Delhaize is een Belgische supermarktketen die onderdeel uitmaakt van de bekende Delhaize groep. Prijsvoordelige boodschappen en leuke promoties tref je sowieso aan binnen de supermarkt. Wist je echter dat Delhaize ook een webshop heeft waarop je onmiddellijk producten kan bestellen en thuis laten afleveren? Nee? Dan is Delhaizedirect.be een bezoekje brengen, zeker de moeite waard.
Alle producten werden opgedeeld per afdeling, productnaam, merk en rayon. Vervolgens kan je alle resultaten nog nader verfijnen op basis van kostprijs, aantal beschikbare stuks en smaken. Andere diensten van Delhaize zijn onder meer DelhaizeWineworld, de Delhaize fotoservice, Tom&Co en de Caddy Home. De website van Delhaize bevat daarnaast een rubriek ‘Promoties’ met alle lopende acties en promoties. Andere aanraders binnen de website: de uiteenzetting over de kwaliteitsnormen en verschillende merken van Delhaize, super lekkere recepten en kook tips, tips en tricks rond gezondheid en welzijn en een verwijzing naar de verschillende Delhaize supermarktzaken in jouw buurt. Kortom, op eender welk moment van de dag en voor welke gelegenheid ook je op zoek bent naar verse en smaakvolle producten: via Delhaize.be zit je helemaal juist.
Ik ga reeds jaren naar Delhaize en ik blijf er hopelijk nog jaren gaan. Daar gaat geen vakbond, geen heethoofd of geen open brief iets aan veranderen. Beschamend is het dat zo veel toeleveranciers er de dupe van dreigen te worden. Ik ontvang altijd mijn thuisleveringen stipt en alles is steeds aanwezig. Ook deze chauffeurs verdienen een pluim. Door al die wegenwerken moet het ook voor hun niet gemakkelijk zijn.
Nadat ik mijn weg eindelijk had teruggevonden naar mijn delhaize winkel beginnen ze met stakingen aan de winkels. Zodoende ben ik verplicht om mijn aankopen elders te doen. Ik begrijp dat je je rechten wil verdedigen….maar moet je daarvoor de klanten pesten door ze naar de concurrentie te jagen? Wel, dan ga ik vanaf nu naar de Carrefour en de Aldi. Als alle klanten dit zouden doen dan kunnen de stakers ook eens voelen wat het is om in de kou gezet te worden. Tot nooit meer en staak zo veel als je wil.
-5 EURO KORTING ACITIE VAN 1 APRIL WORDT NIET VERREKEND AAN DE KASSA, ZE BEGINNEN DE KLATEN TE BEHANDELEN ZOALS HUN PERSONEEL!
JE MOET JE VERHAAL GAAN HALEN OP EEN 0800 nummer?????
TENZIJ DEZE ACTIE EEN APRIL GRAP IS….
Reclame maken voor champagne en als je hem meteen wilt gaan halen is hij er niet, in geen enkel filiaal. Wat een droevige bedoening….stop ermee als je het niet waar kan maken aub, dit is al de zoveelste keer.
Website van delhaize valt altijd uit, kan niet inloggen valt weg dus kan mijn gespaarde pluspunten ook niet omruilen, gangsterpraktijken.
Delhaize Lokeren november 2021
Op maandag 15/11/2021 trof ik in de groentenafdeling van Delhaize Lokeren een formulier aan, waarbij de klant verzocht werd Butternut pompoenen verkocht in de periode van 06/10/2021 tot 16/10/2021 (dus een volledige maand vóór het bericht!) niet te consumeren en terug te brengen naar de winkel.
Ik heb in de betreffende periode verschillende van deze pompoenen gekocht en uiteraard binnen de tijdspanne van de maand al lang geconsumeerd!
Omdat ik vermoedde dat de consumptie van de betreffende pompoenen een gezondheidsrisico inhield sprak ik hierover de store manager aan. Die beloofde dit voor mij uit te zoeken omdat hij geen genoegen wilde nemen met de algemene uitleg die hem verschaft werd na het bellen van het 0800 nummer vermeld op het formulier. Hij zou me zo snel mogelijk contacteren.
Ik heb echter nooit iets van hem vernomen, noch enige reactie ontvangen op de klacht die ik ingediend heb via de website van Delhaize noch op de kopie ervan die ik per brief aan de winkel in Lokeren bezorgd heb.
Ik vraag me af wat het nut is om 1 maand na de commercialisatie van een consumptiegoed dat bestemd is voor vers gebruik, te vragen dit goed terug te brengen. Ik vind het ongehoord dat men niet in staat/bereid is om mij specifieke informatie te verschaffen omtrent te reden van de terugroep, te meer omdat ik een impact op mijn gezondheid en die van mijn gezinsleden vermoed/vrees. Tot slot vind ik het een blijk van ondermaatse service dat de store manager zelfs niet de moeite genomen heeft om hierover met mij terug te koppelen, zelfs al zou hij er niet in geslaagd zijn hierover meer info te achterhalen.
Blij t lezen dat er iemand een slechte ervaring had in Delhaize Haacht. Er zijn inderdaad veel goede personeelsleden maar héél zeker twee héél slechte, die inderdaad beter op een boerderij zouden gaan werken voor vb. de stront op te kuisen om het zo lelijk te zeggen. Er is er één bij die denkt dat de winkel van haar is, ze laat zich te pas en te onpas opmerken. Voor dit personeelslid ben ik er weg gebleven.
Juist ,gewassen , en klaar voor gebruik spinazie gebruikt . Was waarschijnlijk op het strand gekweekt . Zand schuurt de darmen ,
Lijkt me niet handig om “tot 40 & stapelkorting te hangen op kaas van 250 gram of hoger, bij aankoop van 4 (40%). Ging vandaag in DH Haacht winkelen en kocht dan maar 4 porties van 250 gram kaas (ik dacht “dat is bijna 2+2gratis, dus goeie deal”. Bij de selfscan ging er geen 40 % af, dus gevraagd aan de jobstudente bij de selfscan die me aanraadde om af te rekenen en naar het onthaal te gaan. Dat deed ik dus en ik wees erop dat er verschillende plakaatjes op de toog v d kaas hingen en dat ik normaal 40 % korting moest krijgen. Het dossier was blijkbaar te moeilijk voor onthaal en er werd een vriendelijke mijnheer bijgeroepen. Uiteindelijk bleek dat deze stapelkorting slechts geldig was op BEPAALDE kazen en niet degene die ik genomen had. Het verschil zat hem erin dat deze kazen aangeduid waren met een fijn rood lijntje bovenaan van 2 mm. Dat stond dus niet op het plakaatje “alleen op kazen met fijn rood lijntje bovenaan” en dat moest ik dus blijkbaar ruiken. De vriendelijke mijnheer raadde me aan om gewoon 3 kazen terug te geven bij onthaal en geld terug te vragen ( het scheelde wel meer dan 10 euro) en dat deed ik dus. Ik kreeg een vreemd gezicht van de dame voor mij aan het onthaal die ook nog een grote mond naar mij opzette van “mevrouw, het is uw schuld, u had naar het fijne rode lijntje moeten kijken”. Ik probeerde haar uit te leggen dat ik veronderstelde dat het om een algemene korting ging, maar daarop begon ze luid tegen me te roepen, dus zei ik maar dat het niet haar schuld was. Ik kreeg mijn geld terug. Echter ik vind dit geen manier van doen. Sommige personeelsleden zijn heel vriendelijk en andere kunnen maar beter op een boerderij gaan werken. Er loopt een botte varkenssmoel tussen en die waar ik nu mee te maken had reageerde als een lompe koe. Niettegenstaande zijn er ook pareltjes onder het personeel en dit moet ik ook zeggen.
Verpakt vers fruit gekocht bij Delhaize in Dendermonde, €8.00 betaald. Thuis zag ik schimmel, foto’s gemaakt van schimmel en verpakking en de volgende ochtend terug. In plaats van excuus en spontaan nieuw product, kreeg ik commentaar, dat ik de gehele verpakking met product had moeten bewaren. Met tegenzin kreeg ik de helft van het bedrag terug.
Zeer kinderachtige houding van de manager/klantenservice. Ik denk dat Delhaize in de terminale fase verkeerd, nu Albert Heijn de zaak heeft overgenomen. En dat de Delhaize naam spoedig verdwijnt.
Voortaan ga ik naar de Lidl en de Aldi. Betere kwaliteit en betere service, voor de helft van de prijs.
In Delhaize Haacht loopt inderdaad een personeelslid rond die zich langs alle kanten moet laten opmerken. Haar ongepast gedrag heeft mij ook aangezet ergens anders te gaan winkelen. Spijtig want verder zijn alle personeelsleden best vriendelijk. Maar door ergens anders te gaan heb ik toch ingezien dat er daar heel wat andere nadelen zijn, de parking is moeilijk (parkeerschijf verplicht), de karren worden er gewoon op een “hoop gegooid”. Er is heel wat beter te vinden én geen personeelsleden die zichzelf in de belangstelling willen zetten.
Toch veel ontevreden klanten over Delhaize. Ik winkelde veel in Delhaize, in Haacht meer bepaald. Maar ook daar is het fel verslechterd, er lopen daar bepaalde “specimens” bij het personeel die ik wel eens persoonlijk op hun gedrag zou willen wijzen. Ik ga er bijna niet meer, er zijn voldoende betere winkels in de buurt.
Elke keer als Delhaize acties organiseert is er tegen de tijd dat iedereen genoeg punten heeft geen voorraad meer. Dat was nu ook weer het geval voor de Moods actie van porselein. Schandalig!!
Heeft goede producten,maar aan de kassa kan er geen vriendelijk woordje af.Wat ik bijzonder irritant vind!!!Kan er eens geen vriendelijk woordje af na je zoveelste bezoek.Nee erg spijtig!!!Ga ook winkelen in de winkel in Maldegem en daar zijn ze ontzettend vriendelijk en behulpzaam.Wat kan hier aan gedaan worden???
Ik ben ook totaal ontevreden over Delhaize. Ze doen regelmatig bedrog met de prijzen e als je het aankaart lijkt het alsof de klant ongelijk heeft. Ze doen niet de minste moeite om klanten tevreden te houden. Vooral Delhaize Mechelen is een zeer onaangename winkel met een groot aantal onvriendelijke personeelsleden.
he vandaag thuislevering gekregen waarvoor vriendelijk dank ,een grote bestelling en slechts 2 produkten die niet in voorrad waren chapeau, en de chauffeur verdient ook een dikke pluim zeer vriendelijk ondanks de grote drukte toch nog mensen die een vriendelijk woordje kunnen placeren in deze uitzonderlijke periode,dikke dikke merci en tot de volgende groetjes dorine
Ik ben trouwe klant bij Delhaize maar merk de laatste tijd dat de voorverpakte sla altijd veel te nat in het zakje zit en bedorven is dagen voor de vervaldatum.
Bij thuislevering waren er zeker vijf producten niet aanwezig. Het geld ben ik gewoon kwijt, het enige wat ze willen doen is mij punten geven om bij hen te winkelen. Maar geen denken aan dat ik bij hen bij koop. En ik ben niet de enige gedupeerde. Bij honderden mensen hebben zij dit al gedaan. Zij leveren producten met opzet niet om ze daarna nog eens te kunnen verkopen en het geld steken zij in eigen zak. Deze oplichters moeten gestopt worden.
Uitbater krijgt van firma geschenken om uit te delen aan klanten als een bepaalde hoeveelheid van een bepaald product koopt. Deze uitbater verkoopt de geschenken op 2 de hands en je mag ze afhalen en betalen in zijn winkel!
De dienst van thuislevering is heel slecht! Ze leveren niet op de gevraagde dag of uur. Toch moet u betalen voor de ‘gevraagde reserveringsblok’: de dag en uur dat u wenst de levering te ontvangen. De app werkt prima, maar ze moeten wel hun best doen om de dienst te verbeteren. Ook op de app staat misleidende informatie: “gratis levering” dat is niet waar! Ze hebben gewoon een andere naam voor: “reserveringskost” en boevendien voor niets want ze leveren wanneer ze zelf willen!
Op zaterdag 30/112019 een zakje met 2 kg appelsienen (navelina) gekocht voor €3,29. Thuisgekomen heb ik gemerkt dat er 2 rotte exemplaren inzitten. Dit is toch een halve kilogram slechte appelsienen.
Twee tongetjes gekocht in Delhaize Mechelen. Ingewanden zijn nooit uitgekuist bij Delhaize. Bij Carrefour is ditwel zo. Nochtans draagt Delhaize frisheid en gebruiksgemak hoog in het vaandel. Toch lijkt de Carrefour afwerking beter en verser
Had na wat vergelijken een fotoboek besteld via Delhaize.be. Vond interessante promo met de extra korting. Alleen wou de website mijn kortingscode niet accepteren. Meteen contact opgenomen met de klantenservice en had paar uurtjes later reactie dat ze de korting handmatig zouden accepteren. Besteld met keuze om achteraf te betalen, en inderdaad korting werd verrekend. Nies over Delhaize zijn service dus te zeggen. Ga ook steeds in het stad winkelen bij Delhaize.
Vanmorgen de thuislevering uitgetest, twee producten niet geleverd en eentje was al over datum… Waarom maakt deze supermarkt hier zoveel promo rond als de bestelling dan niet eens klopt? Lijkt mij allemaal een beetje zinloos, of niet? De prijs klopte wel het dat wat er geleverd werd… Vraag me dan alleen af waar die twee ontbrekende producten naar toe zijn…:) Volgende keer beter!