Krefel Beoordelingen & Ervaringen

Krefel is een Belgische winkelketen gespecialiseerd in hifi, elektronica, mobiele telefonie, keukens en andere huishoudapparaten. Met meer dan 70 fysieke winkels verspreidt over heel België, valt het moeilijk te ontkomen aan Krefel. Wist je echter dat ook het totale aanbod van Krefel via internet te ontdekken is? Krefel deelde handig al zijn producten in over de categorieën Groot elektro, Klein elektro, Inbouwtoestellen, Tv&audio, Multimedia, Telefonie en Accessoires in.

Op zoek naar de voordeligste promoties van het moment? Vergeet dan bij elk bezoek zeker geen blik te werpen op de Krefel homepage. Elk artikel binnen de webshop wordt vergezeld van een aantal duidelijke foto’s, korte en uitgebreide productomschrijving, beschikbaarheid, mogelijke leveropties en totale kostprijs. Krefel maakt op zijn website ook regelmatig reclame voor zijn Krefel Budget card.

Via deze kaart kan je tot een welbepaald afgesproken bedrag producten op afbetalingen aankopen. Tijdens afgelopen zomermaanden kon je bijvoorbeeld genieten van een krediet aan 0% debetrente. Top is dat je bij elk product ook verschillende combinaties kan aanvragen: een verlengde garantie beschermt je toestel gedurende een nog langere periode, terwijl de gratis ophaaldienst van oude toestellen je van alle rompslomp bevrijdt.

Via Krefel heb je de keuze uit een waaier aan betalingsmogelijkheden. Onder andere per KBC, Belfius, ING, Bancontact, Visa, Mastercard, American Express en Dinners Club reken je probleemloos je online bestelling af. Producten boven de 20 euro worden kosteloos aan huis afgeleverd. Of pik je ze liever zelf op in één van de 74 Krefel winkels? Ook dat kan. Op zoek naar elektro groot of klein? Dan moet je bij Krefel zijn.


19 Krefel Reviews

  • Krefel ervaring van David Nagels

    Een tweetal maand geleden nam ik een nieuwe smart phone in gebruik. Ongveer een maand later leg ik het toestel ‘s avonds werkend op het nachtkastje, ‘s ochtends doet die niets meer. Zwart scherm. Ik breng hem naar de winkel waar men het toestel ook niet aan de praat krijgt en ook geen schade kan vaststellen. Hij wordt binnen gestuurd voor nazicht en reparatie onder garantie.
    Een week later krijg ik een brief in de bus dat mijn toestel breukschade heeft. Ik kan het op mijn kosten laten repareren, ik kan het terugkrijgen na betaling van een vergoeding voor het nazicht of ik kan het laten vernietigen. Na protest stuurt men mij een foto waarop ik onmogelijk kan vaststellen dat het over mijn toestel gaat , waarbij een miniem defectje te zien is aan de rand van het glas (als je zéér goed ogen hebt).
    Zo is het natuurlijk makkelijk je garantieverplichting te ontlopen en je moet bovendien betalen om je eigen toestel terug te krijgen.

  • Krefel ervaring van Perron JP

    Pc en duur strijkijzer gekocht, 1 hemd gestreken en terug gebracht. Geen garantie meer bij Krefel winkel . Wel als je het via internet bij hun koopt ! Van service gesproken ! Nooit heb ik me zo bedrogen en slecht behandeld gevoeld! Al mijn elektrische toestellen heb ik bij hun gekocht ..maar nooit meer . Betaal nog liever meer dan zo behandeld te worden ! Dus voor service krijgen ze een 0 op 10 !

  • Krefel ervaring van Byl

    Geen of slechte service. Wasmachine gekocht die vanaf dag 1 niet correct werkt en gescheurde lakens. Krefel doet niets, wimpelt alles af naar AEG…die ook niets doen.

  • Krefel ervaring van Sil

    Nooit meer Krefel.
    Dan doe je een aankoop van 2200 EUR en verwacht je perfecte service. Levertermijn 10 a 15 werkdagen kon ik nog mee leven maar ben blijven contacteren wat de status was.
    Nooit antwoord gekregen tot werkdag 10 en dan melden ze dat het weer een maand langer gaat duren.
    De directe leverancier gecontacteerd en dit item lag gewoon op voorraad.
    Bij annulatie en refund willen ze je zo snel mogelijk weg werken uit de winkel en dan begint het wachten op het geld.
    Ze gingen kijken wanneer de boekhouding het wou doen.
    Service inbegrepen? Ik dacht het niet!

  • Krefel ervaring van Roos Gheysen

    Heel tevreden, zowel over de service als het personeel in de winkel.
    Al twee keer een lagere prijs gezien in andere winkels en zonder probleem het verschil in prijs via een aankoopbon terug gekregen. Dus hun laagste prijsgarantie wordt heel goed opgevold !!

  • Krefel ervaring van dimitri

    Op 16/12/2018 een artikel besteld dat in voorraad was. Betaald en na meer dan 3 weken nog steeds niets aangekregen.
    3 mails gestuurd en telkens een standaardreply gekregen dat ze spoedig contact opnemen. Niets dus.
    Telefonisch contact opgenomen…. Daar vertelden ze me dat dit zeer onwaarschijnlijk was dat ik nog geen antwoord gekregen en het nog niet aangekregen had. Want het is in stock!!!
    Ze gaan het alsnog opsturen…. Ben benieuwd….

    Op de vraag of ze me tenminste het factuur al willen doorsturen, voor mijn boekhouding van vorig jaar te kunnen afsluiten…. kreeg ik het antwoord dat dat pas gebeurt nadat ik het artikel aangekregen heb.

    Ik vind dit ongehoord na 3 weken wachten en al betaald te hebben.

  • Krefel ervaring van Dequin

    Zeer positieve en probleemloze ervaring in shop St Denijs Westrem. Sony tv 55’ zat beschadigd in de verpakking en werd onmiddellijk zonder discussie vervangen. En dat nog eens tijdens de drukke soldeweek.

  • Krefel ervaring van Kim

    Arrogante en zeer onvriendelijk personeel. Apple artikelen worden niet geruild, zelfs niet in de originele onbeschadigde verpakking met aankoopbewijs. Geen enkel voorstel of tegemoetkoming van hun kant. Ons zie je er nooit meer!!

  • Krefel ervaring van Filip Van der Veken

    Ik kan begrijpen dat er eens iets misgaat, maar de wijze waarop Krefel met klanten omgaat nadat verkeerd wordt geïnstalleerd, beschadigde leveringen, niet komen opdagen, …. om dan finaal een maand later nog steeds de toestellen niet te kunnen gebruiken is ongezien en regelrecht klantonwaardig. Ik heb het uiteindelijk zelf opgelost, want na weken schrijven en aandringen, veel beloften vanuit de winkel, maar weinig daadkracht met een openlijk conflict tussen installateur en verkoopafdeling. is de maat vol. Nochtans dacht ik dat wanneer een klant voor 1000-den euro’s toestellen zou komen komen, dat deze enige respect zou mogen verwachten.

  • Krefel ervaring van Paul

    Ik was onlangs aan het rondkijken en moet opmerken: het is spijtig genoeg de laatste tijd net zoals een kleuterschool in Korbeek-Lo door een nieuw blond meisje dat steeds staat de gibberen met haar mannelijke collega’s in plaats van te werken. Geen professionele indruk op dat vlak. Een goede teamgeest is belangrijk, maar mag niet verkeerd overkomen op vaak terugkomende klanten. Misschien best toch eens twee keer nadenken of dit wel dé job voor haar is. Voor de rest, absoluut geen klachten, super winkel met geweldige klantenservice.

  • Krefel ervaring van Remans Hilde

    Zeer tevreden van Krefel winkel in Korbeek Lo

  • Krefel ervaring van Remans Hilde

    Heel tevreden oven Krefel winkel in Korbeel- lo.
    Zeer goede en vriendelijke service

  • Krefel ervaring van Dany

    Ik heb niets moeten kopen om een hele grote doos te kunnen verkrijgen. Wat niet wil zeggen dat ik er nooit iets koop. Bedankt om niet op te dringen iets te kopen. Tof team in OLEN !!!!

  • Krefel ervaring van De Maere Kris

    Weinig of geen reactie/ communicatie bij zeer late levering t.o.v. concurrentie voor dit product. 3 weken na beloofde levertijd nog steeds niets ontvangen, zonder enige uitleg.

  • Krefel ervaring van Evi

    Grootste leugenwinkel in belgie.
    Komen geen afspraken na, als er iets kapot is kan je eindeloos wachten op herstelling.
    Zelf zit ik al 8 dagen zonder ijskast en dat vinden ze normaal.
    Ga maar bij de buren zeggen ze.
    5 jaar garantie? Nooit nemen, want na 2 jaar is het altijd restawaarde.
    Ze herstellen nooit niks, dus je bent al de pineut.

  • Krefel ervaring van dirk buyse

    Zeer goede en vriendelijke bediening in Krefel Maldegem

  • Krefel ervaring van Karel De Sutter

    Geweldige goede service met dank aan Niel De Prins een geweldig goede medewerker zeer vriendelijk en beleefd. Goede hulp en duidelijk uitleg in verband met problemen van gsm . Een echte aan winst voor het bedrijf trouwens alle medewerkers in st Niklaas. Keep up the good work.

  • Krefel ervaring van Sam van dalen

    Krefel olen, zeer onvriendelijk personeel, info over een product geven was al te veel gevraagt

  • Krefel ervaring van saffer

    Zéér tevreden van service,en van prijs garantie.ik heb één nieuwe TV gekocht bij

    Krefel Vilvoorde,er was een verschil in prijs met een andere Electro winkel, Krefel heeft

    de prijs aangepast ,zonder probleem.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =

Krefel
2.5 (50.2%) 49 Ervaringen