Groupon Beoordelingen & Ervaringen

Groupon is waarschijnlijk dé grootste dagdeal aanbieder of collectieve koopwebsite van het moment. Met een activiteit in meer dan 46 landen, miljoenen geregistreerde leden en duizenden actieve bezoekers valt daarover niet te twijfelen. Reeds sinds zijn oprichting in 2008 kunnen via de website tientallen of honderden euro’s bespaard worden op een avondje of middag gezellig uit. Een etentje in de buurt aan min 50%, een dagje welness aan min 70%, salsa-lessen aan de helft van de prijs,… Je kan het zo gek, avontuurlijk of romantisch niet bedenken of het passeerde al de dagdeal op Groupon. Groupon werkt volgens het ‘samen staan we sterk’ principe.

Voordat elke aanbieding online verschijnt, wordt per deal bepaald hoeveel leden zich minimaal moeten inschrijven. Wordt dat aantal gehaald? Dan ontvangen alle ingeschreven leden op de deal een kortingsbon tegen het overeengekomen tarief. Schrijf je je in voor een deal, maar wordt het vereiste aantal inschrijvers niet gehaald? Geen probleem, de deal gaat simpelweg niet door. Groupon stemt zijn deals af op basis van de gegevens die tijdens de registratie ingaf. Voor leuke restaurantbezoekjes of avonturen hoef je je dus helemaal niet ver te verplaatsen. Daarnaast beschikt de webshop ook over een Shopping en Travel-katern. Vragen of problemen tijdens het surfen op de website? Neem dan contact op met de klantendienst per telefoon of chat. Diensten, vrije tijd, tickets, restaurant, gezondheid, beauty en wellness en zelfs reizen: via Groupon bespaar je geld op allerlei vlakken.


5 Groupon Reviews

  • Groupon ervaring van Peter

    Iphone aangeschaft via Groupon. Gevraagd om een btw factuur. Helaas wat factuur en garantie betreft legt Groupon alle verantwoordelijk bij de leverancier mantequin. Ze willen niets voor je doen bij de klantenservice. Helpen aan een factuur. NEE. Hoe verloopt de garantie precies. GEEN IDEE ZEGT GROUPON.
    Kan ik hem weer retour sturen?
    DAAR GAAT GROUPON NIET OVER. U MOET BIJ MANTOQUIN ZIJN.
    Drie keer een mail gestuurd naar MANTOQUIN. GEEN REACTIE!
    Groupon smeert je wel een product aan via hun site en daar blijft het bij. Recht op garantie? Krijg je dat niet. Jammer dan. Of het bij Apple Nederland kan. Geen idee zegt Groupon. Moet je bij MANTOQUIN ZIJN.
    Recht op retour? Waarheen. Geen adres bekend en Groupon weigert alle VERANTWOORDELIJK. Moet je bij MANTOQUIN zijn.
    Een factuur. Niet ons probleem. Moet u Bij MANTOQUIN zijn.
    Wel verkopen Groupon en geld er aan verdienen en voor de rest moet de klant het zelf mast uitzoeken! Gevraagd om hulp aan Groupon. Nee. Dat doen we niet. Moet u bij MANTOQUIN zijn. Alleen een mailadres. Geen adres of andere gegevens. Heel summier. Al heel veel gekocht bij Groupon. Leuke dingen en leuke prijzen. Maar koop niets duurs want je bent ronduit de sigaar. Goedkope dingen schaf ik nog aan maar duurdere producten nooit meer. Groupon heeft shit aan zijn klanten. Wel verkopen en geld verdienen en dan alles afschuiven naar hun partners. Dacht via Groupon betrouwbaar te kunnen kopen maar de werkelijkheid is anders.

  • Groupon ervaring van Frank Vandeweyer

    Ik zou iedereen aanraden geen creditcardgegevens op te geven bij Groupon, want eens ze die hebben verdwijnt er plots geld van je rekening zonder dat je iets besteld hebt. En je kan het bedrag niet terugkrijgen.

  • Groupon ervaring van Lana

    Ik kocht voor mijn gezondheid een druktherapieapparaat op Groupon, €320!!!!!!!!
    Ik krijg een kapotte doos van een rommeltje dat je zo in de action koopt met het ‘merk’ er als sticker op gekleefd. Heel gedoe om het terug te sturen en kan waarschijnlijk nog een maand op mijn geld wachten. Echt een schande is dit!

  • Groupon ervaring van Laetitia

    Al positieve en negatieve ervaringen mee gehad. Had restaurant etentje besteld voor mij en mijn partner (aan een schandalig goedkope prijs) en viel reuzegoed mee! Heel vriendelijk personeel, lekker eten, je merkte totaal niet dat we voor prijsje kwamen eten. Paar schoenen dat ik besteld had via Groupon nooit gezien. Hangt dus van de leverancier waarmee Groupon samen werkt zeker?

  • Groupon ervaring van Federico

    Verschrikkelijk! Bedriegers! Mijn vriendin en ik hadden ons ingeschreven voor een sushiworkshop, maar die ging niet door! Vier maanden later, nog steeds niets van ons geld gezien! De medewerkers aan de helpdesk blijven ons maar afschepen. Ik schrijf nog een brief en stap dan naar een advocaat. Hier laat ik het niet bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =