zegt hij dat doen wij niet. Het kon hen geen moer schelen . Schandalig gewoon! Blijf hier weg trekt op niks!!!!

  • Nubuiten ervaring van Jansen

    Ervaring is ronduit slecht. Niet bestellen bij deze partij.

    Het is een arrogante partij die zijn klanten op de laatste plaats heeft staan.
    Er is totaal geen communicatie wanneer er geleverd gaat worden. Bellen is niet mogelijk. Ze nemen de gewoon de telefoon niet op. Dit kan dus alleen via de Email. Het is vervolgens een lijdensweg om er achter te komen wanneer de artikelen geleverd worden. Daarnaast zijn het blijkbaar deel leveringen (je weet niet wat je krijgt). Op de site staat dat het allemaal op voorraad is. Dit klopt dus niet. Eerste levering wat na 1 week. Tweede levering na 3 weken. Nu na 4 weken wacht ik nog steeds op 1 artikel. Of deze nog komt heb ik mijn vraagtekens.

    De site ziet er gelikt uit en toont betrouwbaar met het thuiswinkelwaarborg. Maar schijn bedriegt. Dat Rob de tuinman zijn naam aan dit bedrijf koppelt is ronduit schandalig. Ik denk dan ook dat er binnenkort een mailtje naar thuiswinkelwaarborg gaat. Dan kunnen zijn dit gaan uitzoeken.

    Er staan een aantal (zeer goede) reacties tussen deze lijst. Dit zullen zeer waarschijnlijk eigen werknemers zijn. Kortom nooit bestellen als je geen problemen wilt. Er zijn genoeg andere sites die wel de klant als koning behandelen.

  • Nubuiten ervaring van Petra

    Ik ben helaas ontevreden over NuBuiten.
    -Werkzaamheden en hoeveelheid hout in offertes kloppen veelal niet,
    -Verkoper beschikt over onvoldoende bouwkennis,
    -calculeren extra veel arbeidsuren,
    -komen diverse gemaakte afspraken niet na,
    -informeren klant niet bij afwijkingen,
    -klant moet zelf altijd bellen,
    -NuBuiten geeft anderen de schuld,
    -NuBuiten doet geen moeite om klant alsnog tevreden te stellen,
    -klachten worden niet serieus genomen
    -klant wordt niet gecompenseerd/tegemoet gekomen voor ongemakken.
    Ik vind het erg jammer dat NuBuiten de klant niet op de 1e plaats zet, de klant is immers de belangrijkste inkomstenbron.

  • Nubuiten ervaring van Familie Vlot

    Ben hier langs gegaan voor een overkapping, want ik dacht dat ze een showroom hadden. Daar hadden ze nog geen vergunningen voor, maar verder hebben ze mij uitstekend geholpen. Door het goede advies ben ik uiteindelijk tot de juiste keuze gekomen en heb ik de onderdelen ook hier besteld. Ze hadden ook nog een leuke korting van 20% op de trendhout overkappingen dat was erg mooi meegenomen. Over de levering was ik zeker goed te spreken netjes van te voren gebeld en op afgesproken tijdstip waren ze er. Alles zag er netjes uit niks was beschadigd hier en daar een zwarte vlek, maar na wat poetsen was dat er zo weer af. over het algemeen top service en kwaliteit voor een uitstekende prijs.

  • Nubuiten ervaring van vanderheyden

    Nubuiten is niet geïnteresseerd in het bezorgen van één clips voor de bevestiging van terrasplanken om na te gaan of de groeven in de planken die ik heb wel passen. Een bestelling van 250,-Euro die zou worden geplaatst na ontvangst van dit monster interesseerde hen niet . Dat bleek na 2 onbeantwoorde mails en een telefoongesprek. Jammer.

  • Nubuiten ervaring van M. van Oerle

    Op mijn zoektocht naar overkapping en nieuwe schutting uitgekomen bij Nubuiten. Langs geweest ik de winkel om te zien wat mogelijk was. Vriendelijk geholpen door het personeel die de tijd namen om mee te denken in de mogelijkheden. Uiteindelijk een overkapping hier besteld en zelf opgebouwd en binnen 2 weken kwam het hout toe. Vervolgens aan de hand van de duidelijke beschrijving de overkapping opgebouwd. Helaas miste er wel een doos schroeven die ik meebesteld had, na contact opgenomen te hebben kwamen deze binnen 2 dagen toe.

  • Nubuiten ervaring van gummer

    zeer slechte ervaring voor ruim 1200 euro besteld bij aflevering bleek een poortdeur beschadigd, gebeld met klantenservice en gezegd dat ze mij mochten compenseren maar nee de deur moest omgeruild worden, de deur werd binnen 3 dagen opgehaald maar de nieuwe deur heb ik 3 x elke keer met 1 week tussenpose voor moeten bellen na 2 weken bleek dat ze de nieuwe deur niet eens besteld hadden na 3 weken weer gebeld toen kreeg ik te horen dat carp garant de deur niet meer leverde, wat een klinkklare leugen was want heb de deur via andere dealer wel van carp garant gekregen heb nu na 4 weken eindelijk mijn retournota gehad [dat dan wel] maar het geld nog niet. al met al een waardeloze [web] winkel. mij zien ze nooooooit meer terug. bezint voor ge begint bij deze toko.

  • Nubuiten ervaring van Maxim

    Verschrikkelijke ervaring,
    Levertijd bijna verdubbeld ondanks dat de website de producten als “in stock” weergeeft..
    Klantenservice trekt op niks, reageerden pas op men 3de email 2 weken na bestelling & krijg een hoop flauwe excuses en sorrys van hen, waar ik dus niks mee ben
    Zoek verder voor u houthandel, er zijn meer soortgelijke reviews te vinden

  • Nubuiten ervaring van M.C.

    Welverdiende 5 sterren voor NuBuiten, prettig geholpen aan de telefoon en een overzichtelijke website. De levering is goed verlopen en kan echt gaan genieten van mijn tuin deze zomer.

  • Nubuiten ervaring van Bart

    Zeer goede ervaringen met NuBuiten. Levering is keurig aangekomen. 1 beschadigde plank is de dag erna direct vervangen en nageleverd. Aanrader!

  • Nubuiten ervaring van G M

    Zeer slechte ervaring met Nubuiten. Zeer slechte kwaliteit materiaal. Levertijd ruim 1 maand. Beschadigd materiaal. geen reactie. Via PayPal probleem aangeklaagd en geld teruggekregen. Nubuiten stuurt INCASSO om bedrag alsnog te claimen. Ze claimen liever dan hun problemen op te lossen.

  • Nubuiten ervaring van Alexander van toor

    afgelopen maandag (8 mei) heb ik mijn hout besteld voor 2134,- in overleg met de tuinman heb ik een aantal palen en balkdragers besteld , Zweeds rabat en nog een aantal dingen.
    Ik heb het deze vrijdag al geleverd gekregen, supper bedrijf! Nu zijn we vandaag al begonnen met de beton poeren plaatsen.
    Nubuiten is een dikke aanrader

  • Nubuiten ervaring van Firma Van Zon

    Uitstekende service van een mooi familiebedrijf

  • Nubuiten ervaring van Martin MARTENS

    Ik ben zeer mistevreden over nubuiten.
    Plantenbak besteld bij nubuiten. Bij levering was er 1 plank (dienstig voor de poten van de plantenbak gebroken in de verpakking.
    Van de zijkanten waarvan de plankjes met nieten aan elkaar geschoten waren, waren er 2 losgekomen.
    De houtkwaliteit gelijkt op niets. Knoesten met de diameter van de breedte van de planken. Dit is geen 2° of 3° keus maar brandhout kwaliteit.
    Tot op heden GEEN oplossing voor dit probleem. Nubuiten reageert niet meer.

  • Nubuiten ervaring van Rhodé

    Ontzettend tevreden over het geleverde steigerhout. De kwaliteit is goed, de planken zijn recht en ik mocht zelf uitkiezen welke planken ik wilde aanschaffen. Top service!

  • Nubuiten ervaring van Vincent

    Er hangt een zeer goede sfeer, ik ben al een aantal keer hout wezen en het beviel me altijd.
    Het viel me op dat jullie heel veel recht hout hadden wat veel andere houthandel\’s niet hebben.

  • Nubuiten ervaring van JPeter

    Leuke winkel. Compleet houtpakket besteld voor het maken van een overkapping. Is heel goed bevallen. Resultaat mag er zijn !

    Verbeterpunt is de optie om extra schroeven bij te bestellen die kon ik niet zo vinden op de site.

  • Nubuiten ervaring van Leonie

    Goede materialen en fijn personeel. Spullen waren geleverd zoals we wilden en we zijn er nog steeds heel blij mee! Als we meer materialen nodig hebben gaan we hier sowieso weer heen.

  • Nubuiten ervaring van Mat Thijs

    Wat een waardeloze service biedt dit bedrijf. Fout op fout…het verhaal samenvattend:
    – Te leveren goederen worden 2 weken eerder dan gepland afgeleverd. Met als gevolg dat de pallets met stenen hier enorm in de weg staan op het verkeerde moment.
    – Levering vind plaats om 7:07 smorgens zonder voorafgaand bericht.
    – Leverbericht ontvangen we dus 2 uur NA aflevering met het bericht dat de chaufeur over twee uur de goederen komt afleveren. De chauffeur bleek zich dus ook niet aan zijn rittenshema te houden en heeft zmorgens vroeg op eigen houtje de boel voor de deur gesodemieterd.
    – Chauffeur heeft een Terracotta pot gesloopt tijdens het lossen.
    Alle klachten netjes en goed onderbouwd gemeld, maar klantenservice reageert er niet eens op. Klantenservice communiceert kennelijk net zo slecht als de afdeling transport.

    Erg jammer dat het zo moet, want de prijs was goed en de webwinkel was ook prettig! Nu toch een ontevreden klant.

  • Nubuiten ervaring van Arie van Schenkel

    Super winkel, met heel kundig personeel!

  • Nubuiten ervaring van Arie van Schenkel

    Hele mooie winkel met hout en tuinmeubels. Goed geholpen, leuke ideëen en ruim voldoende tijd van het personeel om mee te denken.

    positieve ervaring!

  • Nubuiten ervaring van Christina

    3 weken geleden een bestelling gedaan, na 2 weken ( het ging max 7 werkdagen zijn) eindelijk de bestelling ontvangen.. Wat bleek, alle planken hadden een verkeerde afmeting en de helft zat er zelfs gewoon niet bij! Na een telefoontje aan een mevrouw die geen idee had wat de originele afmeting was en wat ik besteld had gingen ze me de correcte speeltuin leveren, nu nog eens een week later en nog niets ontvangen… Niet echt een aanrader dus!

  • Nubuiten ervaring van leest

    13 febr: Hout en en 3 doosjes slotbouten besteld bij nubuiten ter waarde van 1580 euro via de site.
    15 febr: een keurig telefoontje, met de vraag waar ik het ga gebruiken. een horizontaal keermuurtje, dus dienen de planken wel gelijke breedte te hebben. Hoewel ik planken met een breedte van 18,5 cm had besteld en mij de vraag wat overbodig leek, heb ik hier geen commentaar. Prima was geen probleem, waarschijnlijk zou het het einde van de week geleverd worden.

    Einde van de week geen hout geen bericht niets. Het was slecht weer dus maar even laten gaan.
    Woensdag daarop een mailtje dat het “al” gereed was en dat ze contact met me zouden opnemen voor de levering. Toen ik donderdag tussen de middag nog niets gehoord had heb ik zelf maar eens gebeld. Het was compleet, maar op mijn vraag of het dan voor het weekeind geleverd zou kunnen worden, was het antwoord: ik weet het niet en ik moest zelf maar even met de transporteur bellen. Zo gedaan, die man werkte fijn mee en zou dat voor me regelen. Krijg even later een belletje van nubuiten dat een andere transporteur het op een andere moment (nog wel voor het weekeind) zou komen leveren. Vreemd, waarvoor moest ik nou zelf bellen, maar oke, het zou toch nog goed gaan. Deze transporteur kwam pas om 21:00, uren na het vooraf aangegeven tijdstip.

    Conclusie tot nu toe: behoorlijk trage levering en erg beperkte en verwarrende communicatie. maar zeker nog geen reden tot het schrijven van dit stuk.

    Bij het uitpakken, bleken er niet 3 doosjes (=150), maar 3 enkele slotbouten.
    Zaterdag gelijk gebeld: “oh wat vervelend gaan we direct in orde brengen, dinsdag uiterlijk woensdag heeft u ze in huis”
    Woensdag avond, geen levering, geen bericht, niets.
    Donderdagochtend werden ze geleverd, dacht ik.

    Het weekeind mooi weer, dus opnieuw een paar vrienden geregeld, en zouden we lekker aan het werk gaan, Helaas de vrienden waren wederom vol goede moet, maar geen slotbouten, 150 houtdraadbouten. Volgende verloren weekeind.
    Maandag gelijk gebeld, ze kenden inmiddels mijn adres en order. Ze begrepen er niets van, maar gingen het gelijk in orde brengen. ze zouden vandaag weggaan en dan zou ik ze morgen (dinsdag) hebben.

    Een bevestiging van de transporteur ontvangen. En toen weer stilte, geen slotbouten, geen mail, geen telefoon.
    Woensdag mail ik de transporteur, met de vraag naar de status van de bestelling. Het antwoordde dat nubuiten de bestelling heeft gecanceld !!!???. en hij verder ook niets weet, misschien kan ik het beste met nubuiten bellen.
    Zo gedaan, ja meneer we hadden de verkeerde bouten dus we moesten die van u nog bestellen. Het was blijkbaar te veel moeite om mij hiervan op de hoogte te stellen.
    Maar morgen zou ik ze zeker hebben.
    Waarop ik toch redelijk boos werd en deze telefoonjuf heeft netjes haar excuses aangeboden maar wilde me met niemand door verbinden.
    Ik moest het allemaal op mail stellen en dan zouden ze er naar kijken ????!!!!!
    Ik ben benieuwd of ze de zoveelste toezegging over levering (morgen) wel gestalte doen.

    De bestelling voor mijn 25 meter steiger en 100m2 vlonder gaan we maar bij iemand anders doen.

  • Nubuiten ervaring van Frans van Soest

    Leuke site, ben ook langsgeweest in de winkel, zag er erg mooi uit en ben goed geholpen met mijn order. Echt een leuke aanrader!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =