Krefel Beoordelingen & Ervaringen

Krefel is een Belgische winkelketen gespecialiseerd in hifi, elektronica, mobiele telefonie, keukens en andere huishoudapparaten. Met meer dan 70 fysieke winkels verspreidt over heel België, valt het moeilijk te ontkomen aan Krefel. Wist je echter dat ook het totale aanbod van Krefel via internet te ontdekken is? Krefel deelde handig al zijn producten in over de categorieën Groot elektro, Klein elektro, Inbouwtoestellen, Tv&audio, Multimedia, Telefonie en Accessoires in.

Op zoek naar de voordeligste promoties van het moment? Vergeet dan bij elk bezoek zeker geen blik te werpen op de Krefel homepage. Elk artikel binnen de webshop wordt vergezeld van een aantal duidelijke foto’s, korte en uitgebreide productomschrijving, beschikbaarheid, mogelijke leveropties en totale kostprijs. Krefel maakt op zijn website ook regelmatig reclame voor zijn Krefel Budget card.

Via deze kaart kan je tot een welbepaald afgesproken bedrag producten op afbetalingen aankopen. Tijdens afgelopen zomermaanden kon je bijvoorbeeld genieten van een krediet aan 0% debetrente. Top is dat je bij elk product ook verschillende combinaties kan aanvragen: een verlengde garantie beschermt je toestel gedurende een nog langere periode, terwijl de gratis ophaaldienst van oude toestellen je van alle rompslomp bevrijdt.

Via Krefel heb je de keuze uit een waaier aan betalingsmogelijkheden. Onder andere per KBC, Belfius, ING, Bancontact, Visa, Mastercard, American Express en Dinners Club reken je probleemloos je online bestelling af. Producten boven de 20 euro worden kosteloos aan huis afgeleverd. Of pik je ze liever zelf op in één van de 74 Krefel winkels? Ook dat kan. Op zoek naar elektro groot of klein? Dan moet je bij Krefel zijn.


29 Krefel Reviews

  • Krefel ervaring van Guy De Maeseneer

    Krefel is een verschrikkelijke firma : Op 20 januari 2020 een diepvries van Miele gekocht. Levering op vrijdag 24 januari 2020. Deur moest nog gedraaid worden. De twee jongens die kwamen leveren waren doodmoe. Na één uur was de deur gedraaid. Zaterdag 25 januari 2020 diepvries aangezet. Zondag 26 januari 2020 dikke ijslaag in diepvries die Nofrost is. Mail op zondag 26 januari 2020 aan Krefel gestuurd met foto’s : Nog steeds geen reactie !!! Dan maar naar helpdesk van Krefel gebeld : Na 3 keer telkens 20 minuten wachten eindelijk binnengeraakt : Dit was duidelijk buitenlands callcenter : Je moet maar naar Miele gaan ! Pardon !!! Ik zal Miele verwittigen … Niets meer vernomen ! Daar staat diepvries van 700 euro die niet werkt ! Schandalig ! Denk drie keer na voor nog iets bij Krefel te kopen !!!

  • Krefel ervaring van Katrien cornette

    Ik he iPhone gekocht en geld van de rekening maar ik kreeg geen bevestigingsmail,ik heb jullie gebeld en je ging de bestelling annuleren en ik ging opnieuw bestellen dus een 2 keer geld van mjjn rekening.We zijn nu 20 dagen later en ik hebreeds4 keer gebeld ,een mail gezonden maar nog steeds mijn geld niet terug.altijd dezelfde reaktie ik stuur het naar de boekhouding,wel ik denk dat er niet niemand zit aan de boekhouding.want ik heb nog steeds geen reactie zelfs niet op mijn mail.wat een service voor zo’n groot bedrijf
    Schandalig. En wij moeten direct betalen als je iets besteld

  • Krefel ervaring van Maarten

    Laat je niet vangen door hun beloftes over levering op zondag. Totale onzin.

  • Krefel ervaring van Leenneke

    OPLICHTERS VAN DE ERGSTE SOORT! Een nieuwe pc HP aangekocht + extra garantie van €1053. De pc ging van bij het begin niet goed open en dicht en we besloten deze naar de winkel te brengen om te herstellen. Daar kregen we een zeer onvriendelijke dame, zij beweerde dat wij de pc laten vallen hadden, wat helemaal niet zo was. De pc werd achtergelaten voor herstel en ze zouden ons verwittigen als deze klaar was. Na 4 weken nog geen enkele reactie, dan maar zelf gebeld. Daar werd ons verteld dat dit net niet onder garantie viel. Ik heb naar de hoofdzetel gebeld(steeds muziekje 20 minuten lang) weer zeer onvriendelijk onthaal, ze konden niets voor ons doen. Twee dagen later kregen we een factuur in de brievenbus om 309,52€ te betalen om de pc te maken of € 70 te betalen om zonder herstel af te halen. We hebben gekozen voor het laatste( betalen op onze nieuwe pc). En dan durft Krefel nog reclame te maken met zijn” extra service inbegrepen”. NOOIT MEER KREFEL !!!!!

  • Krefel ervaring van Femke

    Fibit gekocht in de winkel uitleg gehad en gaven daar aan dat je de gewandelde kilometers op de fitbit kon raadplegen.
    Uiteindelijk die fitbit in de winkel besteld, gezegt dat het voor een cadeau was, en ze zeiden dat het 1 à 2 weken duurde dit was dan juist op tijd. Na 13 dagen heb ik gebeld omdat ik nog altijd niks gehoord had, toen vertelde ze mij we weten zelf nog van niks maar dat kan wel 3 weken duren mevrouw en het is nog maar 13 dagen geleden besteld. Ik uitgelegd dat dit voor een cadeau was en dat ik de fitbit morgen moet hebben en dat ik de bestelling anders wil annuleren. bestellign kon niet optijd binnen zijn en als ik annuleerde moest ik het voorschot laten vallen. uiteindelijk 17 dagen moeten wachten op mijn bestelling terwijl ze max 14 dagen beloofd hadden. heel erg onvriendelijk tijdens het afhalen in de winkel ik kom hier nooit meer !! Ook de kilomters kun je dus niet raadplegen op de fitbit terwijl ze dit wel gezegt hadden.

  • Krefel ervaring van Van Paesschen

    Microgolven gekocht in 2016 van 188€, 19€extra verzekering erbij betaald, liep tot 2021. Nu in 2019 hem binnen gedaan voor reparatie maar kon niet meer gerepareerd worden. Mochten nieuwe kiezen voor 88€. Waarom hebben we dan die 19€ betaald als ze de start knop niet meer konden maken???? Dus moesten we dit in het 2021 in het laatste garantiejaar voor hebben hadden we niets meer gekregen. Dus lesje geleerd met geen extra verzekering meer te nemen, allemaal geldklopperij

  • Krefel ervaring van Rudi De Lobelle

    Als online shop negatief: ze geven je een leverdatum, je neemt verlof en er wordt niet geleverd. Artikel wordt naar Bpost doorgesast, die het weer doorgeven aan Dynalogics en zoeken maar naar correcte trackingsgegevens. Bellen naar Krefel levert alleen maar afschuiven verantwoordelijkheid naar Bpost en de klant ‘moet de kleine lettertjes maar lezen’ in het vervolg. Waardeloze online shop.

  • Krefel ervaring van Gerard

    Tv gekocht online. Snel te leveren, op voorraad. Komen in de winkel afhalen. Niet op voorraad, ook niet in hoofddepot. Of ik niet naar een andere winkel 35km verder wil rijden. Kortaf antwoord van personeel, wij zijn Krefel webservice niet…. Service dienst gecontacteerd, niet te bereiken.

    Mij zien ze hier niet meer….

  • Krefel ervaring van sven

    Nieuwe telefoon gekocht bij Krefel borsbeek, na 1 maand was het scherm al defect, overal strepen. Binnengebracht en toestel moet opgestuurd worden naar fabrikant … Gevolg 4 weken onbereikbaar want ook al net nieuw gekocht, een vervangtoestel kan je niet krijgen. Als ik dan bel om een stand van zaken te vragen krijg je iemand aan de lijn die vriendelijk vraagt even te wachten … ondertussen kan ik het hele gesprek volgen met de klant hun balie … 15 minuten later gaf ik het op en probeerde ik opnieuw te bellen, geen antwoord meer tot de NEGENDE keer!!! deze negende keer opnieuw iemand die vraagt om te wachten en opnieuw volg ik het hele gesprek tussen krefel verkper en een klant aan de balie …
    Samsung droogkast gekocht, net na de garantie (uiteraard) is het toestel defect, voorrijkosten 190 euro + even kijken 60 euro en dan hebben ze nog niets gedaan!
    Beste service??? MY ASS!!! Dit is de laatste keer dat ik iets bij krefel gekocht heb!!!

  • Krefel ervaring van Erwin Mannaert

    18 mei 2019. Zelfde ervaring als David Nagels.(5 mei 2019)
    De smart phone (een Samsung) nog geen 6 maand oud. Tot de avond alles functioneel. Laten opladen en de volgende ochtend nog enkel af en toe een flits. Geen werking meer. Bij Krefel Wetteren binnengebracht voor herstelling onder garantie. Ze
    moeten het product opsturen naar de leverancier ervan. We krijgen al snel een antwoordt dat de oorzaak “val of stoot schade” is. Geen garantie meer! Na protest hebben ze ons ook een foto gestuurd, waar er een klein scheurtje in het scherm te zien is! Ze hebben dus de moeite niet gedaan om het toestel te openen en de echte oorzaak van het defect te zoeken. Ze weten wel al wat de herstellingskosten zijn, bijna hetzelfde als de aankoopprijs! En als we de smart phone terug willen moeten we ook een bedrag betalen, 36€. Ik ben dus echt een slachtoffer van de “Krefel Customer Care”. Ze doen uitermate hun best om de wettelijke 2 jaar garantie te ontlopen.
    Schande.

  • Krefel ervaring van David Nagels

    Een tweetal maand geleden nam ik een nieuwe smart phone in gebruik. Ongveer een maand later leg ik het toestel ‘s avonds werkend op het nachtkastje, ‘s ochtends doet die niets meer. Zwart scherm. Ik breng hem naar de winkel waar men het toestel ook niet aan de praat krijgt en ook geen schade kan vaststellen. Hij wordt binnen gestuurd voor nazicht en reparatie onder garantie.
    Een week later krijg ik een brief in de bus dat mijn toestel breukschade heeft. Ik kan het op mijn kosten laten repareren, ik kan het terugkrijgen na betaling van een vergoeding voor het nazicht of ik kan het laten vernietigen. Na protest stuurt men mij een foto waarop ik onmogelijk kan vaststellen dat het over mijn toestel gaat , waarbij een miniem defectje te zien is aan de rand van het glas (als je zéér goed ogen hebt).
    Zo is het natuurlijk makkelijk je garantieverplichting te ontlopen en je moet bovendien betalen om je eigen toestel terug te krijgen.

  • Krefel ervaring van Perron JP

    Pc en duur strijkijzer gekocht, 1 hemd gestreken en terug gebracht. Geen garantie meer bij Krefel winkel . Wel als je het via internet bij hun koopt ! Van service gesproken ! Nooit heb ik me zo bedrogen en slecht behandeld gevoeld! Al mijn elektrische toestellen heb ik bij hun gekocht ..maar nooit meer . Betaal nog liever meer dan zo behandeld te worden ! Dus voor service krijgen ze een 0 op 10 !

  • Krefel ervaring van Byl

    Geen of slechte service. Wasmachine gekocht die vanaf dag 1 niet correct werkt en gescheurde lakens. Krefel doet niets, wimpelt alles af naar AEG…die ook niets doen.

  • Krefel ervaring van Sil

    Nooit meer Krefel.
    Dan doe je een aankoop van 2200 EUR en verwacht je perfecte service. Levertermijn 10 a 15 werkdagen kon ik nog mee leven maar ben blijven contacteren wat de status was.
    Nooit antwoord gekregen tot werkdag 10 en dan melden ze dat het weer een maand langer gaat duren.
    De directe leverancier gecontacteerd en dit item lag gewoon op voorraad.
    Bij annulatie en refund willen ze je zo snel mogelijk weg werken uit de winkel en dan begint het wachten op het geld.
    Ze gingen kijken wanneer de boekhouding het wou doen.
    Service inbegrepen? Ik dacht het niet!

  • Krefel ervaring van Roos Gheysen

    Heel tevreden, zowel over de service als het personeel in de winkel.
    Al twee keer een lagere prijs gezien in andere winkels en zonder probleem het verschil in prijs via een aankoopbon terug gekregen. Dus hun laagste prijsgarantie wordt heel goed opgevold !!

  • Krefel ervaring van dimitri

    Op 16/12/2018 een artikel besteld dat in voorraad was. Betaald en na meer dan 3 weken nog steeds niets aangekregen.
    3 mails gestuurd en telkens een standaardreply gekregen dat ze spoedig contact opnemen. Niets dus.
    Telefonisch contact opgenomen…. Daar vertelden ze me dat dit zeer onwaarschijnlijk was dat ik nog geen antwoord gekregen en het nog niet aangekregen had. Want het is in stock!!!
    Ze gaan het alsnog opsturen…. Ben benieuwd….

    Op de vraag of ze me tenminste het factuur al willen doorsturen, voor mijn boekhouding van vorig jaar te kunnen afsluiten…. kreeg ik het antwoord dat dat pas gebeurt nadat ik het artikel aangekregen heb.

    Ik vind dit ongehoord na 3 weken wachten en al betaald te hebben.

  • Krefel ervaring van Dequin

    Zeer positieve en probleemloze ervaring in shop St Denijs Westrem. Sony tv 55’ zat beschadigd in de verpakking en werd onmiddellijk zonder discussie vervangen. En dat nog eens tijdens de drukke soldeweek.

  • Krefel ervaring van Kim

    Arrogante en zeer onvriendelijk personeel. Apple artikelen worden niet geruild, zelfs niet in de originele onbeschadigde verpakking met aankoopbewijs. Geen enkel voorstel of tegemoetkoming van hun kant. Ons zie je er nooit meer!!

  • Krefel ervaring van Filip Van der Veken

    Ik kan begrijpen dat er eens iets misgaat, maar de wijze waarop Krefel met klanten omgaat nadat verkeerd wordt geïnstalleerd, beschadigde leveringen, niet komen opdagen, …. om dan finaal een maand later nog steeds de toestellen niet te kunnen gebruiken is ongezien en regelrecht klantonwaardig. Ik heb het uiteindelijk zelf opgelost, want na weken schrijven en aandringen, veel beloften vanuit de winkel, maar weinig daadkracht met een openlijk conflict tussen installateur en verkoopafdeling. is de maat vol. Nochtans dacht ik dat wanneer een klant voor 1000-den euro’s toestellen zou komen komen, dat deze enige respect zou mogen verwachten.

  • Krefel ervaring van Paul

    Ik was onlangs aan het rondkijken en moet opmerken: het is spijtig genoeg de laatste tijd net zoals een kleuterschool in Korbeek-Lo door een nieuw blond meisje dat steeds staat de gibberen met haar mannelijke collega’s in plaats van te werken. Geen professionele indruk op dat vlak. Een goede teamgeest is belangrijk, maar mag niet verkeerd overkomen op vaak terugkomende klanten. Misschien best toch eens twee keer nadenken of dit wel dé job voor haar is. Voor de rest, absoluut geen klachten, super winkel met geweldige klantenservice.

  • Krefel ervaring van Remans Hilde

    Zeer tevreden van Krefel winkel in Korbeek Lo

  • Krefel ervaring van Remans Hilde

    Heel tevreden oven Krefel winkel in Korbeel- lo.
    Zeer goede en vriendelijke service

  • Krefel ervaring van Dany

    Ik heb niets moeten kopen om een hele grote doos te kunnen verkrijgen. Wat niet wil zeggen dat ik er nooit iets koop. Bedankt om niet op te dringen iets te kopen. Tof team in OLEN !!!!

  • Krefel ervaring van De Maere Kris

    Weinig of geen reactie/ communicatie bij zeer late levering t.o.v. concurrentie voor dit product. 3 weken na beloofde levertijd nog steeds niets ontvangen, zonder enige uitleg.

  • Krefel ervaring van Evi

    Grootste leugenwinkel in belgie.
    Komen geen afspraken na, als er iets kapot is kan je eindeloos wachten op herstelling.
    Zelf zit ik al 8 dagen zonder ijskast en dat vinden ze normaal.
    Ga maar bij de buren zeggen ze.
    5 jaar garantie? Nooit nemen, want na 2 jaar is het altijd restawaarde.
    Ze herstellen nooit niks, dus je bent al de pineut.

  • Krefel ervaring van dirk buyse

    Zeer goede en vriendelijke bediening in Krefel Maldegem

  • Krefel ervaring van Karel De Sutter

    Geweldige goede service met dank aan Niel De Prins een geweldig goede medewerker zeer vriendelijk en beleefd. Goede hulp en duidelijk uitleg in verband met problemen van gsm . Een echte aan winst voor het bedrijf trouwens alle medewerkers in st Niklaas. Keep up the good work.

  • Krefel ervaring van Sam van dalen

    Krefel olen, zeer onvriendelijk personeel, info over een product geven was al te veel gevraagt

  • Krefel ervaring van saffer

    Zéér tevreden van service,en van prijs garantie.ik heb één nieuwe TV gekocht bij

    Krefel Vilvoorde,er was een verschil in prijs met een andere Electro winkel, Krefel heeft

    de prijs aangepast ,zonder probleem.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =