Belgacom Beoordelingen & Ervaringen

Belgacom is het grootste en belangrijkste telecommunicatie bedrijf in België. Tevens hebben ze ook een website die u terugvindt op www.belgacom.be.

Op de webshop van Belgacom kunt u eenvoudig verschillende diensten bestellen: packs, proximus telefonie, internet, televisie en vaste telefonie. Tevens kunt u op de webshop ook gsm’s en tablets bestellen. Het leuke aan de Belgacom webshop is dat u gsm’s kunt bestellen met een abonnement zodat u slechts 1 euro betaald voor de gsm, maar wel 2 jaar vast zit aan een abonnement.

De voordelen van online bestellen volgens Belgacom:
Geniet van extra kortingen ‘Webvoordeel’;
Gratis en snelle leveringen;
Levering op afspraak van 9 uur tot 22 uur;
Veilig betalen;
14 kalenderdagen bedenktijd.

Klantendienst is er via telefoon. Belgacom beloofd dat u na 10 minuten zeker iemand aan de lijn heeft. Verzending is gratis en de webwinkel beschikt over het BE Commerce keurmerk.


2 Belgacom Reviews

  • Belgacom ervaring van Mo

    Desastreus! December 2019 – Januari 2020

    Als klant heb ik me willen aansluiten bij Proximus, van zodra technieker langs geweest is moest hij hiervoor een gaatje boren in de gevel voor (fiber) bekabeling. Hiervoor mocht men niet boren van mijn huurbaas, terecht ook. Ik heb technieker dan voorgesteld om via telefoonverbinding aan te sluiten, hiervoor moest hij niet boren wat gemakkelijk is voor ons beide. Technieker had niet toestemming om zomaar op telefoonaansluiting te verbinden, deze afspraak was dan geannuleerd. Hierbij moest ik zelf afspraak regelen via klantendienst om aan te vragen via telefoonaansluiting te verbinden. Wat in orde zou zijn…

    3weken later (28/01/2020) komt dezelfde technieker terug om via fiber aan te sluiten, dus dat er geboord moest worden. Terug gebeld naar klantendienst en nogmaals heel het verhaal verteld dat hier niet geboord mag worden. Vervolgens kreeg ik als antwoord dat telefoonaansluiting niet wordt ondersteund maw niet meer wordt gedaan. Konden jullie me dit niet eerder vertellen?!! 6weken zitten wachten voor niets, hartelijk bedankt. Top communicatie!!

    Nu nog eens 3weken wachten voor Telenet-aansluiting zonder dat er geboord moet worden 😉

  • Belgacom ervaring van Pieter Kessen

    Eerste contact met Belgacom was allesbehalve rooskleurig. Hadden voor ons buitenverblijf in Nieuwpoort de stap richting Belgacom gezet (wanneer goed was, konden we ook in one privé overstappen naar Belgacom). Ik en mijn partner speciaal dag vakantie voor genomen. 1 uur na afgesproken tijdstip gebeld naar de klantenservice omdat we nog niets hadden gehoord. Daar verzekerden ze ons dat mnr nog op de baan was. Nadien kregen we sms ‘de installateur kon u niet vinden, gelieve een nieuwe afspraak te maken’. Terwijl wij dus wel aanwezig waren! Was een vrijdagnamiddag, dus nieuwe afspraak kon pas twee weken later. Prijskwaliteit proberen ze wel goed te doen. Maar service Belgacom? Nee bedankt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =