Kiabi Beoordelingen & Ervaringen

Kiabi, het klinkt als één of andere exotische vakantiebestemming in de Middellandse zee. Nochtans is Kiabi iets totaal anders.

Kiabi is immers een Franse modeketen met al meer dan 450 winkels wereldwijd. Wist je echter dat sinds kort ook Belgische klanten via internet hun keuze kunnen maken uit één van de honderden verschillende modieuze kledingstukken? Zowel mannen, vrouwen als kids kunnen binnen Kiabi terecht.

Klik eenvoudigweg het geslacht aan waarin je geïnteresseerd bent en verfijn je keuze via één van de subcategorieën. Gaande van jeans, badmode, lingerie, bovenstukken, schoenen, accessoires tot zelfs sokken: je wordt van top tot teen gekleed binnen Kiabi.

Speciaal voor personen met een maatje meer, richtte Kiabi de XXL-collectie op. Alle kledingstukken binnen deze categorie zijn speciaal gemaakt voor iets vollere types en passen zich perfect aan de hedendaagse wensen aan. Als man of vrouw met een iets grotere maat hoef je dus helemaal niet untrendy het leven door te gaan. Speciaal voor mama’s in spé is er de ‘(Bijna) mama’-collectie. Knuffels, beddengoed, comfortabele zwangerschapskledij en zelfs complete kinderkamers. Het aanbod aan artikels binnen Kiabi is immens.

Qua betalings- en afhandelingsfaciliteiten hoeft Kiabi niet onder te doen voor fysieke winkels. Zo kan je onder andere veilig betalen per Visa of Mastercard, worden bestellingen boven de 15 euro gratis bezorgd in een afhaalpunt naar keuze, kan je gedurende 30 dagen artikels retouren en ben je steeds zeker van de laagste prijs. Kleding, woondecoratie, accessoires en meer: dat is Kiabi.


7 Kiabi Reviews

  • Kiabi ervaring van Kirsteb

    1 x bestelling schoentjes geplaatst, plots 2x bedrag van rekening en 2 paar schoentjes ontvangen. Beide uiteindelijk retour gestuurd. Bedrag nooit teruggestort omdat m’n beweerd ze niet ontvangen te hebben. Het zijn idd oplichters!

  • Kiabi ervaring van Patricia

    slechte ervaring! Totaal niet klantvriendelijk! Ik stuur een retour, ik krijg een mail dat mijn retour aanvaard is en daar staat hoeveel ik terug zal krijgen. Ik krijg echter mijn geld niet terug…bovendien is de behandeling via mail gewoonweg onbeleefd! dit was een dure les! een webshop om ver vandaan te blijven, echt bedriegers!

  • Kiabi ervaring van Judith

    Zeer slechte ervaring
    Wacht al 2 mnd op terug storten van mijn geld.
    Had een bestelling geplaatst en betaald via ideal. Kiabi heefr de bestelling geannuleerd omdat ze het geld niet binnen hadden..
    Contact op genomen met mijn bank, afschrift gevraagd. Hierop staat duidelijk dat bedrag is afgeschreven van mijn rekening referentie nummer alles staat erbij..
    Naar meerdere mails reageren ze nu nergens meer op, doen als of ze gek zijn.
    Op andere sites zoals trustpilot gelezen dat ze dit al meerdere keren hebben gedaan bij andere mensen.
    Zijn oplichters 1ste klas

  • Kiabi ervaring van Maarten

    Extreem degoutante ervaring in Frankrijk (Nimes)
    Gisteren liepen wa al een tijdje te shoppen in de kiabi store in Nimes, toen oppeens mijn dochtertje van 4 dringend moest pipi doen. De medewerkster in de winkel vertelde ons dat het kind onmogelijk naar de wc kon gaan en bevreemde ons aan om ergens buiten iets te gaan zoeken. Ik heb dan maar een hele stapel kinderkleren ( toch wel voor een hele winter door te komen) voor haar neus gaan leggen en gezegd dat ze heel vriendelijk bedankt was om een kind van 4 bijna in haar broek te laten plassen. DEGOUTANT!!!!

  • Kiabi ervaring van Cindy

    Momenteel wacht ik reeds 17dagen op mijn bestelling, vind dit absoluut geen service!!!

    Wie weet wanneer ik het uiteindelijk zal mogen ontvangen…

    Nee voor mij geen bestellingen meer bij kiabi

  • Kiabi ervaring van Laetitia

    Slechte service
    Al meerdere malen bestelling geplaatst en telkens wel iets: verkeerde of ontbrekende artikels. De laatste keer duurt de levering ontzettend lang. Er is weinig communicatie. Telefoneren gaat niet, enkel mailen.

  • Kiabi ervaring van Claudia

    Slechte service

    Op 22-04-2015 alles retour gestuurd, tot vandaag nog geen geld terug.

    Herropingstijd maar 7 dagen, is wettelijk al 14 dagen, maar geven ze niets om. Geen hotline om even te bellen, alleen maar email-contact.

    Slechte service, echt NIET DOEN. Ik in ieder geval nooit meer.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =