3Suisses Beoordelingen & Ervaringen

3 Suisses is een webwinkel die u kunt vinden op www.3suisses.be en specialiseert zich voornamelijk in kledij en textiel. Een groot assortiment aan eersteklas merken vindt u er ook terug: Adidas, Sloggi, Nike, Puma, Dim, Superdry, … Naast hun grote assortiment kledij hebben ze ook nog meubelen, speelgoed, elektro en vrije tijd. 3 Suisses is van Belgische bodem. De solden zijn er vaak echt de moeite, met kortingen tot -70%.

3 Suisses is vrij groot met veel producten in veel uiteenlopende categorieën en daarmee de grootste webwinkel van België. Ze zijn al in België gevestigd sinds 1993.

Tevens kunt u bij 3 Suisses uitstel van betaling vragen voor een periode van 3 maanden. Dan krijgt u uw product zo snel mogelijk en hoeft u pas na 3 maanden het factuurbedrag te betalen. 3 Suisses heeft een klantendienst via mail of telefoon. Tevens kun je er ook vrij vaak leuke kortingen en gratis geschenken vinden.


22 3Suisses Reviews

  • 3Suisses ervaring van jeannine vingeroets

    De laatste tijd is 3 Suisses niet het zalige orderbedrijf zoals het vroeger was! Ik doe een bestelling,laat het naar mijn gekozen trefpunt komen(in het verleden geen probleem) nu wacht ik al een 17 dagen op mijn pakje’ dat normaal na +- 3dagen op het trefpunt ligt heb een mail gestuurd krijg gewoon geen antwoord!Heb gisteren gebeld na bijna 10min bevestigd dat op het einde van de week(is dan na 20dagen) het zou geleverd worden in het “Gijsbrechtje” in Deurne waar ik woon! Nu krijg ik een mail dat ik het in Borgerhout moet gaan halen!!!!! Er zijn nog andere trefpunten en wel in MIJN buurt !!! Als er iets nis zou zijn met de bestelling en moet ik het terugzenden kan ik WEER naar Borgerhout om het terug te sturen toch niet NORMAAL!!! Krijg in een reactie of zoals met de klantendienst ook niets! en wat word er aan gedaan???????

  • 3Suisses ervaring van tabitha

    na maand wachten 3 telefoontjes naar klantendienst betaalnummer met heeel lange wachttijden natuurlijk bestelling ontvangen 1 artikel uitverkocht maar word nog op site verkocht!! 2 gekregen artikelen totaal ander maten dan besteld het retouretiket afprinten lukt niet moet je bellen naar ja juist de betaalnummer via post 4.49 euro maar nu nog 4.99euro voor verwerkingskosten !!! nooit meer 3suisses

  • 3Suisses ervaring van Jessica

    Wat een ongelooflijki slechte service bidet 3 Suisses! NOOIT zal ik hier nog bestellen, ik wacht al 3 weken op mijn packet, als ik bel krijg ik een of andere mongool aan de lijn die alles afschuift op ‘een externe firma’. Wat een loserfirma is me dat, hopelijk gaat dat snel failliet daar. NOOIT MEER, ik raad het niemand aan daar nog 1 Euro te besteden, leve ZALANDO!!

  • 3Suisses ervaring van Van Limbergen Ingrid

    Bestelling ontvangen wil 1 artikel retour sturen geen geldig retour formulier , al een aantal keren contact proberen te maken met mail geen antwoord na een paar keer telefonisch contact proberen te maken eindelijk iemand aan de lijn gehad zeer onvriendelijk ging mail sturen met een geldig retour formulier niks aangekregen

  • 3Suisses ervaring van de schuyter ronny

    plaats zeker geen besteling bestelling gedaan op 02/04/2018 krijg ze toch niet op 24/04/2018
    telefoon gedaan zeggen doodleuk bestelling geanuleerd wie de anulatie gedaan heeft weten ze niet is terwijl al 2 weken onderweg en wel al betaling gekregen die moet betaald zijn op 25/04/2018
    bende amateurs klacht indiennen wegens bedriegelijke praktijken

  • 3Suisses ervaring van Conny Ceulemans

    Zeer slechte ervaring
    Salon besteld op 7 december 2017 en geleverd eind februari 2018 in verkeerde kleur en van heel slechte kwaliteit. Meteen gemaild en gebeld om het terug te komen halen, wat ze ook beloofd hebben. Intussen zijn we 3 april 2018 en nog geen ophaling of terugbetaling gebeurd en is 3suisses ook niet meer bereikbaar via telefoon en mails worden alleen beantwoord met een standaardmail van ontvangst

  • 3Suisses ervaring van Dominiquz

    Zeer slechte ervaring! !

    Ik deed een bestelling van 200€ na meer dan 1 maand nog steeds geen bestelling te bespeuren! het bedrag was wel al van de Visa afgenomen!
    De bestelling stond steeds “in verwerking”.
    Geduld raakte op dus ik probeerde te bellen om te vragen wat er aan de hand was, 50 euro cent per miniuut!!! na 3 DAGEN eindelijk iemand aan de lijn!!!!
    Ok,ze zouden mijn bestelling onmiddellijk verzenden.
    Ik terug naar de bestelsite kijken en tot mijn grote verbazing stond er plots “geleverd”!
    Dan maar terug proberen te bellen, weer geen gehoor, mail gestuurd, uiteraard geen antwoord, wat had je gedacht!
    Was ik effe blij toen ik 1 week later bericht van Bpost kreeg dat er een pakje van 3 suisses verwacht werd.
    Heb uiteindelijk mijn bestelling na meer dan 2 maanden ontvangen.
    Gelukkig waren het maar dekbedovertrekken en lakens zodat ik niks hoefde terug te sturen! !
    Ik bestel NOOIT meer bij 3 suisses en vertel het aan iedereen die het horen (of niet horen) wil. Bljjf weg van deze webshop want het kost je alleen ergernis, tijd en vooral veeeeeeel geld, 12€ voor de telefoontjes!

  • 3Suisses ervaring van Leemans Francoid

    Zeer slechte ervaring wacht al van 31/01/2018 op de terug betaling van mijn terug gestuurde bestelling al vele mails gestuurd geen reactie op mijn laatste mail wel reactie het geld zo terug gestort worden zijn weer een week verder nada niks gezien denk dat ik achter mijn 106,95 euro kan fluiten .Dacht een betrouwbare webwinkel niet dus mij niet meer gezien als klant.

  • 3Suisses ervaring van chris

    Wat een bende bedriegers!!! Mijn bestelling wordt niet geleverd maar ik heb wel al een factuur ontvangen die ik tegen 16 maart moet betalen. Als ik kijk op mijn account staat daar vermeld dat het pakje geleverd is, als ik echter kijk bij: “pakje volgen” krijg ik de melding dat geen pakket werd aangeboden onder dat pakketnummer.
    Ik heb al verschillende mails gezonden naar de klantendienst: geen reactie. Ik heb proberen bellen maar kreeg eindeloos muziekje en allerlei gepalaver te horen, nota bene à 0.30€ per minuut, ik heb dan uiteindelijk maar ingehaakt zonder iemand aan de lijn te krijgen. Maar ondertussen sta ik bij 3 suiisses nog met een openstaande factuur van goederen die ik niet ontvangen heb. Ik heb echt helemaal gehad met 3 suisses.

  • 3Suisses ervaring van heidi

    bestelling wordtNIET geleverd, bij telefonisch contact met de klantendienst ( aan 30 cent per minuut) wordt er telkens wat anders gezegd. Bij mijn vraag van de track en trace code te geven , wel die hebben ze niet.
    Voor 1 bestelling is het bedrag 2x gecrediteerd an mijn credietkaart. Ik probeer dit al een maand terug te krijgen, zonder resultaat
    Bewerk

  • 3Suisses ervaring van Van den Bunder tony

    3 Suisses was een (éénmalige) ervaring die ik liefst zo snel mogelijk vergeet.
    Problemen met levering, onvolledig pakket, na betaling bij bestelling (voor onvolledig
    pakket) maandenlang aanmaningen en dreigmails ontvangen. Van het beloofde terugstorten ook nog niets gezien. WAARDELOOS!!!

  • 3Suisses ervaring van Muriel Fuchs

    Bestelling geplaatst 6 weken geleden. Nog niets toegekomen. Na verschillende keren bellen met het klantendienst aan 30 ct. per minuut en mailen…,niks! Geen nieuws van mijn bestelling. Zo onprofessioneel! Schandalig gewoon. Ver blijven van die aantrekkelijke kortingen en de spamfilter aanzetten.

  • 3Suisses ervaring van De Pauw R.

    Heb onlangs een bestelling gedaan van 5 verschillende artikelen.
    In plaats van te wachten tot alle bestelde artikelen in voorraad zijn, wordt elk artikel afzonderlijk verzonden.

    Het eerste pakketje werd verzonden, maar heb ik niet ontvangen. Al 3 mails verzonden, maar geen reactie.

    Ondertussen zijn er nog 2 pakjes binnengekomen, dus nog 3 pakjes af te leveren door de postbode…
    5 LEVERINGEN DUS VOOR 1 BESTELLING!!
    En dat terwijl heel België dagelijks in de file staat!
    En dan die vervuilende plastiek zakken waar ze alles instoppen om te verzenden… Geef mij maar een recycleerbare doos.

    Voor mij nooit meer 3Suisses!

  • 3Suisses ervaring van Tine

    Retourzendingen worden niet spontaan terugbetaald

    Uiteindelijk, na maanden opvolging (e-mails sturen en contact zoeken via Twitter) ontvang je wel een terugbetaling, maar verwacht je dus maar aan veel moeite en tijd die je erin moet investeren om je terugbetaling te krijgen. De uitleg van 3suisses hierover? We hadden je rekeningnummer niet… Geen idee wat ze van je verwachten, want ze reageren op geen enkele email, laat staan dat ze je zelf contacteren om je rekeningnummer te vragen. Zoals bij elk postorderbedrijf krijg je een email met bevestiging dat je retour ontvangen is en dat het bedrag op je rekening zal worden gestort (verwacht wordt dan dat het teruggestort wordt op de rekening waarmee je betaald hebt), maar nadien gebeurt er helemaal niets meer.

  • 3Suisses ervaring van Jeltje

    MISLEIDENDE RECLAME
    Gratis retour is enkel in bepaalde afhaalpunten en dit staat ZEER SLECHT weergegeven op de site !! is gewoonweg schandalig !!! ik heb dit al eens doorgeven en ze willen het maar niet aanpassen !!!

    De jurk was van zeer slechte kwaliteit .. zeer strakke mouwen zonder stretch ( in heb een gewoon maatje 38 en zelf mijn arm paste er niet in !!!)
    SCHANDALIG !!

  • 3Suisses ervaring van MF

    Zoals altijd de bestelling vooraf betaald, levering nooit ontvangen maar al maanden aan het wachten op hun terugbetaling. Bovendien ben je verplicht hen via een betalend nummer te contacteren want op e-mails wordt niet meer gereageerd.

  • 3Suisses ervaring van Jan

    waardeloos, bedriegers, lange levertijd, wat je ontvangt klopt niet met wat je hebt besteld, na wat zoeken hetzelfde gevonden aan helft van de prijs, dan nog betalen voor retour en een hoop spamreclame via 3suisses

  • 3Suisses ervaring van Bart

    Werkelijk een zeer slechte ervaringen, duur zeer lang bestelling komt aan weken te laat en klantendienst onbereikbaar per telefoon.

  • 3Suisses ervaring van Nina

    9 maand na levering, wacht ik nog steeds op onderdelen van mijn kast die ontbraken bij levering. Ik heb geen enkele tegemoetkoming of oplossing aangeboden gekregen. Veruit de slechtste klantenservice ervaring met online shoppen tot nu toe

  • 3Suisses ervaring van leoke

    bed en nachtkastjes besteld direct betaald moest 8 weken wachten na 2 weken terug geannuleerd omdat ik te lang moest wachten maar wat een miserie om je geld terug te krijgen ik betaal nooit meer op voorhand…een dikke 0

  • 3Suisses ervaring van Tania Beckers

    Beste,
    Op 29/04 plaatste ik een bestelling ( short 1612320 + enkele gratis producten). Voor de short werd 4 weken vertraging meegedeeld. Deze 4 weken zijn thans al ruim overschreden, maar ik ben nog steeds niet in het bezit van deze bestelling.
    Ik verwacht spoedig een reactie.
    Tania Beckers

  • 3Suisses ervaring van Sylvie De Donder

    3Suisses is al enkele decennia een grote naam binnen de postorder en webshop-wereld. Groot aanbod, enorme kortingen, daarmee onderscheiden ze zich van de andere webshops. Die grote kortingen staan echter wel in contrast met de mogelijkheid om aankopen te annuleren. Had kleedje van de eigen 3Suisses collection besteld, maar was achteraf toch niet zo mooi. Vriendelijk gevraagd om bestelling te annuleren (zoals wettelijk 14 dagen mag), maar na week nog steeds geen antwoord van Klantenservice. Bestelling werd uiteindelijk geleverd, en alle rompslomp van retouren moeten doorlopen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

0 + 9 =

3Suisses
1.7 (34.67%) 30 Ervaringen