La Redoute Beoordelingen & Ervaringen

La Redoute is een Belgische modeboetiek met kleding voor hem, haar en kids. La Redoute bewijst dat shoppen niet saai of langdradig hoeft te zijn. Vanaf nu winkel je wanneer het jou uitkomt en voor welk budget je voor de hand hebt.

Extra voordelig shoppen? Vergeet dan tijdens je bezoek geen blik te werpen op de homepage met al zijn acties of promoties en de Outlet pagina te bezoeken. Binnen deze laatste vind je merkkledij aan mini-prijzen. Naast de mogelijkheid om te zoeken op basis van geslacht of productcategorie, kan je ook zoeken op basis van stijl en merk. Absoluut gehecht aan één welbepaald merk? Of zoek je een specifiek kledingstuk van Soft Grey, Ellos of Daxon? Klik simpelweg het merk aan waarin je geïnteresseerd bent. La Redoute is vooral gekend voor zijn immense kortingen op merkkledij. Waarom je nieuwe outfit niet compleet maken met een nieuw paar schoenen van Converse, Adidas of Nike? Via de afdeling ‘Schoenen en accessoires’ schitter je de eerstvolgende keer in de winkelstraat.

Ook je interieur verdient af en toe iets nieuw. De Interieur&deco-katern verzamelde een eigentijds overzicht van bedlinnen, salons, eetkamers en accessoires voor in huis in verschillende stijlen. La Redoute werd niet voor niets beloond met het BeCommerce-keurmerk. Onder andere de verschillende veilige betalingsmogelijkheden (per overschrijving, bankkaart, bancontact of persoonlijke bank), de niet goed geld terug-garantie, gemakkelijke levering bij jouw thuis of in een afhaalpunt in de buurt en tijdens de kantooruren beschikbare klantendienst zullen daartoe waarschijnlijk bijgedragen hebben.

Klik hier voor de La Redoute website –>
Klik hier voor alle La Redoute aanbiedingen –>


35 La Redoute Reviews

  • La Redoute ervaring van Naomi

    Tapijt Afaw staat op hun site als binnen 3-5 dagen leverbaar. Ik bestel op 10/07 en hoor totaal niets, 5 werkdagen zijn verstreken en ik contacteer de klantendienst; “sorry dat moet 3-5 weken zijn”. Ik val bijna van mijn stoel. Ze zouden het aanpassen… ondertussen staat het nog steeds foutief op de website.

    Uiteindelijk krijg ik dan telefoon ineens, op zaterdag 28/07, dat ze het tapijt gaan leveren. Ik spreek met hen donderdag 2 augustus af. Dat was allemaal oké. Ik word dezemorgen wakker (31/07) met 2 gemiste oproepen op mijn gsm om 23.10u. Ik beluister de voicemail en een franstalige man zegt dat hij het tapijt wil leveren! Het tapijt zou geleverd worden bij mijn ouders. Mijn vader liet me dan vandaag weten dat ze gisteren om 23.30-00-00 uur dat tapijt zijn komen leveren in een verroeste camionette. Toen mijn vader (die al sliep!) zijn hoofd uit het raam stak, riepen de bezorgers voor de hele straat dat “ZE EEN PAKJE TAPIS” hadden. Komaan hé zeg, wat zijn dit voor praktijken?

    Ik heb La Redoute om een gepaste tegemoetkoming gevraagd, want dit kan echt niet.

  • La Redoute ervaring van Maite Harrus

    Ik heb eigenlijk niet zo’n slechte ervaring gehad met la redoute, heb wel eens gehad dat een paar schoenen lang wegbleven maar hebben mij vriendelijk geholpen en alsnog aangerkegen (weekje later dan voorzien). Ook heb ik 1 keer iets retour moeten doen, dit ging ook zonder problemen, de verzendkosten voor terug te sturen heb ik wel zelf moeten betalen. Heb net weer wat besteld bij la redoute, enkel bevestiging van betaling ontvangen en nog geen bevestiging van la redoute zelf wat ik wat raar vind. Toch blijft bestellen bij la redoute altijd met een klein hartje door de slechte reviews altijd.

  • La Redoute ervaring van Sandy Bekaert

    Grootste oplichters op het web! Ik had dringend een specifiek paar schoenen nodig en Laredoute gaf de garantie dat de schoenen de dag nadien geleverd zouden zijn in een afhaalpunt. Aangezien zij de enigen waren die zo snel konden leveren dus voor hen gekozen. Ik zou een mail EN sms krijgen bij levering. 10 seconden na de bestelling kreeg ik de bevestigingsmail waar doodleuk in stond dat de levering 3 tot 5 werkdagen ging duren. Tot daar dus hun belofte van dag nadien in huis… Onmiddellijk een kwade mail gestuurd dat dat regelrecht klantenbedrog is en dat ik mijn bestelling wou annuleren indien de levertijd inderdaad minstens 3 werkdagen was ipv de geafficheerde dag nadien geleverd. Ik had de schoenen immers 2 dagen later nodig. Nadien complete stilte, niks meer van gehoord. Ik ging er dus vanuit dat ze mijn bestelling geannuleerd hadden en alles in orde was. Exact 3 weken later kreeg ik ineens een antwoord op mijn mail. Er stond letterlijk in: “Uw bestelling is ondertussen geleverd in het afhaalpunt. Gisteren was de laatste dag dat u uw bestelling kon retourneren. Veel plezier met uw bestelling!”. Toeval? Of hebben ze zorgvuldig gewacht om te antwoorden op mijn mail tot de dag dat ik niet meer terug kon? Bleek dat de mail waar in stond dat mijn bestelling geleverd was in mijn spamfolder was terecht gekomen. En die beloofde sms heb ik nooit gehad. En ook al had ik de avond van de bestelling al te kennen gegeven dat ik de artikels niet meer wenste, ik kwam niet meer in aanmerking voor retourneren. Er zat dus niks anders op dan mijn pakketje af te halen en de schoenen in de kast te steken waar ze hoogstwaarschijnlijk nooit meer uit zullen komen. Ik heb namelijk exact hetzelfde paar nog net voor mijn feestje in de winkel gevonden. Ik heb ze nu dus dubbel. Fijn.

    Hop naar de 2de teleurstelling: Daarnet kwam ik online reclame tegen van Laredoute voor een superschattig paar babyschoentjes. Uit nieuwsgierigheid toch maar een kijkje genomen. 30% korting op (van €27,99 voor €19,59) en met de actiecode die er bij stond kreeg je nog eens 20% erbovenop. Toch maar eens kijken dacht ik. Ik leg de schoenen in mijn winkelmandje en wat blijkt? Ze staan gewoon voor €27,99 in mijn winkelmandje, geen spoor van de geafficheerde 30% korting. En toen ik de actiecode (die trouwens op heel de site en hun Facebook pagina geafficheerd staat) invoerde kreeg ik de melding dat de code niet geldig is. Ipv de 30% + 20% krijg je dus 0% korting. Van regelrecht klantenbedrog gesproken…

    Ondertussen probeer ik mij ook al 2 weken af te melden van hun nieuwsbrief die ik elke dag krijg. Ik vul al 2 weken elke dag mijn mailadres in op de pagina om je af te melden en krijg elke keer de melding dat ze het goed ontvangen hebben en ik uitgeschreven ben. Na 14x dezelfde uitschrijving en dezelfde melding heb ik ondertussen 5 minuten geleden opnieuw mijn dagelijkse, vrolijke mailtje gekregen waarin ze met veel zwier reclame maken voor hun onbestaande kortingen. Ik overweeg ernstig om klacht in te dienen bij Test Aankoop. Laredoute is net een etterbuil waar maar pus uit blijft komen. Beter kan ik het niet omschrijven.

  • La Redoute ervaring van Vanderheyden Yenthel

    Ik heb gisteren via de site 2 (aparte) bestellingen gedaan om 19u (een bh en een slip). Beide bestellingen met 40% korting en betaald via de bancontact app.

    Diezelfde nacht krijg ik een mailtje dat de tweede bestelling (slip) niet volledig was. Waarschijnlijk bedoelt men daarmee dat er geen voorraad meer is.
    Als ik dan op de site kijk is deze slip in dezelfde kleur en maat nog wel in voorraad (nog 5 in voorraad) en ook tijdens de bestelling was deze in voorraad.

    Ik heb dan maar beslist om de volgende ochtend naar de klantendienst te bellen. De medewerker hielp mij eerst vriendelijk verder en zei dat hij beide opnieuw kan bestellen voor mij (dus beiden in voorraad). Uiteindelijk deelt hij mij het bedrag mee en dat is uiteraard zonder korting. Die 40% korting actie is nu ook niet meer geldig. Dus volgens hem moet ik nu de volle pot betalen.

    Even ter opsomming: 2 artikelen gekocht met 40% korting tijdens een actie, 4 uur later is 1 artikel “niet meer in voorraad” en wordt geannuleerd, nog eens 12 uur later is het wonder boven wonder terug in voorraad, maar dan zonder korting.

    Ik heb een koopovereenkomst met laredoute voor de prijs die ik al betaald heb. Ze weigeren om zich aan die overeenkomst te houden, want een artikel dat ik heb gekocht is niet meer op voorraad, terwijl ze mij aanbieden om een nieuwe bestelling te doen van exact dezelfde artikelen (nog geen 24u later) die wel op voorraad zijn?

    Dus mensen lokken met korting om dan niet te leveren en de volle pot te laten betalen, daar lijkt het op.

    Tip: Betaal nooit voorruit. Kies ALTIJD de optie: betalen bij ontvangst of via overschrijving. Het kost je €2-4, maar dan ben je je geld wel niet kwijt als ze niet leveren of verkeerd leveren of je wil iets terugsturen. Want er zijn klachten genoeg over maanden wachttijd tot terugbetaling.

  • La Redoute ervaring van Paul

    Ik ben erg ontevreden met de service van La Redoute.
    Op de site wordt aangegeven dat je artikelen makkelijk retour kunt sturen, maar in de praktijk blijkt dit erg lastig en draai je zelf op voor de kosten. De klantenservice stelde voor om zelf ca EUR 30,- kosten te maken voor de retourzending naar Frankrijk om dan het aankoopbedrag van EUR ca 31,- terug te krijgen. Dat leek mij te veel moeite voor EUR 1,-. Daarnaast krijg je geen specifiek antwoord van de klantenservice. Ze geven alleen maar standaard antwoorden die zeer beperkt van toepassing waren op mijn situatie.
    Ik zal dus nooit (!) meer bestellen bij La Redoute en waarschuw ook andere potentiele kopers!

    I’m very unhappy with the service of La Redoute.
    The site states the ‘easy return-policy’, but the reality is a lot more cumbersome. You need to pay the costs of sending something back yourself. The customer service suggested that I should pay for returning the package back to France (which would costs about EUR 30,-) to get refunded for the amount I paid for the product (about EUR 31,-). Additionally, the customer service is unable to provide answers for your specific situation: they only copy + paste standard pre-written non-specific answers.
    I will never (!) order a product again at La Redoute and I would like to warn other potential buyers as well!

  • La Redoute ervaring van Lauren

    Ik heb zondag een jumpsuit besteld, die ik zeker nodig had tegen zaterdag voor de babyborrel van mijn zoontje. Een levertermijn van 3à5 werkdagen mocht dus geen probleem geven. Ik begon echter te ‘panikeren’ toen ik na 3 dagen nog niks gehoord had. Ik belde naar de klantendienst en werd perfect verdergeholpen. De jongeheer in kwestie ging er eens achterna gaan en kijken om het nodige te doen. Enkele uren laten kreeg ik een bevestiging dat de goederen gingen vertrekken en de dag erna werden ze geleverd ! Om maar te zeggen dat het zeker niet allemaal slecht is bij Laredoute…

    Lauren Delbaere
    Desselgem

  • La Redoute ervaring van Loes

    Waardeloos!! Wel betaald maar order mislukt

    Wel betaald maar de order plaatsen is mislukt. Al een week bezig mijn geld terug te krijgen. Iedere keer standaard antwoord van de klantenservice. Ik zal hier noooooooit meer iets bestellen.

  • La Redoute ervaring van Mdg

    Vandaag sms gekregen 50% korting op het eerste artikel, 30% op het tweede. Items zonder korting aangevinkt. NIETS KORTING. Gebeld met hoofdkantoor er was een computerpanne…. kan gebeuren. Later terug gebeld 15minuten on hold en niemand neemt de telefoon op. Al die kortingen zijn fake! Als je iets wil bestellen lukt het per toeval juist niet op het uitverkoren artikel.

  • La Redoute ervaring van Kimmy Gijsemberg

    Nooit meer ! Meer dan een maand geleden heb ik 2 artikelen besteld (waarvan 1 meubel), helaas wens ik het meubel terug te sturen (al veel besteld zonder terug te sturen). Dit is precies onmogelijk! Krijg geen reactie, de 14 dagen zijn eind deze week voorbij en niemand reageert op mijn aanvraag. Heb al 5 mails gestuurd ! Wat moet ik doen ?
    De kast stond ook gewoon op straat, niemand verwittigd, doos zwaar beschadigd ! Dit is echt een schande !

  • La Redoute ervaring van Dante

    ik had schoenen besteld die voorradig waren. Het duurde 9 dagen om deze te verzenden!? In deze tijd tov van concurrenten is dit zeer lang. Nadat de schoenen eindelijk aankwamen was het duidelijk dat ze reeds gedragen waren en er was ook geen schoendoos bij. Als ik vraag voor een gedeeltelijke terugbetaling zeiden ze doodleuk dat ik een kortingsbon krijg van 20% op mijn volgende aankoop. Het laatste wat ik wou is nog eens bij hun bestellen. De schoenen meteen teruggestuurd. We zijn nu 3 weken later en nog steeds mijn geld niet teruggekregen. Zeer slechte webshop

  • La Redoute ervaring van Lin

    Jeetje wat een berg rot ervaringen. Ik herken er echter niets in. Ik heb nu 8 bestellingen gedaan. Alles is altijd correct geleverd. Soms in deelpakket waardoor er soms 7 dagen wachttijd was (DpD) De maatvoering is goed (Duits). Leuke sterke kleding voor de kinderen. Blijft ook goed na wassen. Ik heb niets te klagen.

  • La Redoute ervaring van Annelies Verbeke

    Reeds 2 keer besteld bij la redoute. Ben hier in tegenstelling tot alle negatieve reacties heel tevreden over. Mooie kwaliteit en mooie kortingen. Correct geleverd binnen de voorspelde levertermijn.

  • La Redoute ervaring van Christl

    op 28/10/2017 bestelde ik 2 donsdekenovertrekken en de bijbehorende 2 kussenslopen (volgens de website was alles in voorraad). 3 dagen later kreeg ik ENKEL DE KUSSENSLOPEN geleverd en staat erbij dat de overtrekken niet voorradig zijn en ze pas over 3 weken weer beschikbaar zijn, waarom laten ze me iets bestellen en betalen wat niet in voorraad is en waarom leveren ze een deel van de bestelling van iets wat samen hoort?!
    Daarbij staat er nog dat ik binnen 2 weken een artikel gratis mag retourneren, dat wil zeggen dat ik de kussenslopen (die ze stuurden zonder de donsdekenovertrekken) niet meer kan terugsturen als ze me de overtrekken binnen 3 weken sturen. Wat moet ik dan doen als de lakens niet exact dezelfde kleur hebben of niet zijn wat ik ervan verwacht, ik kan niets doen met 2 kussenslopen zonder de lakens. ik heb een mail gestuurd naar de klantendienst maar krijg geen antwoord. getelefoneerd maar ik sta eindeloos in wacht en heb na 16 minute maar ingehaakt. zeer teleurgesteld in La Redoute !!! Heeft iemand een idee hoe ik dit verder best aanpak?

    Stuur toch alles wat samen hoort in 1 pakket ipv in stukken te leveren, welke zin heeft dit nu, wat een verspilling van geld en moeite.

  • La Redoute ervaring van Racquette Diane

    Eén keer, nooit meer !!! Bestelling voor een bedrag van 222,80 euro geplaatst en betaald op 08/08/2017. Levering laat nog altijd op zich wachten, uiteindelijk vernomen dat artikels niet meer beschikbaar zijn. Na een paar telefoontjes met klantendienst belofte gekregen dat geld asap wordt terugbetaald. De dame waarmee ik had gesproken was waarschijnlijk slecht gehumeurd en wou revanche nemen want kreeg nadien een email met bevestiging van een levering “naar aanleiding van uw telefonisch onderhoud van afgelopen zaterdag” voor zaken die ik helemaal niet heb besteld. Terug telefoontje naar de klantendienst die doodleuk zegt dat ik deze bestelling niet moet aanvaarden maar dadelijk ongeopend kan terugsturen. Waar zijn ze mee bezig ???? Wacht nog steeds op mijn geld, maar dus aan iedereen : BESTEL NOOIT BIJ LA REDOUTE, de meest omhoog gevallen oplichters en slechtste klantenservice OOIT !!!!!! 9

  • La Redoute ervaring van Racquette Diane

    Eén keer, nooit meer !!! Bestelling voor een bedrag van 222,80 euro geplaatst en betaald op 08/08/2017. Levering laat nog altijd op zich wachten, uiteindelijk vernomen dat artikels niet meer beschikbaar zijn. Na een paar telefoontjes met klantendienst belofte gekregen dat geld asap wordt terugbetaald. De dame waarmee ik had gesproken was waarschijnlijk slecht gehumeurd en wou revanche nemen want kreeg nadien een email met bevestiging van een levering “naar aanleiding van uw telefonisch onderhoud van afgelopen zaterdag” voor zaken die ik helemaal niet heb besteld. Terug telefoontje naar de klantendienst die doodleuk zegt dat ik deze bestelling niet moet aanvaarden maar dadelijk ongeopend kan terugsturen. Waar zijn ze mee bezig ???? Wacht nog steeds op mijn geld, maar dus aan iedereen : BESTEL NOOIT BIJ LA REDOUTE, de meest omhoog gevallen oplichters en slechtste klantenservice OOIT !!!!!!

  • La Redoute ervaring van Charlotte R.

    Meeste waardeloze klantenservice ooit. Na 3 weken geleden een pakje met verschillende artikelen besteld te hebben bij la redoute nooit iets ontvangen wel mooi van rekening gegaan. Zelf verschillende malen moeten bellen om te horen te krijgen dat ze het verkeerde adres hadden doorgegeven aan Bpost en nu hebben ze de artikelen reeds doorverkocht aan anderen waardoor de producten niet langer beschikbaar zijn. En wat betreft de klantendienst: misschien aan te raden voor het bedrijf in kwestie mensen tewerk te stellen die beschikken over sociale vaardigheden. Klanten beginnen afkatten omdat ze zelf na 3 weken hun geld moeten terug eisen is te triest voor woorden. La redoute: nooit meer!

  • La Redoute ervaring van Berry

    Al jaren klant. Tot nu. Nu stop het. Mijn láátste bestelling enkel last. Alles ging mis. Verkeerde artikelen. Meer artikelen op factuur dan echt geleverd. Enkel betaald wat ik ontvangen. Nu terug herinnering betaling gekregen terwijl maand geleden reeds betaald is. Op mails geen reacties of veel te laat. Nee ik ga terug bij 3 suisse !!

  • La Redoute ervaring van Laurake

    Ik heb enkele weken geleden een regen jas bij hun besteld, wegens dat ik maar niets hoorde van de bestelling heb ik zelf naar de klantendienst gebeld om te vragen hoe het nu eigenlijk zat bij mijn jas blijkbaar was bij de bestelling iets fout gelopen en hadden ze ondertussen al een cheque met men geld opgestuurd moest ik niet gebeld hebben wist ik echter van niets… hierna stuurde ze een mail en had deze zelfde tekst geschreven kreeg ik de boodschap dat “ons personeel heeft uw beoordeling gelezen en waardeert uw bijdrage zelfs al voldeed deze niet aan alle richtlijnen van onze website. Bedankt voor het delen, en we hopen dat we het de volgende keer kunnen publiceren!” Zeer erg vind ik dit!!!

  • La Redoute ervaring van Dhanis

    La redoute weigert te stoppen met spam , zij stalken ons met telefoons en ongewenste post

  • La Redoute ervaring van MC

    Eerst en laatste keer !! Bestelling geplaatst op 23/04. Netjes binnen 3 dagen geleverd in Kariboo punt, en ook daar betaald. Schoen waren prima, echter jurk was foute snit voor mij. Deze retour gezonden binnen 3 dagen. Helaas geen geld retour. Telefonisch contact gehad, zouden dit zo snel mogelijk in orde maken. Weer 1 week later, niks overgemaakt. Geen stijl !! Voor mij nooit meer La redoute, ondanks de mooie colectie. Jammer .

  • La Redoute ervaring van Yg

    Webshop zegt dat artikels voorradig zijn en dat ze binnen de 2 werkdagen geleverd zullen worden, maar in feite gebeurt de levering nooit! Na al ellendig lang en vaak met callcentermedewerkers aan de lijn te hangen blijkt dat deze mensen enkel dienen om ons in het Nederlands gerust te stellen. Meer informatie dan de status die ik online zelf kan zien kunnen ze me niet verschaffen, buiten een telkens bemoedigende ‘ik begrijp uw frustratie’. Klantenservice 0

  • La Redoute ervaring van SB

    Artikelen zijn een maand geleden besteld en betaald, zijn volgens de website nog steeds in voorraad maar werden nog niet verzonden.
    Klantenservice helpt absoluut niet verder.
    Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

  • La Redoute ervaring van Diego

    Gewoon geen woorden voor, ik koos La Redoute voor de snelle levertermijn en hun artikelen die voorradig zijn. Na zelf te moeten bellen kreeg ik dan te horen dat mijn artikel niet meer voorradig was. Ik vraag me af of ze me wel gingen verwittigen hiervan… Nooit meer!

  • La Redoute ervaring van Christelle Ottevaere

    Ik kocht sandalen voor verjaardag van kleindochter, ze waren beschikbaar stond vermeld op de site, dus dacht ik, maximum 2 dagen en dan heb ik ze thuisgeleverd.
    Een week later zijn ze nog steeds niet verzonden.
    Dit is de ergste website ooit, ik bestel bijna alles via het internet en nog nooit zo een ervaring gehad.
    Reeds mails gestuurt, je krijgt antwoord, maar het veranderd niets aan de zaak, het wordt niet verzonden en blijkbaar kan de aankoop annuleren ook al niet.
    Het spijt me dat ik niet vooraf de reviews gelezen heb.
    La Redoute….Nooit meer!

  • La Redoute ervaring van Roxanne

    De manier van werken van La Redoute is absoluut niet hetgeen je mag verwachten van zo’n gekende naam. Ik bestelde begin maart een pakket met 7 artikelen (ook klein meubilair). De 7 artikelen zijn over een termijn van 2 weken in 5 verschillende pakketten aangekomen. Onaanvaardbaar. De klantenservice is vriendelijke en deed een tegemoetkoming, toch kon ik er niets mee aangezien ik de tegemoetkoming kreeg bij een ‘schriftelijke’ bestelling. Ze zijn niet mee met het online verhaal en hebben nog veel werk m.b.t.. hun logistiek systeem… Jammer, ze hebben nochtans mooie artikelen.

  • La Redoute ervaring van Segers

    Vorige week heb ik dan na veel mails mijn geld eindelijk terug gekregen.

  • La Redoute ervaring van Segers

    En heb ik ondertussen al verschillende mails met tekst en uitleg gekregen… dus ze doen wel hun best! het geld heb ik nog niet 🙂

  • La Redoute ervaring van Segers

    Ondertussen is de levering op tijd en stond gebeurd deze keer, het geld laat nog wat op zich wachten… redelijk tevreden over de goederen.

  • La Redoute ervaring van Segers

    wordt vervolgd…

  • La Redoute ervaring van Segers

    Eerste keer en waarschijnlijk ook laatste keer.
    Ik had alles betaald en moest alles via Bpost volgen… ik lees dat het pakje retour gestuurd is, niet door mij maar dood BPost… reden: ongekend adres, alles was nogthans correct ingevuld en heb nog nooit problemen gehad. Wat over en weer getelefoneer en gemaild, dat er een fout adres opstaat en dat ik de bestelling opnieuw moest plaatsen en betalen, dat het geld wel terug gestort wordt. Ik vond dit een rare manier van handelen en heb dat ook gezegd, maar het moest zo! Ook raar dat zijn mijn rekening nummer niet hadden en ik dit opnieuw moest geven, ik had toch een betaling gedaan via overschrijving!?
    Er schort dus duidelijk wat!

  • La Redoute ervaring van Patricia

    Slechte ervaring helaas.
    Product besteld en betaald, niet in mijn account terug te vinden. Aan de hand van mail contact met hun zowel telefonisch als per mail opgenomen.
    Kunnen geen Nederlands, met moeite Engels.
    Beloven terugbetaling maar tot op heden nog geen cent terug gezien!
    Nooit meer hier bestellen dus!

  • La Redoute ervaring van SP

    In het verleden heb ik verscheidene bestellingen gehad bij La Redoute die correct en vrij vlekkeloos verliepen. Ik was dus best fan van de webshop. Echter, vorig jaar bestelde ik een artikel dat gemarkeerd stond als zijnde ‘in voorraad, levering 3 à 5 werkdagen’. Na twee weken had ik echter nog steeds niets ontvangen en informeerde ik bij de klantendienst en kreeg te horen dat het gewoon iets langer duurde dan voorzien, ze zouden me een bericht sturen als het verzonden was. Twee maanden – en enkele berichten naar de klantendienst met zelfde antwoord- later kreeg ik dan te horen dat het artikel jammer genoeg niet meer leverbaar was. Kan gebeuren, maar waarom duurt het twee maanden voor ze dat weten? Daarna heb ik een hele tijd bewust niets meer besteld. Maar tijdens de zomersolden besloot ik de kortingscodes die ik ontvangen had toch nog eens te gebruiken om een goede deal te doen, dus ik plaatste opnieuw een bestelling. Zelfde verhaal. 10 dagen later nog niks gezien of gehoord, dus ik kreeg al het déjà-vu gevoel. Ik stuur een bericht naar de klantendienst en vraag heel specifiek of het echt wel in voorraad en leverbaar is? Ik krijg het vage antwoord ‘de fabricatie van uw pakketje duurt iets langer dan voorzien, we laten iets weten zodra het verstuurd wordt’. Ik laat me deze keer niet zo makkelijk aan het lijntje houden, dus vraag om een specifiek antwoord op mijn vraag of het artikel in voorraad is? en zo neen, of het wel nog leverbaar is en op welke termijn, of niet meer leverbaar is? En ik vraag een specifiek antwoord over welk geval het gaat. Dan krijg ik een bericht dat om dat na te gaan, ze de vraag moeten doorspelen naar de betrokken dienst (hadden ze dat de eerste keer niet al moeten doen?), en niet erg verbazend is het antwoord uiteindelijk dat het artikel jammer genoeg niet meer leverbaar is. Kan iedere webshop overkomen natuurlijk, maar het is mij nu al tweemaal overkomen, dus ik vertrouw er niet meer op dat ze alles wat ze aanbieden ook effectief kunnen leveren. Bovendien laat hun communicatie eromtrent nogal te wensen over. Je moet er zelf herhaaldelijk om zeuren, je wordt niet spontaan geïnformeerd, en in het begin sturen ze je met een kluitje in het riet. Ik heb nu dus het gevoel dat ze niet professioneel genoeg georganiseerd zijn om zo’n omvangrijke website succesvol te runnen. Ik vraag me ook af hoe lang het zal duren voor ik mijn geld terug krijg.En het artikel staat nog steeds online als ‘in voorraad, levertijd 3 à 5 werkdagen’ !

  • La Redoute ervaring van Stockman Annie

    Slechte ervaring met La Redoute . Heb juist hetzelfde meegemaakt. Strandstoelen op 27/06 /2016 besteld en betaald! Had een thuislevering gevraagd( kan niet in de wagen) mijn bestelling ging naar een Kiala punt . Op 30/06 mail gekregen dat ze vanaf Kiala punt mijn strandstoelen naar mijn huis gingen versturen. Op 7/7 mail gekregen, ze waren terug in hun depot. Op 13/07 terug mail dat het leveringspunt het deze week zal terug sturen naar hun depot. Terug een mail op 13/7 dat een retour nu 15 dagen zal duren en bedankt voor het geduld. Ondertussen had ik dat Kiala punt opgebeld en zij zeiden dat die levering al dagen terug was.(dus de mail van 7/7 klopte maar niet deze mail van 13/7.
    Ondertussen heb ik mails gestuurd naar 3 telefoon consulenten dat dit niet kon enz enfin ik zou een thuis levering krijgen van BPOST. Op 20/7 krijg ik een mail dat : Wij danken u voor uw bestelling. De artikelen die u heeft gekozen zijn slachtoffer van hun succes en helaas niet
    meer in voorraad (uitverkocht). (Dus ik word terug betaald) Is niet waar hé want ze waren in dat Kiala punt?
    Dus nu zit ik zonder strandstoelen. Eerlijkheid?? Pfff

  • La Redoute ervaring van ED

    Op 2 oktober een bestelling geplaatst van een winterjas, op voorraad. Betaling heb ik onmiddellijk uitgevoerd. Vandaag 20 november, nog steeds geen zicht op de levering van de winterjas, want na betaling bleek dat de jas toch niet op voorraad was. Ze kunnen mij ook niet zeggen wanneer ze terug geleverd wordt.

  • La Redoute ervaring van kelly

    Gisteren een paar sneakers besteld, levertijd 3 tot 6 dagen,nu blijkt er een levertijd van maar liefst 10 weken op te zitten! Nu heb ik net met moeite mijn bestelling kunnen annuleren gezien een plotse levertijd van maar liefst 10 weken , ( dan zijn de telefonistes plots niet meer zo vriendelijk en behulpzaam ) Graag wou ik echter weten wanneer ik de terugbetaling mag verwachten op mijn rekening, na dit 2 maal gevraagd te hebben aan uw telefoniste die slechts gebrekkig Nederlands praat kreeg ik simpelweg te horen dat ze dit niet weet ! Nadat ik dan maar besloot terug te bellen in de hoop een andere medewerker aan de lijn te krijgen heb ik dit na 12 minuten in de wacht staan maar opgegeven. Dit vind ik geen stijl en ik zou dan ook graag weten wanneer ik de terugbetaling mag verwachten ! Dit is mijn eerste ervaring met La redoute maar geen beste moet ik zeggen. En ik betwijfel ook of er in de toekomst nog een bestelling zal volgen. Ps de korting voor het inschrijven op de nieuwsbrief heb ik ook nooit ontvangen maar dat terzijde.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =

La Redoute
1.5 (30.7%) 43 Ervaringen