BASE Beoordelingen & Ervaringen

BASE is één van de 3 grootste aanbieders van mobiele telefonie in België en heeft ook een online webshop op www.base.be waar u gsm’s, tablets en accessoires kunt bestellen. Op de webshop kunt u enkele ongelooflijke deals vinden die u in een echte winkel niet terug zou vinden.

Op de webshop kun je naast gsm’s en tablets ook abonnementen aankopen voor mobiele telefonie, tv, internet en vaste telefonie. Vergelijk eenvoudig op de website van BASE wat voor u het voordeligst uitkomt en plaats het in het winkelmandje. Op de webshop kunt u tevens ook eenvoudig uw gsm herladen.

Klantendienst van BASE is er via telefoon op werkdagen en op zaterdag. Uw oproep wordt beantwoord binnen de 10 minuten.

Enkele beloften van de webshop:
Levering binnen 3 werkdagen (tijdelijk);
14 dagen bedenktermijn;
Veilig en snel betalen met het Ogone platform;
Gratis verzending bij bestellingen van meer dan €250 of met een tariefplan.


7 BASE Reviews

  • BASE ervaring van Leo Scheelen

    Zeer negatieve ervaring met Base. Een vroeger probleem waarvoor men een oplossing beloofde is geëscaleerd waardoor ik een incassobureau achter me kreeg met daardoor een stevige factuur. Inmiddels 3 X een medewerker aan de lijn gehad die alles zeer vriendelijk noteerde en daarna telkens een SMS met boodschap : u hoort iets van ons ten laatste op (datum). En dan …niets meer ! Intussen tikken de kosten van het incasso stevig aan door een nalatigheid van Base. Beste mensen, vermijd deze problemen door zeker NIET voor Base te kiezen. ZEER slechte service ingeval van een klacht.. Inmiddels wel de weg gevonden naar de geschillencommissie.en klant geworden bij Orange. Bey-bey Base… tot NOOIT meer.

  • BASE ervaring van Diana Alenis

    Vooral zeer ver wegblijven van deze waardeloze Losers en gewetenloze dievenbende! 1 Ster is nog veel te veel voor deze waardeloze Losers! Na een ziekenhuisopname ontdek ik een paar dagen later dat ze mijn totale beltegoed geplunderd hebben, lees GESTOLEN, ter waarde van 40,76€ en mijn rekening naar NUL herleid werd. Hier viel volgens hun niks meer aan te doen. Maar ik hoef hun wijn ook niet te drinken. En daar valt wel wat aan te doen, ANDER EN BETER! De meeste mensen behandelen hun zieke hond beter dan Base zijn zieke klanten. Dat doen ze met mij 1keer, de eerste en de laatste. En vooral tot nooit meer BASE, foei!

  • BASE ervaring van jurgen

    na 15 jaar klant ben ik de laatste 8 maand op zo’n oncorrecte manier behandeld en ben ik
    uiteindelijk ook naar een andere provider overgeschakeld. Zo lange hadden ze nodig om mijn facturatie gegevens aan te passen, ondanks het feit dat ik hiervoor gebeld heb, gemaild, schriftelijk en aangetekend, enz.. toen ik uiteindelijk weigerde een factuur te betalen omdat nog steeds niet het juiste btw nummer stond, sluiten ze gewoon de lijn af en kan je niet ander dan betalen.
    De druppel was echter toen alles was aangepast, ik heb nog steeds niet de gevraagde facturen op mijn vennootschap ontvangen, heb geen openstaande rekeningen, maar omwille van een verhoogd aan roaming blokkeren ze opnieuw de lijnen en willen ze die niet terug activeren als ik niet onmiddellijk een voorschot betaal.. Ik ben 15 jaar klant en zit meermaals in het buitenland, dergelijke facturen zijn niet nieuw voor mij, maar daarvoor mijn lijn blokkeren zonder boe of ba??
    ik heb het gehad ermee!

  • BASE ervaring van jurgen

    de maat is vol!
    veel leesplezier!
    De manier hoe ik de laatste 8-9 maand behandeld wordt tart alle verbeelding, niet tegenstaande dat ik al +15 jaar klant ben.
    Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd om bij Base mijn facturatiegegevens aan te passen van eenmanszaak naar BV. Ik heb hiervoor gebeld, gemaild, gechat via de lifechat, sms, schriftelijk en aangetekend tot 2x toe, nog net geen rooksignalen verstuurd… Maar nog steeds snappen ze het niet… Uiteindelijk protesteer / weiger ik 2 facturen (samen net geen 1000€) te betalen omdat mijn facturatiegegevens nog steeds niet zijn aangepast zijn na ca 6 maand communicatie hieromtrent..
    Na veel bellen wordt mij verteld dat dit zal aangepast worden en ik krijg uitstel van betaling.. Echter worden de gegevens niet aangepast en de lijnen geblokkeerd, dus heb ik geen andere optie dan te betalen…
    Opnieuw inbellen voor ik betaal met de eis om op z’n minst deze facturen op mijn BV te factureren (wat ik ondertussen al 7-8 maand vraag), doe ik de betaling..
    U raad het nooit, mijn gegevens worden hierna nog steeds niet aangepast..
    Enkele maanden later, en na veel de belofgte te krijgen dat ik door de juiste persoon zal worden opgebeld… bel ik maar zelf, deze keer naar Telenet want als ik naar base bel krijg je toch nooit een bevoegd persoon aan de lijn..
    Echter door te bellen met Telenet en dus niet met Base, u raad het juist, eindelijk verandering in de zaak! Mijn gegevens eindelijk (na 7 maand) aangepast… echter nog steeds niet de gevraagde facturen op mijn bv gefactureerd, en ik op vandaag nog steeds in blijde verwachting om de juiste facturen te ontvangen..
    Ondertussen wel het lef om iemand te laten bellen om mijn contract met base te verlengen..
    Echter de druppel is vandaag.. plots mijn lijn afgesloten, geen verwittiging of melding, niets.. dus ik naar huis en met de vaste lijn even naar Base bellen..
    Omwille dat ik “nieuwe klant” (ik ben al 15 jaar klant maar swat.. ) ben en plots een hoog bedrag aan roaming heb (zo’n beetje hetzelfde als de 2 facturen die ik protesteerde, je weet wel… ) hebben ze mijn lijn geblokkeerd, deze wordt pas terug vrijgegeven als ik bewijs van 400€ voorschot betaling doormail..
    Terwijl ik dit doe (dus onmiddellijk betaald) en de operator aan de lijn heb maak ik ze er tevens op attent dat ik met deze recensie bezig ben..
    Ik hoef er geen verdere uitleg aan toe te voegen, ik ben dan ook maar een kleine vis die normaal maandelijks facturen ontvang van base tussen 80 & 140€, met een supplement van de 4-6 maand dat ik in het buitenland ben en de facturen oplopen tot 500-600€ / maand.. rekening houdende dat ik ergens 15 jaar klant ben en waarschijnlijk morgen bij proximus ga aankloppen… maakt dus zelf maar de rekening…

  • BASE ervaring van Aziz

    Ik ben van Orange naar Base gegaan vanaf 1/01/2021 tot op de dag van vandaag is de overdracht nog steeds niet geluk. 150 min aan de lijn dus tig keer gebeld zonder resultaat. Aannames doen dat het over 2u gaat werken is totaal niets van waar. Die gasten van de klantendienst bakken er totaal niets van. Base moet hen werknemers maar eens opnieuw gaan opleiden. Overig gaat het om een zakelijke nummer. Wat betekend dat we niet bereikbaar zijn. Gewoon weg schandalig….. Spijt dat ik deze stap heb genomen. Dus bij deze een gewaarschuwd mens telt voor 2

  • BASE ervaring van Thibaux

    Ik had een iPhone XR gekocht maar die werkte dan niet goed doe ik hem binnen 2weken wachten ik krijg hem terug we zijn net buiten en zien dat het scherm los zit en er een flinke kras/deuk in de hoek gaan we terug moesten snel naar binnen gewandeld zij hij dat we eerst weer mochten aanschuiven in totaal hebben we een uur gewacht 25 min eerst en de 2de keer 35 min en moesten ze hem weer opsturen (zal weer 2 weken)ik hoop als hij terug is hij wel werkt n het vervangen is maar ik vrees ervoor 2jaar verder bij base ( moet vanwege die gsm ) maar dan ben ik onmiddellijk weg want base dat is echt geen service

  • BASE ervaring van Herlinde Blommen

    Was hiervoor jaren trouwe klant bij Mobistar, maar had genoeg van de dure maandelijkse facturen. Ook verkoopspraatjes van medewerkers in de shops betrouw ik niet meer. Daarom zelf beginnen vergelijken via het internet, en vond voor mijn gebruik (privé en als zelfstandige) de voordeligste bundel bij Base. Je kan gemakkelijk alle opties vergelijken, facturen opvragen en van extra’s gebruik maken. Zo sms ik continu gratis en krijg ik bij elke automatische herlaadbeurt extra bonus. Zeker tevreden over base.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =