Krefel Beoordelingen & Ervaringen

Krefel is een Belgische winkelketen gespecialiseerd in hifi, elektronica, mobiele telefonie, keukens en andere huishoudapparaten. Met meer dan 70 fysieke winkels verspreidt over heel België, valt het moeilijk te ontkomen aan Krefel. Wist je echter dat ook het totale aanbod van Krefel via internet te ontdekken is? Krefel deelde handig al zijn producten in over de categorieën Groot elektro, Klein elektro, Inbouwtoestellen, Tv&audio, Multimedia, Telefonie en Accessoires in.

Op zoek naar de voordeligste promoties van het moment? Vergeet dan bij elk bezoek zeker geen blik te werpen op de Krefel homepage. Elk artikel binnen de webshop wordt vergezeld van een aantal duidelijke foto’s, korte en uitgebreide productomschrijving, beschikbaarheid, mogelijke leveropties en totale kostprijs. Krefel maakt op zijn website ook regelmatig reclame voor zijn Krefel Budget card.

Via deze kaart kan je tot een welbepaald afgesproken bedrag producten op afbetalingen aankopen. Tijdens afgelopen zomermaanden kon je bijvoorbeeld genieten van een krediet aan 0% debetrente. Top is dat je bij elk product ook verschillende combinaties kan aanvragen: een verlengde garantie beschermt je toestel gedurende een nog langere periode, terwijl de gratis ophaaldienst van oude toestellen je van alle rompslomp bevrijdt.

Via Krefel heb je de keuze uit een waaier aan betalingsmogelijkheden. Onder andere per KBC, Belfius, ING, Bancontact, Visa, Mastercard, American Express en Dinners Club reken je probleemloos je online bestelling af. Producten boven de 20 euro worden kosteloos aan huis afgeleverd. Of pik je ze liever zelf op in één van de 74 Krefel winkels? Ook dat kan. Op zoek naar elektro groot of klein? Dan moet je bij Krefel zijn.


58 Krefel Reviews

  • Krefel ervaring van Hostens

    hier koop ik nooit nog iets ,de bediende in de winkel was vriendelijk maar de service nadien trekt op niets ,

  • Krefel ervaring van Natalie E.

    Hier kom ik nooit meer.
    Mijn bestelling wordt vanuit de winkel geannuleerd, waarvan ik nooit op de hoogte gebracht werd, dit kwam ik pas te weten toen ik zelf naar de winkel ging om mijn bestelling te annuleren omdat het echt heel lang duurde. Er werd beweerd dat ik mijn geld niet kon terugkrijgen, met verschillende excuses. Na meermaals te telefoneren naar de hoofdzetel werd me uiteindelijk gezegd dat het me terugbetaald zou worden in de winkel, en daar werd dan weer beweerd dat het niet kon. Opnieuw gebeld naar de hoofdzetel, er werd bevestigd dat ze niet begreep waarom de winkelmedewerker dat niet wou terugbetalen, en er werd (alweer eens) beloofd dat een andere verantwoordelijke van Krefel me vandaag nog zou terugbellen. Dat is weer niet gebeurd. Ondertussen ben ik het beu om van hier naar daar gestuurd te worden, het maakt niet uit dat het over een klein bedrag gaat, de manier waarop ze me telkens afwimpelden en van hier naar daar stuurden en tegen me logen, is echt niet oké.

  • Krefel ervaring van Homa

    Zeer slecht in de krefel winkel Wilrijk.
    Macho onbeschaafde mannen aan de balie wie niet alleen algemeen beleefdheid niet hadden om deftig met een vrouwelijke klant een gesprek uit te voeren, maar ook niet de motivatie om iets te willen verkopen. Direct naar andere filialen gegaan en fatsoenlijk geholpen

  • Krefel ervaring van Björn

    Zeer ontevreden over het verloop van online bestellingen. Ik plaatste vorige week een bestelling via de website. Ik kreeg eind vorige week bevestiging dat de bestelling geleverd werd op 07/07. Vandaag contact opgenomen omdat ik nog niets mocht ontvangen, blijkt dat er zelfs nog helemaal niets vertrokken is. Artikel werd door het hoofdkantoor opgevraagd, maar is zelfs nog niet bij hen terecht gekomen om te verzenden. Vermits het vrij dringend is en ze zelf nog niet eens iets mochten ontvangen de vraag gesteld of we de procedure alsnog kunnen veranderen en ik er gewoon zelf in een filiaal om ga. Niet mogelijk, alles loopt, gewoon wachten. Zeker niet voor herhaling vatbaar dus 🙁

  • Krefel ervaring van Vanderwaeren

    Zeer Slechte ervaring.
    Zeer slechte ervaring.
    Tv toestel Philips 1 jaar oud + extra garantie genomen. Na aangifte defect nog steeds geen hersteldienst gekregen.Werd echt naar het muurtje gestuurd.
    Nooit koop ik nog iets en zal het nodige doen om mijn rechten te laten gelden via ombudsman en eventueel gerechtelijke stappen indien er geen oplossing komt!
    Ze zeggen dat het niet hun verantwoordelijkheid is niet tegenstaande hebben wij bij hun wel voor extra garantie 5 jaar betaald.
    Wie is de verantwoordelijke dan ?
    Zelfs contact gehad via link voor herstelling aangifte en ook zonder gevolg tot op heden.
    Dit is pure oplichterij

  • Krefel ervaring van Marc H.

    Hun toestellen zijn vaak al bij aankoop defect omdat ze goedkope toestellen bij malafide verdelers kopen, niet bij de fabrikant. Als dat het geval is ben je de pineut, want op Krëfel moet je niet meer rekenen. Ze sturen het apparaat naar een dienst voor reparatie die niet officieel is, dwz niet erkend door de fabrikant van je toestel. Die reparatiedienst is zo onkundig dat je toestel nog meer stuk is dan voordien. En dan beginnen de problemen pas echt. Klagen bij de zgn klantendienst is nutteloos, die schepen je af met goedkope smoesjes, maar antwoorden nooit op vragen. Ze sturen je naar de winkelmanager ‘die een beslissing zal nemen’. Die stuurt je terug naar de klantendienst, en zo wordt je aan het lijntje gehouden als een ezel achter een wortel. Nooit zullen ze je rechten als klant erkennen en verantwoordelijkheid nemen voor de problemen die ze veroorzaken. Nooit zal je een vervangingstoestel in perfect werkende staat plaats krijgen, of gewoon je geld terug. Doe jezelf een plezier en koop er nooit iets, want dat is vragen om problemen. Je kan gewoon beter elektronica kopen in de Carrefour, dan bij Krëfel.

  • Krefel ervaring van Evad

    Krëfel zowel online als offline te mijden als de pest!!!

    Gisteren voor 22u besteld om 20u54 product besteld. Het zou vandaag geleverd worden in een pakjesautomaat. De bestelstatus van het pakje staat nog steeds op je bestelling is aangemaakt… Geen verdere updates. De klantendienst kan niet meer info geven – het is meegegeven, maar ze hebben geen trackingcode. Een product van +400 EUR. Zeer professioneel.

    Dit is niet de eerste keer – Ze houden zich telkens niet aan hun afspraken wat betreft leveringen – Elke online bestelling heeft vertraging, zelfs een simpele click and collect is een uitdaging bij dit bedrijf. Het systeem om je bestelling op te volgen is NOOIT up to date.

    De klantendienst daar heb je geen hol aan. Of er zijn problemen met hun systemen of ze kunnen het niet terugvinden. Of de beste het is de schuld van de verzenddienst.

    Kijk maar naar de standaard voorgekauwde reactie die op dit bericht gaat komen…

    Ook de laagste prijs garantie is een lachertje, na bestelling blijkt product nog eens 20 EUR duurder dan bij een concurrent. Dan mag je ook daar je tijd nog eens aan verschijten om dat terug te krijgen, waar ze zich hoogstwaarschijnlijk weer vanonder uit muizen met een of andere bullshit uitleg.

    Zoek je iets en denk je het bij Krëfel te vinden of te kopen? DOE HET NIET!!! Bespaar jezelf ellende en slechte service!!!!

  • Krefel ervaring van luc

    Veel beloven en weinig geven laat de gekken leven
    Iphone besteld, zou volgens de bestelbevestiging volgende dag geleverd worden maar er moest iemand thuisblijven om af te tekenen.
    De dag erna hele dag iemand thuisgebleven : niets geleverd en ook geen enkele verwittiging.
    De volgende dag opnieuw halve dag moeten wachten tot de levering toekwam
    Achteraf gebleken dat Krefel zelf niet tijdig had verzonden.
    Contact met klantendienst ondermaats :men wenst geen vergoeding te geven, men geeft zelfs geen excuses.
    En het mooiste komt nog : een slechte review op hun eigen website plaatsen ze gewoon niet eens….je krijgt een mail dat ze zichzelf de tijd willen gunnen om een oplossing te bedenken en daarna hoor je er niets meer van…..
    Voortaan opnieuw coolblue voor mij….

  • Krefel ervaring van Bert Pelgrims

    Op 2/7/2021 een diepvries gekocht en betaald, op 10/7 levering maar ’s ochtends belde ze af, mail gekregen dat ze op 17/7 komen leveren tss 8.45 en 10.45 maar om 8.30 telefoon gekregen dat ze niet kunnen leveren. Een uur later een sms dat de chauffeur vertrokken was dus ik terug naar huis en gebeld naar het filiaal en men zou me direct terug bellen doch helaas heb ik 3 nutteloos gewacht. Dan mijn geld terug gevraagd en afspraak gemaakt doch geen geld in de kas en moest later terug komen. Na bijna één maand heeft krefel nog niet eens geantwoord en ik wacht op mijn voucher van 30€. Ben naar Eldi gereden en had direct een nieuwe diepvries, schande krefel.

  • Krefel ervaring van Vera

    Terrible, terrible service: we ordered a stove from the shop to arrive at the new home we were moving to. The website said they delivery time was 10-14 working days. Almost 30 working days later, the stove has just now arrived at the company depo – and they are still making us wait another week (!!) for it to be delivered to our home!!! We have two children and by the time the stove arrives it will have been a month since they had a cooked meal, and all the costumer service has to tell us is that they’ll send us a voucher for the shop, as if we will ever buy anything there again (instead of contacting us when they saw the supplier is not going to deliver in time to offer us another stove that’s on stock with the price difference paid by them, or at the very least making sure it’s delivered to our home as soon as it arrives in their depo, not a week later). I strongly recommend staying away from this shop.

  • Krefel ervaring van gilis

    Ik had 2 mac book van apple gekocht in december,omwille dat mijn dochters deeltijds online les hebben en deeltijds school,echter nu na 1.5 maand blijkt dat 1 van de 2 heel erg hard ruist ondanks geluid af staat en hij regelmatig blijft hangen.In de winkel gaven ze aan dat deze dient opgestuurd te worden met een min van 3-6 weken.Dit heb ik niet gedaan mits ze die nodig heeft voor school.Heb even met klantendienst contact gehad en daar wilden ze eerst dat ik zelf contact nam met de manager van de winkel,ik vind als je naar een klantenservice belt dat zij dit moeten oplossen,daar zijn ze tenslotte toch voor.Daar was dezelfde mededeling opsturen maar de manager kon hierin bemiddelen en zelf een keuze maken of hij dit PAS gekochte toestel wilde omruilen.
    Gezien de nodigheid van het toestel vind ik dat toch een nodig oplossing.
    Na aandringen gingen ze een mail naar de manager sturen om mij te contacteren,uiteindelijk heeft een medewerker me gebeld met dezelfde mededeling ,dat ze niet kunnen betekenen.
    Jammer van alle aankopen die ik reeds gedaan heb daar!

  • Krefel ervaring van Bart Peirs

    Barslechte ervaring met Krefel.
    Zouden dinsdagmiddag een vaatwasser leveren.
    Werd niet geleverd. Geen verwittiging.
    Geen contact met klantendienst mogelijk (online stoppen ze al om 17u, aan de telefoon stoppen ze al om 18u).
    Belabberde ervaring.
    Never again!

  • Krefel ervaring van Geert Hermans

    Na een friteuse te hebben gekocht bij Krëfel kwam ik erachter dat de timer niet werkte (deze liep vast) maar belangrijker, dat het product een impliciet designprobleem heeft dat het veel minder bruikbaar maakt dan zou moeten. Ik probeerde het terug te brengen in de hoop een andere friteuse te kunnen kiezen. Een medewerker inspecteerde het apparaat en vertelde me dat ik alvast een andere kon gaan zoeken. Nadat ik hiervan terugkwam stonden er meerdere medewerkers naar het apparaat te kijken. Ik vroeg of alles in orde was en ze zeiden dat het geen probleem was. De nieuwe friteuse werd uit de stock opgehaald en alles leek gereed om in te ruilen. Toen begon één of andere manager nog eens opnieuw alles te inspecteren en wees op een verkleuring van het verwarmingselement wat betekent dat de friteuse al eens had opgestaan. Ja, hoe anders ga ik te weten komen of het ding werkt?! Plotseling was het enkel nog mogelijk om het naar de fabrikant te sturen om die timer te laten fixen, niet langer in te ruilen. Dus dan zou ik daar op moeten wachten, nog eens terugkomen naar die winkel om dan uiteindelijk een product te krijgen met dezelfde tekortkomingen in het ontwerp!

    Het is erg genoeg dat je als klant blijkbaar maar net zo belangrijk bent als een verkoop en je tevredenheid over je aankoop “niet hun probleem” is, enkel dat van de fabrikant. Die gaan het me niet terugbetalen, hoor. Maar om dan eerst te doen lijken alsof ik het kon inruilen om dan enkel het laatste moment van gedacht te veranderen was echt wel een belediging. Ik ga nooit meer iets bij Krëfel kopen.

  • Krefel ervaring van Olivier DOMINIQUE

    Prijs niet aangepast met als antwoord dat de andere winkel niet in de lijst stond waar zij mee vergelijken wat een uitvlucht dus heb ik het maar in de andere winkel gekocht

  • Krefel ervaring van Salih

    Opgelicht door krefel heb garantie koelkast
    Kapot gegaan na 2 maanden nog niks
    En nu willen ze maar de helft betalen !!!
    Waarom krijg niet de zelfde geld of zelfde koelkast ????

  • Krefel ervaring van Barry

    WEGBLIJVEN BIJ DE WEBSHOP

    Na een online aankoop bij Krefel kreeg ik een melding dat de levering vertraagd was. Daarna niets meer. Meerdere keren de helpdesk geprobeerd te bereiken, uiteindelijk kreeg ik het antwoord dat het product niet aanwezig was en geduld moest hebben. Na een paar weken opnieuw contact opgenomen, zelfde verhaal. Meerdere keren de helpdesk gecontacteerd, uiteindelijk heb ik de bestelling geannuleerd. Een bericht terug gekregen dat ik het geld terug zou krijgen binnen 15 werkdagen (waarom in hemelsnaam zo lange wachtperiode? Dit ruikt naar kapitaalverhoging middels vertraagde betalingen). Nu 4 weken later wacht ik nog op mijn geld en heb wederom weer de helpdesk moeten contacteren.

    Koop hier NOOIT iets online, amateuristische bende!

  • Krefel ervaring van Renaat

    Opgelet met de garantieregeling. Krefel holt die helemaal uit. Als je binnen de 2jarige garantieperiode van een consumentengoed (in mijn geval een GSM), iets voor hebt (in mijn geval een oplaadprobleem wegens losgekomen contact), dan vragen ze geld om het toestel op te sturen naar hersteldienst en laten ze nog nakijken of er iets niet zou werken en vervangen ze het (bvb een barstje in het scherm). Zo hoeft garantieregeling niet tussen te komen.

  • Krefel ervaring van Vrielynckmonique

    Winkel in st’denijswestrem super bediening vriendelijk Behulpzaam ook tijdens Corona niets is te veel gevraagd,mag ook eens gezegd. *****

  • Krefel ervaring van Gerda

    Heel goede ervaring! Nadat de bestelde dampkap niet paste, zocht de installateur zelf een geschikt model en stuurde hij me de info door. De plaatsing verliep zeer goed: stipt op tijd, fijn afgewerkt en alles proper achter gelaten. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant.

  • Krefel ervaring van Danny V

    Wat een amateuristische firma.

    Wat een amateuristische firma.
    BESTEL HIER NIETS beste lezers.
    Koop bij Coolblue, die kunnen wat ze beloven waar maken.
    KREFEL grote mond…vandaag besteld morgen thuis…
    geloof het niet. Deze eikels kunnen het niet waarmaken en daar wordt ik HEEL kwaad om.
    Dennis Boschard moet ontslagen worden!!!!!
    Bestel in Nederland, doe ik, verloopt veel beter.
    Belgen kunnen geen handel drijven. Dit is nu al de zo veelste keer….
    NOOIT MEER KREFEL

  • Krefel ervaring van Lisette Van der Taelen

    Friteuse besteld met leverdatum 3/8. Dan werd mij 4/8 bevestigd, dan 6/8, 8/8, 14/8…..
    Vandaag 18/8 nog steeds geen levering. Klantendienst onbereikbaar, klachten per mail blijven onbeantwoord. De slechtste service ever, en nu maar wachten. Betaling werd uiteraard gevraagd bij het plaatsen van de bestelling. Dit heb ik nog bij geen enkel bedrijf meegemaakt. Nooit bestel ik nog bij Krefel

  • Krefel ervaring van Meir Chris

    Krëfel OLEN: een paar weken geleden ter plaatse geweest om enkele producten te bestellen en te betalen met vouchers van Krëfel. Deze waren kort bij de vervaldag, maar ik had voordien de bevestiging gekregen van de klantendienst dat dit zeker geen probleem kon zijn. Ik maakte er geen punt van dat de artikels niet in voorraad waren en was zelfs bereid om ze enkele weken later op te halen. Gedurende anderhalf uur (en dat in Corona tijden waarbij men maar een half uur per klant in de winkel mocht) is men bezig geweest met opzoeken, bellen, informeren bij collega’s, nog eens bellen en wachten op een telefoontje, enz… om uiteindelijk mee te delen dat het onmogelijk was om de bestelling te doen. Men stelde mij voor om mij naar een Krëfel winkel in Brussel of Wallonië te begeven omdat daar de producten wel in voorraad waren.
    Het is dus totaal onwaarschijnlijk dat men enkel iets kan bestellen in een bepaald filiaal, alleen als er voorraad is. Men kan dus geen producten laten toekomen vanuit het hoofdmagazijn.
    Zeer ontgoocheld heb ik de winkel verlaten, en bij thuiskomst heb ik onmiddellijk de klantendienst gecontacteerd. Daar kreeg ik een zeer lieve dame aan de lijn, genaamd Carina, en zij heeft het probleem in een mum van tijd opgelost. Wat een ploeg van 6 bediendes en verantwoordelijken in Olen niet konden geregeld krijgen, werd door Carina op nog geen 10 minuten tijd op een fantastische manier afgehandeld. Zonder probleem liet zij de bestelde artikelen leveren bij Krëfel Borsbeek, waar ik alles netjes kon afhalen.
    Met alle respect, maar ik kan over het personeel van Krëfel Olen alleen maar zeggen dat ze zeer onbekwaam, niet empatisch en heel klantonvriendelijk zijn.
    Als ik ooit nog iets van Krëfel zou aankopen, zal het zeker niet meer in Olen zijn.

  • Krefel ervaring van Kelly

    Krëfel Olen: wat een rotslechte service! Laptop besteld en betaald. Na een paar dagen gebeld omdat deze al geleverd moest zijn in het filiaal krijg je te horen dat ze binnen gekomen waren maar reeds verkocht!?!?! Naar daar gereden willen ze je rap een toonzaalmodel aansmeren ofwel een ander waar je 100€ voor moet bijleggen! Wij gingen hier niet mee akkoord dus duwde de verantwoordelijke ons het geld in onze handen en we konden vertrekken!!! Nooit koop ik nog iets bij Krëfel!

  • Krefel ervaring van Ben

    Koelkast besteld. Zou in voorraad zijn. Twee maal zou deze geleverd worden. Nooit iemand langs gekomen, wel vrijaf genomen twee keer. Quasi onbereikbare klantendienst. Na lang proberen uiteindelijk toch contact gehad. Koelkast niet in voorraad??? Onmiddellijk annulatie gevraagd van online aankoop. Nog 30 dagen moeten wachten alvorens terugstorting geld. Besluit: oneerlijke onbetrouwbare praktijken. Liegen dat product in huis is en mensen aan het lijntje houden. Enige goede raad. Bestel hier niets!!!

  • Krefel ervaring van Toon

    Had ik maar eerst op deze site gekeken. Krefel besteld was op stock morgen leveren. Ha ha ha. Niks daarvan ze leveren niet, antwoorden niet niet op telefoon.ook noet op berichten. Sturen wel een factuur maar niks anders. Mijn geld houden ze wel he.
    KOOP DAAR NIET ONLINE.

  • Krefel ervaring van Ontevredeb ocer krëfel

    Een Smartphone besteld op krefel.be en de bemoofde leverdatum was de dag er na. Nu zijn we 4 weken verder, geld van de rekening en nog niets binnengekregen.. Als ik een mail stuur, sturen ze een automatische mail terug. telkens weer opnieuw!! En als je ze belt krijg je een half uur lang een muziekje en dan wordt er gewoon afgehaakt.

  • Krefel ervaring van Katrien Marroyen

    Op 11/03/2020 bracht ik mijn allesreiniger Hoover FL700 voor de zoveelste keer binnen in de Krefelwinkel van Oudenaarde. Mijn toestel was weeral eens defect, het water loopt er gewoon door en het toestel zuigt geen water meer op. Op vrijdag 03/04/2020 werd mijn toestel via B-post thuisgeleverd. Tot mijn verbazing was mijn toestel niet hersteld. Ik probeer nu al sindsdien tevergeefs telefonisch contact op te nemen met de klantendienst. Ik kom telkens op een bandje terecht en na 8 minuten krijg ik gewoon een bezettoon. Ik heb bij de aankoop van mijn toestel extra bijbetaald voor een garantie van 5 jaar. Ik heb in het verleden al meerdere malen mijn toestel binnengebracht voor herstelling. Ook dan gaven ze mijn defect onhersteld toestel terug mee en mocht ik telkens terug naar de winkel om mijn toestel binnen te brengen om te herstellen (alsof ik niets anders te doen heb). En ondertussen verloopt de garantietermijn maar verder. Ik vind dit absoluut niet kunnen. Ik heb betaald voor 5 jaar garantie dan moeten ze ervoor zorgen dat ze die belofte nakomen. Als ze het toestel niet kunnen herstellen, bezorg mij dan een nieuw maar laat mij toch niet telkens in de kou staan. Hoe moet dit nu verder???? Ik kan het nu niet meer binnenbrengen in de winkel aangezien die momenteel gesloten zijn door de coronamaatregelen. Ik heb ondertussen de klantendienst telefonisch gecontacteerd. Ik ben na heel veel moeite binnengeraakt. Daar vertelden ze mij dat de herstelling gebeurd was. Ik heb tegen die persoon gezegd dat dit zeker niet het geval is. Haar collega was daarmee bezig en die ging mij contacteren. Helaas tot op heden heb ik terug nog niets van hen gehoord. Telefonisch kan ik ze niet contacteren. Ik krijg telkens een wachtmuziek gedurende 8 minuten en dan een bezettoon. Ik vraag mij af wanneer dit alles eens gaat opgelost raken. Stelletje bedriegers!!!!

  • Krefel ervaring van Byns jef

    Woe 25 maart 2020 een tondeuse besteld 64,95 euro + extra leveringskost ( betaald met KBC mobile)
    Nu nog steeds niet geleverd: telefonisch niet bereikbaar, gestandaardiseerde mails als antwoord….Hoe kan dit allemaal?

  • Krefel ervaring van Monjiaue Ryngaert

    Bestel niet “online” bij Krefel. Bedriegerij – slechtste service ooit. je betaald maar krijgt de bestelling niet geleverd. Telefonisch onbereikbaat. Antwoorden niet op mails. Houden je aan het lijntje en beloven telkens een nieuwe leveringsdatum. drie weken geleden besteld, nog steeds geen levering mogen ontvangen. Op mijn account staat echter “afgeleverd”. Dit lijkt op bedriegerij.

  • Krefel ervaring van Guy De Maeseneer

    Krefel is een verschrikkelijke firma : Op 20 januari 2020 een diepvries van Miele gekocht. Levering op vrijdag 24 januari 2020. Deur moest nog gedraaid worden. De twee jongens die kwamen leveren waren doodmoe. Na één uur was de deur gedraaid. Zaterdag 25 januari 2020 diepvries aangezet. Zondag 26 januari 2020 dikke ijslaag in diepvries die Nofrost is. Mail op zondag 26 januari 2020 aan Krefel gestuurd met foto’s : Nog steeds geen reactie !!! Dan maar naar helpdesk van Krefel gebeld : Na 3 keer telkens 20 minuten wachten eindelijk binnengeraakt : Dit was duidelijk buitenlands callcenter : Je moet maar naar Miele gaan ! Pardon !!! Ik zal Miele verwittigen … Niets meer vernomen ! Daar staat diepvries van 700 euro die niet werkt ! Schandalig ! Denk drie keer na voor nog iets bij Krefel te kopen !!!

  • Krefel ervaring van Katrien cornette

    Ik he iPhone gekocht en geld van de rekening maar ik kreeg geen bevestigingsmail,ik heb jullie gebeld en je ging de bestelling annuleren en ik ging opnieuw bestellen dus een 2 keer geld van mjjn rekening.We zijn nu 20 dagen later en ik hebreeds4 keer gebeld ,een mail gezonden maar nog steeds mijn geld niet terug.altijd dezelfde reaktie ik stuur het naar de boekhouding,wel ik denk dat er niet niemand zit aan de boekhouding.want ik heb nog steeds geen reactie zelfs niet op mijn mail.wat een service voor zo’n groot bedrijf
    Schandalig. En wij moeten direct betalen als je iets besteld

  • Krefel ervaring van Maarten

    Laat je niet vangen door hun beloftes over levering op zondag. Totale onzin.

  • Krefel ervaring van Leenneke

    OPLICHTERS VAN DE ERGSTE SOORT! Een nieuwe pc HP aangekocht + extra garantie van €1053. De pc ging van bij het begin niet goed open en dicht en we besloten deze naar de winkel te brengen om te herstellen. Daar kregen we een zeer onvriendelijke dame, zij beweerde dat wij de pc laten vallen hadden, wat helemaal niet zo was. De pc werd achtergelaten voor herstel en ze zouden ons verwittigen als deze klaar was. Na 4 weken nog geen enkele reactie, dan maar zelf gebeld. Daar werd ons verteld dat dit net niet onder garantie viel. Ik heb naar de hoofdzetel gebeld(steeds muziekje 20 minuten lang) weer zeer onvriendelijk onthaal, ze konden niets voor ons doen. Twee dagen later kregen we een factuur in de brievenbus om 309,52€ te betalen om de pc te maken of € 70 te betalen om zonder herstel af te halen. We hebben gekozen voor het laatste( betalen op onze nieuwe pc). En dan durft Krefel nog reclame te maken met zijn” extra service inbegrepen”. NOOIT MEER KREFEL !!!!!

  • Krefel ervaring van Femke

    Fibit gekocht in de winkel uitleg gehad en gaven daar aan dat je de gewandelde kilometers op de fitbit kon raadplegen.
    Uiteindelijk die fitbit in de winkel besteld, gezegt dat het voor een cadeau was, en ze zeiden dat het 1 à 2 weken duurde dit was dan juist op tijd. Na 13 dagen heb ik gebeld omdat ik nog altijd niks gehoord had, toen vertelde ze mij we weten zelf nog van niks maar dat kan wel 3 weken duren mevrouw en het is nog maar 13 dagen geleden besteld. Ik uitgelegd dat dit voor een cadeau was en dat ik de fitbit morgen moet hebben en dat ik de bestelling anders wil annuleren. bestellign kon niet optijd binnen zijn en als ik annuleerde moest ik het voorschot laten vallen. uiteindelijk 17 dagen moeten wachten op mijn bestelling terwijl ze max 14 dagen beloofd hadden. heel erg onvriendelijk tijdens het afhalen in de winkel ik kom hier nooit meer !! Ook de kilomters kun je dus niet raadplegen op de fitbit terwijl ze dit wel gezegt hadden.

  • Krefel ervaring van Van Paesschen

    Microgolven gekocht in 2016 van 188€, 19€extra verzekering erbij betaald, liep tot 2021. Nu in 2019 hem binnen gedaan voor reparatie maar kon niet meer gerepareerd worden. Mochten nieuwe kiezen voor 88€. Waarom hebben we dan die 19€ betaald als ze de start knop niet meer konden maken???? Dus moesten we dit in het 2021 in het laatste garantiejaar voor hebben hadden we niets meer gekregen. Dus lesje geleerd met geen extra verzekering meer te nemen, allemaal geldklopperij

  • Krefel ervaring van Rudi De Lobelle

    Als online shop negatief: ze geven je een leverdatum, je neemt verlof en er wordt niet geleverd. Artikel wordt naar Bpost doorgesast, die het weer doorgeven aan Dynalogics en zoeken maar naar correcte trackingsgegevens. Bellen naar Krefel levert alleen maar afschuiven verantwoordelijkheid naar Bpost en de klant ‘moet de kleine lettertjes maar lezen’ in het vervolg. Waardeloze online shop.

  • Krefel ervaring van Gerard

    Tv gekocht online. Snel te leveren, op voorraad. Komen in de winkel afhalen. Niet op voorraad, ook niet in hoofddepot. Of ik niet naar een andere winkel 35km verder wil rijden. Kortaf antwoord van personeel, wij zijn Krefel webservice niet…. Service dienst gecontacteerd, niet te bereiken.

    Mij zien ze hier niet meer….

  • Krefel ervaring van sven

    Nieuwe telefoon gekocht bij Krefel borsbeek, na 1 maand was het scherm al defect, overal strepen. Binnengebracht en toestel moet opgestuurd worden naar fabrikant … Gevolg 4 weken onbereikbaar want ook al net nieuw gekocht, een vervangtoestel kan je niet krijgen. Als ik dan bel om een stand van zaken te vragen krijg je iemand aan de lijn die vriendelijk vraagt even te wachten … ondertussen kan ik het hele gesprek volgen met de klant hun balie … 15 minuten later gaf ik het op en probeerde ik opnieuw te bellen, geen antwoord meer tot de NEGENDE keer!!! deze negende keer opnieuw iemand die vraagt om te wachten en opnieuw volg ik het hele gesprek tussen krefel verkper en een klant aan de balie …
    Samsung droogkast gekocht, net na de garantie (uiteraard) is het toestel defect, voorrijkosten 190 euro + even kijken 60 euro en dan hebben ze nog niets gedaan!
    Beste service??? MY ASS!!! Dit is de laatste keer dat ik iets bij krefel gekocht heb!!!

  • Krefel ervaring van Erwin Mannaert

    18 mei 2019. Zelfde ervaring als David Nagels.(5 mei 2019)
    De smart phone (een Samsung) nog geen 6 maand oud. Tot de avond alles functioneel. Laten opladen en de volgende ochtend nog enkel af en toe een flits. Geen werking meer. Bij Krefel Wetteren binnengebracht voor herstelling onder garantie. Ze
    moeten het product opsturen naar de leverancier ervan. We krijgen al snel een antwoordt dat de oorzaak “val of stoot schade” is. Geen garantie meer! Na protest hebben ze ons ook een foto gestuurd, waar er een klein scheurtje in het scherm te zien is! Ze hebben dus de moeite niet gedaan om het toestel te openen en de echte oorzaak van het defect te zoeken. Ze weten wel al wat de herstellingskosten zijn, bijna hetzelfde als de aankoopprijs! En als we de smart phone terug willen moeten we ook een bedrag betalen, 36€. Ik ben dus echt een slachtoffer van de “Krefel Customer Care”. Ze doen uitermate hun best om de wettelijke 2 jaar garantie te ontlopen.
    Schande.

  • Krefel ervaring van David Nagels

    Een tweetal maand geleden nam ik een nieuwe smart phone in gebruik. Ongveer een maand later leg ik het toestel ’s avonds werkend op het nachtkastje, ’s ochtends doet die niets meer. Zwart scherm. Ik breng hem naar de winkel waar men het toestel ook niet aan de praat krijgt en ook geen schade kan vaststellen. Hij wordt binnen gestuurd voor nazicht en reparatie onder garantie.
    Een week later krijg ik een brief in de bus dat mijn toestel breukschade heeft. Ik kan het op mijn kosten laten repareren, ik kan het terugkrijgen na betaling van een vergoeding voor het nazicht of ik kan het laten vernietigen. Na protest stuurt men mij een foto waarop ik onmogelijk kan vaststellen dat het over mijn toestel gaat , waarbij een miniem defectje te zien is aan de rand van het glas (als je zéér goed ogen hebt).
    Zo is het natuurlijk makkelijk je garantieverplichting te ontlopen en je moet bovendien betalen om je eigen toestel terug te krijgen.

  • Krefel ervaring van Perron JP

    Pc en duur strijkijzer gekocht, 1 hemd gestreken en terug gebracht. Geen garantie meer bij Krefel winkel . Wel als je het via internet bij hun koopt ! Van service gesproken ! Nooit heb ik me zo bedrogen en slecht behandeld gevoeld! Al mijn elektrische toestellen heb ik bij hun gekocht ..maar nooit meer . Betaal nog liever meer dan zo behandeld te worden ! Dus voor service krijgen ze een 0 op 10 !

  • Krefel ervaring van Byl

    Geen of slechte service. Wasmachine gekocht die vanaf dag 1 niet correct werkt en gescheurde lakens. Krefel doet niets, wimpelt alles af naar AEG…die ook niets doen.

  • Krefel ervaring van Sil

    Nooit meer Krefel.
    Dan doe je een aankoop van 2200 EUR en verwacht je perfecte service. Levertermijn 10 a 15 werkdagen kon ik nog mee leven maar ben blijven contacteren wat de status was.
    Nooit antwoord gekregen tot werkdag 10 en dan melden ze dat het weer een maand langer gaat duren.
    De directe leverancier gecontacteerd en dit item lag gewoon op voorraad.
    Bij annulatie en refund willen ze je zo snel mogelijk weg werken uit de winkel en dan begint het wachten op het geld.
    Ze gingen kijken wanneer de boekhouding het wou doen.
    Service inbegrepen? Ik dacht het niet!

  • Krefel ervaring van Roos Gheysen

    Heel tevreden, zowel over de service als het personeel in de winkel.
    Al twee keer een lagere prijs gezien in andere winkels en zonder probleem het verschil in prijs via een aankoopbon terug gekregen. Dus hun laagste prijsgarantie wordt heel goed opgevold !!

  • Krefel ervaring van dimitri

    Op 16/12/2018 een artikel besteld dat in voorraad was. Betaald en na meer dan 3 weken nog steeds niets aangekregen.
    3 mails gestuurd en telkens een standaardreply gekregen dat ze spoedig contact opnemen. Niets dus.
    Telefonisch contact opgenomen…. Daar vertelden ze me dat dit zeer onwaarschijnlijk was dat ik nog geen antwoord gekregen en het nog niet aangekregen had. Want het is in stock!!!
    Ze gaan het alsnog opsturen…. Ben benieuwd….

    Op de vraag of ze me tenminste het factuur al willen doorsturen, voor mijn boekhouding van vorig jaar te kunnen afsluiten…. kreeg ik het antwoord dat dat pas gebeurt nadat ik het artikel aangekregen heb.

    Ik vind dit ongehoord na 3 weken wachten en al betaald te hebben.

  • Krefel ervaring van Dequin

    Zeer positieve en probleemloze ervaring in shop St Denijs Westrem. Sony tv 55’ zat beschadigd in de verpakking en werd onmiddellijk zonder discussie vervangen. En dat nog eens tijdens de drukke soldeweek.

  • Krefel ervaring van Kim

    Arrogante en zeer onvriendelijk personeel. Apple artikelen worden niet geruild, zelfs niet in de originele onbeschadigde verpakking met aankoopbewijs. Geen enkel voorstel of tegemoetkoming van hun kant. Ons zie je er nooit meer!!

  • Krefel ervaring van Filip Van der Veken

    Ik kan begrijpen dat er eens iets misgaat, maar de wijze waarop Krefel met klanten omgaat nadat verkeerd wordt geïnstalleerd, beschadigde leveringen, niet komen opdagen, …. om dan finaal een maand later nog steeds de toestellen niet te kunnen gebruiken is ongezien en regelrecht klantonwaardig. Ik heb het uiteindelijk zelf opgelost, want na weken schrijven en aandringen, veel beloften vanuit de winkel, maar weinig daadkracht met een openlijk conflict tussen installateur en verkoopafdeling. is de maat vol. Nochtans dacht ik dat wanneer een klant voor 1000-den euro’s toestellen zou komen komen, dat deze enige respect zou mogen verwachten.

  • Krefel ervaring van Paul

    Ik was onlangs aan het rondkijken en moet opmerken: het is spijtig genoeg de laatste tijd net zoals een kleuterschool in Korbeek-Lo door een nieuw blond meisje dat steeds staat de gibberen met haar mannelijke collega’s in plaats van te werken. Geen professionele indruk op dat vlak. Een goede teamgeest is belangrijk, maar mag niet verkeerd overkomen op vaak terugkomende klanten. Misschien best toch eens twee keer nadenken of dit wel dé job voor haar is. Voor de rest, absoluut geen klachten, super winkel met geweldige klantenservice.

  • Krefel ervaring van Remans Hilde

    Zeer tevreden van Krefel winkel in Korbeek Lo

  • Krefel ervaring van Remans Hilde

    Heel tevreden oven Krefel winkel in Korbeel- lo.
    Zeer goede en vriendelijke service

  • Krefel ervaring van Dany

    Ik heb niets moeten kopen om een hele grote doos te kunnen verkrijgen. Wat niet wil zeggen dat ik er nooit iets koop. Bedankt om niet op te dringen iets te kopen. Tof team in OLEN !!!!

  • Krefel ervaring van De Maere Kris

    Weinig of geen reactie/ communicatie bij zeer late levering t.o.v. concurrentie voor dit product. 3 weken na beloofde levertijd nog steeds niets ontvangen, zonder enige uitleg.

  • Krefel ervaring van Evi

    Grootste leugenwinkel in belgie.
    Komen geen afspraken na, als er iets kapot is kan je eindeloos wachten op herstelling.
    Zelf zit ik al 8 dagen zonder ijskast en dat vinden ze normaal.
    Ga maar bij de buren zeggen ze.
    5 jaar garantie? Nooit nemen, want na 2 jaar is het altijd restawaarde.
    Ze herstellen nooit niks, dus je bent al de pineut.

  • Krefel ervaring van dirk buyse

    Zeer goede en vriendelijke bediening in Krefel Maldegem

  • Krefel ervaring van Karel De Sutter

    Geweldige goede service met dank aan Niel De Prins een geweldig goede medewerker zeer vriendelijk en beleefd. Goede hulp en duidelijk uitleg in verband met problemen van gsm . Een echte aan winst voor het bedrijf trouwens alle medewerkers in st Niklaas. Keep up the good work.

  • Krefel ervaring van Sam van dalen

    Krefel olen, zeer onvriendelijk personeel, info over een product geven was al te veel gevraagt

  • Krefel ervaring van saffer

    Zéér tevreden van service,en van prijs garantie.ik heb één nieuwe TV gekocht bij

    Krefel Vilvoorde,er was een verschil in prijs met een andere Electro winkel, Krefel heeft

    de prijs aangepast ,zonder probleem.

Reacties zijn gesloten.