Hellofresh Beoordelingen & Ervaringen

Gezond eten in een paar minuten tijd? Het lijkt onmogelijk. Nochtans is het via Hellofresh enorm eenvoudig. Hellofresh stelt namelijk wekelijks een gezonde box voor jou samen. Het enige wat jij nog ’s middags of ’s avonds moet doen, is de ingrediënten uitpakken, het eenvoudig recept volgen en je gezin aan tafel roepen. Lekker en gezond! Starten met Hellofresh is enorm eenvoudig. Registreer je als nieuw lid binnen de website. Geef vervolgens aan voor welke dagen van de week je een maaltijd wenst.

Klaar? Dan bezorgt Hellofresh je iedere week een box vol lekkers. Geen vrees voor vakantieperiodes of dagen dat je ’s avonds uiteten moet. Je abonnement binnen Hellofresh is enorm flexibel. Zo kan je het pauzeren wanneer je wilt en zeg je het probleemloos met inachtneming van de opzegtermijn op. Troeven van Hellofresh? De pakketten van Hellofresh werden zo samengesteld dat iedereen kan eten voor minder dan 5 euro per persoon per maaltijd, een totaalpakket is goedkoper dan wanneer jij afzonderlijk de boodschappen zou doen, je hebt de keuze uit verschillende veilige betalingsmethoden (incasso, iDeal, PayPal en per Creditcard), je betaalt maar wekelijks na de aflevering van de box en geniet van een gratis bezorging in heel Nederland. Kortom, wil je graag zelf gezond koken, maar vind je absoluut geen tijd of ruimte om zelf boodschappen te doen? Laat Hellofresh jou dan wekelijks voorzien van gezonde en gevarieerde maaltijdboxen en recepten.

Klik hier voor de Hellofresh website –>
Klik hier voor alle Hellofresh aanbiedingen –>


10 Hellofresh Reviews

  • Hellofresh ervaring van Wojciech

    Ik raad dit bedrijf niet aan. Ik voel me er erg door bedrogen. zonder mijn medeweten heeft het bedrijf mij het abonnement in rekening gebracht, dat ik heb opgezegd binnen de in het reglement vermelde termijn. het bedrijf weigert geld terug te storten op de rekening waarin wordt uitgelegd dat het een crisis is en behoudt zich het recht voor om dit te doen op basis van de informatie in kleine letters helemaal aan het einde van de welkomstmail. het bedrijf profiteert van onwetendheid en zoekt naar naïeve klanten die gemakkelijk te gebruiken zijn. Ik raad af om een ​​brede ligplaats te vermijden.

  • Hellofresh ervaring van Dylan van de cappelle

    Slechtste ervaring ooit. 2x geld van ons rekening gehaald terwijl we de boxen hadden geannuleerd.

    Ook meerdere malen rotte producten en producten die de houdbaarheidsdatum hadden overschreden. Ze hebben ook een box geleverd buite de tijdsaanduiding die wij hadden gegeven, we kregen een mail dat de box geleverd was maar niets ontvangen. Na een telefoontje vertelden ze mij doodleuk dat het eigen verantwoordelijkheid was..

    Nooit maar dan ook nooit meer word er nog iets bestelt van hello fresh, hierbij is de lidmaatschap dan ook opgezegd! Dieven zijn het

  • Hellofresh ervaring van Lieven Poulin

    Absoluut te mijden.
    Te weinig afwisseling. Wekelijks moet je er aan denken te pauzeren. Wel al correct geleverd.
    Een keer eten moeten weggooien wegens over vervaldatum. Geen compensatie mogen ontvangen. Voedselverspilling en geldverspilling ten top.

  • Hellofresh ervaring van Katleen

    Ik had een bon van iemand ontvangen voor een gratis box. Voor de bestelling was het wat gesukkel op die site (het werkte niet zoals je zou verwachten) en ik heb dus niet kunnen kiezen wat ik wilde. Maar dat was nog niet zo erg. Het was toch gratis om eens te proberen.
    Ik ging ervan uit dat ik daarna moest beslissen of ik verder ging bestellen of niet. Niets is dus minder waar! Plots zag ik de week erna geld van mijn visa naar HelloFresh gaan (hoe komen die aan mijn gegevens??) en zou er de dag erna dus weer zo’n box geleverd worden! Ik heb hen gecontacteerd (wat al niet simpel is, je kan blijkbaar enkel chatten, geen telefoonnummer gevonden) en ze zeggen: sorry het is te laat om te annuleren. Dat had tenlaatste 4 dagen geleden moeten gebeuren. Ik stond verstomd, want ik had op geen enkel moment een bevestiging ontvangen van wat ik dan zou besteld hebben. Zij konden het mij wel zeggen. Als je je keuze niet doorgeeft, kiezen zij blijkbaar voor u. Ik vind dat allemaal gefoefel binnen het wettelijke. Je kan er dus niets aan veranderen maar je voelt je wel serieus in de zak gezet. Echt geen aanrader. Ik wil enkel kopen bij bedrijven die correct omgaan met hun klanten.

  • Hellofresh ervaring van Anoniem

    Één keer niet thuis op een bezorgmoment en de buren konden de box niet aannemen; ik bel direct de volgende dag maar mijn box is retour gestuurd, zal niet meer bezorgd worden en wordt wél in rekening gebracht. Absurd !? Geen mogelijkheid om een ander bezorgmoment te kiezen of de box ergens op te halen, erg onsympathiek en niet erg klantvriendelijk. Meteen lidmaatschap opgezegd.

  • Hellofresh ervaring van Kirsty

    ‘Flexibel’ lidmaatschap klinkt volgens HelloFresh als volgt: ongevraagd een box ontvangen terwijl je die periode niet thuis bent. Het eten ligt dus maw te rotten en is goed voor de vuilbak.

    Daarsnaast had ik de eerste keer besteld voor 2 personen en werd er slecht geleverd voor 1 persoon. Geen geld terug gekregen en ik ben naar de winkel moeten gaan voor de producten dubbel te gaan halen. Hee het doel van helloFresh verpest op 1x. Het is GELD + TIJD VERSPILLING

  • Hellofresh ervaring van Frank

    Op de handelsbeurs in Gent zijn wij ingegaan op een aanbod van HelloFresh. Dit aanbod werd aangeprezen als een éénmalige box, zonder verdere verplichtingen. Voor het bedrag van 5€

    Je moet zelf je gegegeven en rekeningnummer ingeven op een tablet. Tijdens het betalingsproces wil ik de algemene verkoopsvoorwaarden raadplegen, maar die link werkte niet.

    De verkoper van dienst verzekert ons dat daar ‘niks speciaals’ in staat.

    Vandaag, 3 dagen later, zie ik dat ik blijkbaar een domiciliëringsopdracht heb getekend!

    ZONDER dat de verkoper mij hierover informeerde.
    Die opdracht heb ik meteen stop gezet.

    Wees gewaarschuwd vooraleer je op een aanbod van dit bedrijf ingaat

  • Hellofresh ervaring van Luc

    Zeer agressieve verkoper aan onze deur, die ons direct een abonnement liet nemen. Zonder dat wij het wisten hadden we al betaald. Hij had ook gelogen over het afzeggen van de box, we kregen ook geen document van overeenkomst. Over de box kan ik geen commentaar schrijven, maar pas op voor deurverkopers, het zijn oplichters!

  • Hellofresh ervaring van willem

    Gemengde ervaring: variatie in aangeboden ingrediënten en recepten vind ik hoog en smakelijk. Bezorgen en met name binnen de aangegeven blokken bezorgen blijkt bij mij moeilijk waar te maken. Ervaring als te vroeg ( nog niet thuis ) op tijd, te laat of zelfs helemaal niet zijn allemaal in meer of mindere mate de realiteit. Dit is voor mij bijzonder onhandig, en ben door deze variatie in bezorgen ermee gestopt.

  • Hellofresh ervaring van Ann

    Wou absoluut eens proberen. Zowel ik als mijn man hebben drukke job, dus kan tijd besparen op boodschappen besparen wonderen doen. Eerst getest met een klassiek pakket, maar na verloop van tijd overgeschakeld naar de sporters maaltijden. Handig is dat bij elke levering een receptenboekje stopt, zodat je zelf niet moet staan proberen. Kortom, met Hellofresh eten ik en mijn man al enkele maanden snel en voordelig warm.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =