ASOS Beoordelingen & Ervaringen

ASOS is de webwinkel die je kunt vinden op www.asos.com. Onder het motto ‘Discover fashion online’ bieden ze meer dan 850 verschillende merken online aan. De website is niet beschikbaar in het Nederlands, maar met een kleine kennis van het Engels kom je er ook wel aan uit. Verzending kan uiteraard wel naar België. De verzending van ASOS is gratis wereldwijd. Het bedrijf is gevestigd in de Verenigde Staten. Van de meeste kledingstukken is er ook een video voorzien zodat je perfect kan zien wat je koopt.

Eenmaal je een bestelling hebt geplaatst bij ASOS krijg je enkele dagen voor je verjaardag een persoonlijke kortingscode voor 10% korting.

Naast de ASOS webwinkel bestaat er ook een ASOS marketplace, dit is een plaats waar je gebruikte 2dehands kledij kunt kopen en verkopen.

De website beschikt ook over solden in de gebruikelijke periodes en veel exclusieve aanbiedingen. Klantenservice is er via mail, Facebook en Twitter.

Klik hier voor de ASOS website –>
Klik hier voor alle ASOS aanbiedingen –>


22 ASOS Reviews

  • ASOS ervaring van P.Sch

    Wacht al 2 maanden op mijn geld..
    Ontzettend slechte klantenservice. Ik heb 2 maanden een ‘ghost order’ geplaatst, wat betekent dat de order niet is voldaan (geen ordernummer, geen bevestigingsnummer gekregen), maar de kosten wel van mijn bankrekening zijn gehaald. In plaats van dat ze het uitzoeken, moet ik mijn bank contacteren? Alle bewijzen (bankafschrift, transfernummer e.d) al 40x doorgestuurd, 30 verschillenden mensen gesproken, maar niemand die mij kan helpen..? Bankrekening waar het naar gestuurd is, staat tenslotte op de naam van ASOS?! Ik ben nu niet overdreven 200 mailtjes verder, alles keer op keer opnieuw moeten uitleggen. En nu hebben ze het naar ‘hogerop’ gestuurd en alsnog 2 weken weer niks gehoord (ondanks mijn herinneringsmails). Niemand die zich daar daadwerkelijk verantwoordelijk voelt om het goed uit te zoeken en 100 euro armer. Ik ga hier nooit meer iets bestellen.

    PS: Nergens staat een email-adres, maar dit email adres heb ik gevonden en kreeg ik in eerste reactie reactie op: care-nl apenstaartje asos.co m (je mag geen emailadres in de review zetten, vandaar dat ik het er zo op zet)

  • ASOS ervaring van Gabriëlle

    Zeker niet bestellen!! Laatst een pakket geretourneerd van €600,-. Zeggen ze dat het pakket nooit is aangekomen en krijg ik mijn geld niet terug. Contact gaat ook moeizaam en ze blijven hier heel wazig over. Erg slecht hoe ze hier mee om gaan.

  • ASOS ervaring van Elly

    Ik heb een jas en kniekousen besteld bij ASOS. Pakket gekregen op 13 0kt. De kousen zaten Niet in het pakket, maar stonden wel op de pakbon. Alles is betaald met ideal. Dezelfde dag nog de jas retour gedaan, paste niet bij mij. Zelf vermeld op de pakbon dat de kousen er niet bijzaten, maar dat ik mijn geld terug wil. Geprobeerd hun te mailen, verschillende malen, maar krijg steeds terug dat de mail niet geleverd kan worden. Klik je bij hun op klantenservice staat er dat die pagina niet meer bestaat. Hoe kan je dan contact met hun opnemen, er is ook geen telefoonnummer beschikbaar. Ik ben bang dat ik belazerd ben Nu heb ik geen jas, geen kousen en mijn geld ben ik ook kwijt. Wat een waardeloze bedoeling is dit ASOS. Ik kan dit deze site dus zeker niet aanbevelen en baal enorm hiervan.

  • ASOS ervaring van Kay

    Bestel hier niet! Ik had 2 pakketjes besteld en uiteindelijk geretourneerd. Ze vragen of je alles in 1 pakket wil retourneren (dat scheelt verzendkosten) echter crediteren ze je geld niet en reageren ook niet op je mailtjes. Super slecht dus!!

  • ASOS ervaring van Kim

    Ik ‘was’ altijd ontzettend fan van Asos, maar voor de zoveelste keer is gaat er iets fout met mijn bestelling! Ik ben er nu echt klaar mee! Ik heb een bestelling geplaatst met een redelijk hoog bedrag, toen ik mijn pakket binnen kreeg, ontdekte ik dat er een item miste.

    Ik heb contact opgenomen met Asos voor eventueel een rebook, of terugbetaling. Echter was het item niet op voorraad, dus koos ik voor een terugbetaling. Een paar dagen later ontvang ik een e-mail met daarin dat mijn account geblokkeerd is, wegens verdachte acties. Dit moet niet gekker worden?! Asos beschuldigd mij van iets, terwijl de fout bij hun ligt! Misschien moeten ze hun eigen medewerkers in het distributiecentrum controleren, want ik (DE KLANT) ben hier de dupe van!

    Ik kan niet meer in mijn account en Asos reageert niet op mijn e-mails. Telefonisch zijn ze helaas niet te bereiken.

    Ik wenst dit zsm opgelost te hebben en zie snel een terugbetaling tegemoet.

    Mijn bestelnummer is: 587944282

    BVD.

  • ASOS ervaring van IVANd

    Vreselijke klantenservice!
    Wij hebben een betalende account voor ‘next day delivery’. 1 week en veel mailverkeer later is de bestelling aangekomen. Alsof dat niet genoeg is, negeerde Asos tot 7x toe mijn vraag hoe ze een betalende service die niet nagekomen is gaan compenseren. Tot mijn spijt moet ik vaststellen dat ze hier zelfs niet gepast op reageren. Sorry, hopelijk volgende keer beter is het antwoord dat het dichtste bij erkenning kwam. Maar als ik ergens extra voor betaal, verwacht ik dat het loopt zoals men beloofde… Niet dat je alles veel trager krijgt.

  • ASOS ervaring van patricia

    bestelling geplaatst van 2 truien betaald afgeschreven van mijn rekening.
    in mijn account staat dat de complete bestelling. Betaald en krijg gelijk een mail
    je bestelling is helaas niet gelukt maar wel geld afgeschreven vreemd deze website staat wel een slotje in de balk van veilig betalen. en nu……

  • ASOS ervaring van Bas

    Best tevreden over de keuze en kleding.
    Maar als ik iets besteld heb en nooit aan is gekomen, moeten ze eerst alles uitzoeken hoe en waar het product is. Geld terug is geen optie bij ze. Maar ik zit wel zonder het kledingstuk. Dit is nu al bijna 2 weken bezig.
    Erg slordig en niet heel klantvriendelijk. Ook het mail contact wordt steeds slechter.

  • ASOS ervaring van Sanne Rabius

    ASOS heeft mijn bestelling geannuleed en vervolgens het geld gehouden. Ik wacht nog steeds op mijn 88,39 euro die volgens ASOS al lang is teruggestort (wat niet klopt).
    Ik heb al met mijn bank gebeld en die bevestigd mijn verhaal. De reactie van mijn bank was letterlijk: “ASOS heeft 100% zeker je 88,39 euro, ze willen het gewoon niet terug betalen. ”
    Poef poef , weg 88,39 euro.

  • ASOS ervaring van natascha

    ook wij hebben hier besteld, en alles helaas retour moeten sturen. We hadden betaald met paypal. De eerste keer dat we eens iets hebben terug gestuurd, stond na een 5-tal dagen het geld terug op mijn paypal account. Maar bij deze bestelling is het de hel. Ik ben al 3 weken bezig dat ik mijn geld terug wil op mijn paypal account, maar Asos zegt steeds dat er een probleem is met mijn paypal-rekening. Ik heb ondertussen al 3x met paypal gebeld en mijn account is 100% in orde. Paypal zegt dat Asos moet bellen want dat het probleem bij Asos zou moeten liggen dan. Denken jullie dat Asos de moeite doet om naar paypal te bellen??? Nee hoor. Ik ben uit pure onmacht toch maar akkoord gegaan met de tegoed-bon. Ja zo slim zijn ze wel om die bon continue aan te prijzen in plaats van het zogenaamde paypal probleem op te lossen. Dan moeten ze natuurlijk geen geld terug geven.

  • ASOS ervaring van S.

    Vreselijke rot communicatie. Een e-mail gehad dat mijn retour was aangekomen en ik mijn geld binnen 5-10 werkdagen terug zou krijgen. (Betaald met Ideal) Ik ben nu 2 weken verder en elke keer als ik mail krijg ik maar geen antwoord op mijn vragen. Ze blijven met standaard antwoorden komen. Ondertussen heb ik mijn bank benaderd maar zij kunnen helaas niks doen. Ik ben waarschijnlijk mijn geld kwijt!!! Dit was de 1e en de laatste keer dat ik hier wat bestel.

  • ASOS ervaring van Justin Bal

    Waardering

    1 ster: Zeer slecht – onaanvaardbare ervaring, onredelijk en onbeschoft gedrag.

    Je review

    We wachten al 3 maanden op ons eigen geld! Er was 200 euro afgeschreven terwijl de zending was geannuleerd. Annuleringsbevestiging gehad maar wel 200 euro afgeschreven.We hebben alles gedaan wat ze vroegen. Onze bank heeft contact met hun bank opgenomen en inderdaad zij hadden het ook ontvangen. Na een paar berichten ( waar steeds een paar dagen tussen zat dus waren ondertussen al 2 maanden verder ) eindelijk te horen gekregen dat we het geld terug gestort kregen. Nu 3 maanden verder en het geld nog niet gehad. Nu worden er allemaal smoesjes verzonnen, ze houden ons aan het lijntje. Ik denk dat het tijd is op de rechtsbijstand in te schakelen, ons geduld is op. Ik heb het idee dat ze aan het frauderen zijn.

  • ASOS ervaring van Willemijn

    Zeer slechte service.
    Vaak besteld en veel leuke dingen ontvangen. Helaas krijg je bij retourneren niet je geld terug. Laatste keer ook maar de helft ontvangen.
    126 euro lichter die ik waarschijnlijk niet meer terug zie. Iedere week mailen maar ze houden je gewoon aan het lijntje.

  • ASOS ervaring van Dnkv

    mijn paket terug gestuurd en is ontvangen door hun, maar nog altijd wachten voor het geld! ZEER SLECHTE COMMUNICATIE EN HOOP VOOR HET GELD…slecht ervaring nooit meer!

  • ASOS ervaring van Michael Piessens

    Mooie kleren MAAR Ik heb 5 weken moete wachten op mijn geld van een retour terwijl het pakketje al de eerste week terug was aangekomen in het ‘asos center’. Na 3 weke wachten heb ik contact opgezocht. Ze zoude me terug contacteren ma dat gebeurde gewoon niet. Nu nog eens gecontacteerd en ik zou het geld eindelijk ontvangen. Over 5 a 10 dagen. Wanneer ik vraag wat er is misgelopen krijg ik geen antwoord meer. De service voor een return is SLECHT.

  • ASOS ervaring van jorieke sophia de jong

    Ik was altijd een goede klant van Asos.
    Oktober 2016 heb ik een grote order geplaatst voor mijn vakantie in het zonnige Afrika.
    Omdat ik redelijke haast had, heb ik een spoed verzending van 15 euro aangevraagd.
    Mijn order kwam te laat en zodoende heb ik mijn bestelling niet voor mijn vakantie ontvangen.
    Bij terugkomst heb ik meer dan de helft teruggestuurd. Waarde: ongeveer 450 euro.
    Inmiddels is het april 2017 en heb ik nog steeds mijn geld niet terug.
    Ik heb bewijs dat mijn pakketjes zijn verzonden, pakbonnen etc.
    Mijn contactpersonen bij Asos NL: Heidi, Helen en Margreke mailen me alleen wanneer ik om een update vraag.
    De reacties zijn meestal hetzelfde: “het wordt uitgezocht” / “service provider is er mee bezig” etc. etc.
    Totaal geen progressie.

  • ASOS ervaring van Es

    Hallo!

    Ik wil graag wat bestellen bij Asos maar ik kan geen land selecteren. Hoe bestellen jullie voor België? Hoe moet dit?

    Alvast bedankt.

  • ASOS ervaring van Janneke

    Toffe website, bestel hier vaak wat leuks

  • ASOS ervaring van Manneke4

    Had hier voor mijn vriendin en mijzelf wat besteld, mooie site en was binnen 4 dagen bezorgd, blij met asos!

  • ASOS ervaring van Nadine Roels

    Heb al verschillende malen kleding besteld via asos, en tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Heb keuze uit honderden merken, alle bestellingen worden gratis verzonden en je kan gratis retouren. Vooral daar was ik bang voor. Had kleedje in medium besteld (medium of large heb ik normaal), maar was dus te klein. Geretoured, en kreeg na 7 dagen mijn geld weer teruggestort. Aan te bevelen dus.

  • ASOS ervaring van Beoordelingen.be

    sdfasdfsa

  • ASOS ervaring van Miranda

    Mooie kleding!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =