Bol.com Beoordelingen & Ervaringen

Het welbekende Bol.com kent vrijwel iedereen wel al. Bol.com is een webwinkel van Nederlandse bodem en is voornamelijk gespecialiseerd in boeken, muziek, film en games. Naast dit assortiment hebben ze ook nog andere categorieën: speelgoed, mooi & gezond, computer & elektronica, wonen, tuin & klussen en dier. Bol.com is de 2de grootste webwinkel van Nederland en heeft een omzet van meer dan 300 miljoen euro per jaar.

Naast het assortiment van hunzelf hebben ze ook bij de meeste producten een module die de prijs van bij hen vergelijkt met deze van andere webwinkels. Of producten die zij niet tot hun beschikking hebben kunnen worden voorgesteld vanuit andere webwinkels. Ook is het mogelijk voor particulieren om hun 2dehands boeken en dergelijke te koop aan te bieden. Zo kun je, indien je wenst een boek te kopen, ervoor kiezen om een 2dehands boek te kopen in plaats van een nieuw. Dit scheelt meestal wel iets in de prijs.

Bij Bol.com heb je gratis verzending vanaf €20,- op alle producten. Onder dit bedrag betaal je 1.99. Bol.com heeft een klantenservice die altijd bereikbaar is. Je kunt ze bereiken via mail of met de telefoon.


3 Bol.com Reviews

  • Bol.com ervaring van Tom Van Loocke

    Ik heb op 8/12 een bestelling geplaatst op de site van bol.com met ref 272496200 en heb op 9/12 een bevestiging gekregen dat dit zou geleverd worden op woensdag 11/12. Vermits ik hiervoor speciaal verlof moest nemen, heb ik op dinsdag 10/12 nog met witjesverzendhuis ( verzender waarmee bol.com samenwerkt) contact opgenomen om na te horen of zeker op woensdag 11/12 geleverd zal worden en dit werd door hen bevestigd. Bol.com meldt dat ik de levering kan volgen met de trackingnummer, en dit klopt niet, want hier stond geen enkele informatie in ivm met de levertijd, zelfs niet over de leverdag !
    Ik heb dus op 11/12 verlof genomen, heb na lang wachten, om 15h een mail verstuurd naar witjesverzendhuis, waar ik geen antwoord op kreeg. Een uur later nog een mail, ook geen antwoord, dus heb ik gebeld om te vragen wanneer de zending kwam. Toen heeft men mij gezegd dat ze contact op gingen nemen met de transporteur, en heb ik de mail gekregen dat tussen 1649h en 1850h ging aangeleverd worden.
    Om 1915h nog steeds geen pakket, en witjesverzendhuis kon ik niet meer bereiken. Ik heb contact opgenomen met bol.com, maar dit heeft mee ook niet veel wijzer gemaakt. Uiteindelijk heb ik nogmaals een mail verstuurd naar witjesverzendhuis dat het pakket niet aangekomen was.
    Ik heb dan deze voormiddag nog zelf moeten telefoneren met witjesverzendhuis om te weten te komen wanneer het nu zou komen ! Uiteindelijk is het pakket deze namiddag gearriveerd, en gelukkig heb ik kunnen regelen dat er iemand thuis was.
    Na contact met de chatbox van bol.com vindt men bij bol.com blijkbaar dat de verzender al het mogelijke heeft gedaan.

  • Bol.com ervaring van Jos Bruyt

    Qua prijs ga je nergens anders beter vinden. Ze stellen hun prijzen zo dat ze steeds de goedkoopste zijn. Heb zowel al boeken, dvd’s als hoesje voor mijn iPad via de website besteld. Betalingen verlopen perfect, alleen aan de levertermijn kan nog gewerkt worden. Als producten volgens de website op voorraad zijn, moeten ze ook echt binnen de beloofde termijn geleverd worden (wat dus niet het geval was).

  • Bol.com ervaring van Marco

    Al zoveel over gehoord, dit moest ik gewoon eens proberen! Begrijp de hype niet goed, winkel biedt niet meer of minder aan dan andere ketens die hetzelfde doen… Prijzen zijn volgens mij ook niet veel goedkoper… Levertijd was wel erg snel! Op nog geen twee dagen had ik al mijn cd’s en boeken in huis! Misschien wel interessant als je nog snel op zoek bent naar een pakje ofzo?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =