Euroflorist Beoordelingen & Ervaringen

Nood aan een boeket of bloemstuk voor een passende gelegenheid? Euroflorist bezorgt ze de dag zelf nog aan huis. Euroflorist werkt voor de bezorging van zijn bloemen enkel samen met kwaliteitsvolle bloemisten uit eigen streek. Geen vrees dus voor boeketten die al meer dan 24 uur onder weg zijn en daardoor hun beste tijd hebben gehad. Deze ochtend besteld? Dan worden ze vandaag nog afgeleverd.

Euroflorist deelde al zijn bloemstukken in over de categorieën Bestsellers, Verjaardag, Prijs, Gelegenheid, Bloemen, Cadeaus, Rouw en Internationaal. Kortom, zoeken naar bloemen kan op duizend en één manieren. Elk boeket wordt vergezeld van een drietal foto’s, verschillende mogelijke afmetingen, prijs inclusief verzendingen en aanbevolen accessoires. Benieuwd welke bloemen het goed blijven doen? Bekijk dan zeker eens de homepage van de webshop. Alle bestsellers en promoties worden daar op één handige pagina verzameld. Ook als zakelijke klant kan je binnen Euroflorist naar hartenlust bloemen shoppen: een verjaardag van een werknemer, een overlijden, een pensionering etc. Qua betalings- en verzendingsmogelijkheden is Euroflorist enorm flexibel. Zo kan je bijvoorbeeld je bestelling per creditcard of paypal afronden en worden de bloemen aan huis zelf afgeleverd. Voor een mooi boeket, origineel cadeau of leuk bloemstuk moet je vanaf nu de deur niet meer uit.


7 Euroflorist Reviews

  • Euroflorist ervaring van Sharda

    Slechte kwaliteit bloemen, bezorgd op het verkeerde adres. Geen geld terug, de oplossing is nog een vuilnisbak boeket.

  • Euroflorist ervaring van Sabrina De Vis

    De aangekochte bloemen werden op 15/6 in de zon achtergelaten op een verkeerd adres op één van de heetste dagen van het jaar. De bewoners kwamen pas de volgende avond ‘s avonds thuis van vakantie en brachten de verdroogde bloemen naar ons thuis. Na contact op te hebben genomen met het contactcenter werden we naar onze mening als leugenaars behandeld i.p.v. dit op een professionele wijze op te bahanselen Intussen zijn we bijna 2 weken en 5 mails/telefoons verder zonder enige oplossing. Verschrikkelijke service.

  • Euroflorist ervaring van Bert

    – Te late levering
    – Slechte kwaliteit eindproduct
    – Geen medewerking klachtendienst in de naservice, vraag naar terugbetaling wordt genegeerd hoewel de ingebrekestelling zelfs zwart op wit wordt erkend!
    => test-aankoop zal op de hoogte worden gebracht van deze malafide praktijken mbt vermijden verdere oplichting van andere/nieuwe consumenten

  • Euroflorist ervaring van Karel

    Mijn advies: NIET DOEN!

    Ik bestelde een boeket voor de verjaardag van mijn vrouw. Wanneer ik thuis kwam en zag wat er geleverd werd viel ik achterover en was het beschamend. Jammer dat ik hier geen foto kan toevoegen van dat wat op hun site geadverteerd wordt en wat geleverd werd (bekijk gerust mijn google review). Of neem van me aan dat dit absoluut niet over een kwam.

    Dag na levering stuurde ik een e-mail om dit aan te kaarten met als antwoord: “Wij hebben de foto en de informatie die u ons stuurde geanalyseerd en zijn tot de conclusie gekomen dat het boeket dat door de bloemist werd geleverd de juiste afmetingen had. De grootte van een boeket, plant of arrangement hangt af van de prijs van de bloem op de dag van levering, de beschikbaarheid en de manier waarop de bloemist een boeket samenstelt. Wij wijzen erop dat in het geval van vervangende bloemen of planten, deze van gelijke of grotere waarde zullen zijn dan de oorspronkelijke bestelling.”

  • Euroflorist ervaring van Kim Vansant-Lockefeer

    Bloemen nooit ontvangen, klantendienst geen hulp.

  • Euroflorist ervaring van David

    Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra’s en levering).
    Ik heb naar de klantendienst foto’s gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een “mini” boeket bij hen? 1 bloem?

    Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg:
    Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist.

    Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.

  • Euroflorist ervaring van Diderik

    Weinig op aan te merken. Heel correcte bloemenleverancier. Wel minpunt dat boeket uiteindelijk anders was dan aangegeven op de foto. Had boeket besteld voor de verjaardag van mijn moeder met rode rozen en veel groen, uiteindelijk was licht afwijkend. Maar voorts niets op aan te merken. Prijskwaliteit voor een boeket = super. Met klantenservice niet in contact geweest.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =